Komt wel weer.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk het, jij zegt het...
voor mij is het langer dan 5 maanden trouwens
Vooral als je die ochtend dan weer kan.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Als je nou de avond vantevoren goed genomen bent, dan is dat juist geil
, maar als het is omdat je zolang droog staat is dat KUT.
Niet aan denkenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:47 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Daar zit een ex van mij.... zucht...
Ik had er een dit weekend, en nog een gisternachtquote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die daar last van heeft
Ik droom ook al dagen over hetzelfdequote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Als je nou de avond vantevoren goed genomen bent, dan is dat juist geil
, maar als het is omdat je zolang droog staat is dat KUT.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liever niet. Alleen seks uit lust of liefde.
Geld is sowieso een zwaar overgewaardeerd iets.
Dan kan je gewoon de toffe dingen uit je droom proberenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Komt wel weer.![]()
Slechte woordgrap.
[..]
Vooral als je die ochtend dan weer kan.Maar anders.
Het alom populaire onderwerp seks is aangebroken. Rap gaat het inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:48 schreef Carooltje79 het volgende:
sow jullie gaan snel zeg.... zat ff nie op te letten
Seksquote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het alom populaire onderwerp seks is aangebroken. Rap gaat het inderdaad.
Ik ben ooit weleens klaargekomen in zo'n droom, dat was gaaf. Helaas is dat bij een keer gebleven. Blij dat niemand ff mijn kamer inliep die nacht/ochtend zegquote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hey dame, hou daar eens mee op. Nu krijg ik straks nog dromen.
Leuke droom?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben ooit weleens klaargekomen in zo'n droom, dat was gaaf. Helaas is dat bij een keer gebleven. Blij dat niemand ff mijn kamer inliep die nacht/ochtend zeg.
en ik vond je zo'n net meisje tot nu toequote:Op maandag 15 juni 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben ooit weleens klaargekomen in zo'n droom, dat was gaaf. Helaas is dat bij een keer gebleven. Blij dat niemand ff mijn kamer inliep die nacht/ochtend zeg.
oeeehhhh sex sex sexquote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het alom populaire onderwerp seks is aangebroken. Rap gaat het inderdaad.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wow, da's nog eens een natte droom.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je een meisje aangeraaktquote:Op maandag 15 juni 2009 21:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik mocht meisjes aanraken op de EO jongerendag om hun taille te meten. Dat is het geloof ik?
Scherp blijven is een mustquote:Op maandag 15 juni 2009 21:48 schreef Carooltje79 het volgende:
sow jullie gaan snel zeg.... zat ff nie op te letten
Ligt eraan wat ik als single zou moeten rekenen. Maar als ik mee zou moeten gaan met de trend van dit topic zeg ik 3 maanden.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet aan denken
Hoelang al single dan?
Het wordt hier anders weer een slappe bedoeling hier.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Scherp blijven is een must*was ook even weg
Het is echt al jaren geleden, dus ik herinner me er niet veel van. Maar het was echt goddelijk relaxed wakker worden zegquote:
Het is niet alsof ik dat tegen kon houden ofzoquote:Op maandag 15 juni 2009 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ik vond je zo'n net meisje tot nu toe
quote:
Ik denk dan altijd dat mannen bij natte dromen dat altijd hebben, mij is het maar eens overkomenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wow, da's nog eens een natte droom.
nog ff heb ik het zeker weer gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het wordt hier anders weer een slappe bedoeling hier.
ik kan als single iig beter zonder seks dan wanneer ik een relatie heb...soms heb je als single ff de behoefte maarja...is niet zo irritant eigenlijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat onze singles helemaal gek worden van het droog staan..
Ik weet dat ik het na 1 week irritant begin te vinden, na een maand begin ik helemaal gek te worden en na 2 maanden ebt het weg en boeit het me niet meer..
grove schatting dan
Geen last vanquote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat onze singles helemaal gek worden van het droog staan..
Ik weet dat ik het na 1 week irritant begin te vinden, na een maand begin ik helemaal gek te worden en na 2 maanden ebt het weg en boeit het me niet meer..
grove schatting dan
Ik noem de EO en het is plotsklap dood.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het wordt hier anders weer een slappe bedoeling hier.
Enige periode dat ik droog heb gestaan (behalve het maagd-zijn) was rond de twee maanden (ja, ik ben spoiled). Eerste twee weken werd ik helemaal gek, en toen steeds minder en toen na anderhalf maand vond ik het eigenlijk wel ok, kon ik wel zonder. Maarja, toen daarna begon het allemaal weerquote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
grove schatting dan
Ik wou dat ik ook zulke dromen had. Zo ver ik weet nog nooit gehad namelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is echt al jaren geleden, dus ik herinner me er niet veel van. Maar het was echt goddelijk relaxed wakker worden zeg.
[..]
Het is niet alsof ik dat tegen kon houden ofzo![]()
.
[..]
.
[..]
Ik denk dan altijd dat mannen bij natte dromen dat altijd hebben, mij is het maar eens overkomen.
Nee hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 21:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog ff heb ik het zeker weer gedaan
De 1e week is het ergste. Daarna komt en gaat het met vlagen. Meestal blijft het ongeveer even erg.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
grove schatting dan
Beetje nadeel dat je dan eerst moet trouwen om te kunnen neuken.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik noem de EO en het is plotsklap dood.
Maar goed, er waren daar wel hele knappe meisjes te vinden. Ben een zuid-afrikaanse tegengekomen en zij was echt.
Ik kan eigenlijk best goed zonder.. Zolang ik het niet heb of er weinig over heb, boeit het niet. Dus maanden zijn dan geen probleem voor mijquote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
grove schatting dan
Haar nummer gevraagd?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik noem de EO en het is plotsklap dood.
Maar goed, er waren daar wel hele knappe meisjes te vinden. Ben een zuid-afrikaanse tegengekomen en zij was echt.
en daar is ie weerquote:Op maandag 15 juni 2009 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
Oja, hier zei ik twee uur geleden ook nog wat
Maagd zijn heeft dus toch voordelenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Enige periode dat ik droog heb gestaan (behalve het maagd-zijn) was rond de twee maanden (ja, ik ben spoiled). Eerste twee weken werd ik helemaal gek, en toen steeds minder en toen na anderhalf maand vond ik het eigenlijk wel ok, kon ik wel zonder. Maarja, toen daarna begon het allemaal weer.
Sta nu tien dagen droog, met een vooruitzicht van nog wel een week droog.
We hebben medelijden met je Tegan.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Enige periode dat ik droog heb gestaan (behalve het maagd-zijn) was rond de twee maanden (ja, ik ben spoiled). Eerste twee weken werd ik helemaal gek, en toen steeds minder en toen na anderhalf maand vond ik het eigenlijk wel ok, kon ik wel zonder. Maarja, toen daarna begon het allemaal weer.
Sta nu tien dagen droog, met een vooruitzicht van nog we een week droog.
Bij mannen is het dan altijd plakkerig wakker worden, irritant is datquote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is echt al jaren geleden, dus ik herinner me er niet veel van. Maar het was echt goddelijk relaxed wakker worden zeg.
GAaaaaaf!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
zit film te kijken op rtl 7 komt me favo liedje![]()
![]()
Rammsteinquote:Op maandag 15 juni 2009 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
zit film te kijken op rtl 7 komt me favo liedje![]()
![]()
Nee man, dan kan ik eindelijk weer eens normaal plassen 's ochtends.. met een ODOL gaat het toch wat moeilijkquote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mannen is het dan altijd plakkerig wakker worden, irritant is dat
Ik heb een scharrelquote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben medelijden met je Tegan.
Hoe kom jij aan zoveel seks dan, ook als je vrijgezel bent? De vriendinnen die ik ken zijn langer droog. Of ze kunnen HEEEEEL hard liegen, maar dat lijkt me sterk.
Heb een periode gehad van minstens 1 keer per dag, dat een paar maanden lang. Toen dat over was, had ik even 1 week zoiets van NEUKE!!!!!. NU... en na een maandje ging dat gevoel weg en heb ik ruim 10 maanden totaal geen goesting in sex gehad..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
grove schatting dan
Geen herrie. Schitterend. Duitse Hochkultur.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef mafkees01 het volgende:
rammsteinklasgenoot gaat daar ook heen in december... Wat een herrie
Haha, we moesten echt op onze woorden letten rond de kids daar. Heb geloof ik geen enkel schuttingwoord geuit tot het einde.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beetje nadeel dat je dan eerst moet trouwen om te kunnen neuken.
Ik zeg: GODVERDOMME!
Nee, mn bazin stond naast mequote:
poehpoeh, heb echt medelijden met jequote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
Sta nu tien dagen droog, met een vooruitzicht van nog wel een week droog.
Ohhhhhwww... Ok.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb een scharrel. Tevens de enige persoon met wie ik ooit seks heb gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |