blijft heus wel een huisdier hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb zitten te janken als een klein kind
maar k vind t zo ontzettend niet leuk
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
blijft heus wel een huisdier hoor
Ahwwwquote:Op maandag 29 juni 2009 16:43 schreef Ynske het volgende:
hoi, mn dwerghamster is vanmiddag overleden
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:43 schreef Ynske het volgende:
hoi, mn dwerghamster is vanmiddag overleden
Dat zeker wetenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
blijft heus wel een huisdier hoor
2 a 3 jaar hij was dus al oud, maar toch hequote:Op maandag 29 juni 2009 17:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gecondo(als is het een hamstertje).
Hamsters leven toch ongeveer 2 jaar? Of waren dat ratjes
48 om over te mogen, 60 voor mn propedeuse! Ik sta nu op 59!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Woei! Hoeveel ECTS punten moet je totaal hebben om te slagen/over te gaan?
Hebben we ook nog gedaan voor een cavia. En idd, een hoop mensen hebben ons zot verklaard...quote:Op maandag 29 juni 2009 18:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zeker weten. Sommige mensen verklaarden me voor gek dat ik naar de dierenarts ging om mijn caafje te laten onderzoeken.. Kosten waren bijna 80 euro (en het probleem was daarna verholpen), maar een vriendin zei dan ook van (die 2 ratjes heeft); je raakt gehecht aan ze, waardoor je bijna alles voor ze overhebt zodat ze een leuk leventje hebben
En zo is het maar net.
Een beetje zoals in mijn sig: wachten geblazen.quote:
met mij wel oke hoor, beetje bijkomen van het weekendquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:16 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen draculettetjealles goed met jou?
oi ynskequote:
ja tis goed nu, hij was al oud.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oi ynske
gaat het weer een beetje? Las nog wel dat je je dwerghamster een mooi plekje hebt gegeven
Ik ben ook nog steeds aan het bekomenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
met mij wel oke hoor, beetje bijkomen van het weekend![]()
met jou? is het "on hold" nog vol te houden? en bijna vakantie!
fijn jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja tis goed nu, hij was al oud.
ben zo ontzettend blij dat mn huisgenootje me wilde helpen.
zij heeft m in een doosje gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |