quote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef Salsaneck het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_gooit_puppy.html
nou lachen manquote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef Salsaneck het volgende:
zwerfhonden in roemenie stinken en kunnen wat mij betreft allemaal opgelost worden in zoutzuur, ik zie niet in waarom iemand in nederland zich daar druk over zou moeten makenquote:
zeg jijquote:
Dat vind ik nou wel weer zielig. Gewoon een spuitje of castreren is een betere oplossing.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef Salsaneck het volgende:
Er zijn zoveel zwerf honden daar dat zou veel te veel kosten.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:02 schreef Florian_ het volgende:
Terechte klacht.
[..]
Dat vind ik nou wel weer zielig. Gewoon een spuitje of castreren is een betere oplossing.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:30 schreef Crack_ het volgende:
En hoe komt het denk je dat die honden zwerfhonden zijn geworden? Eigen schuld dikke buld lijkt me
Omdat ze het kruimelpad terug naar huis niet meer konden vinden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:30 schreef Crack_ het volgende:
En hoe komt het denk je dat die honden zwerfhonden zijn geworden? Eigen schuld dikke buld lijkt me
dat is nu alvast mislukt door jouquote:Op maandag 15 juni 2009 20:16 schreef mieuwmieuw het volgende:
In Turkije worden zwerfhonden en zwerfkatten gewoon opgegeten. Zonder dat iemand het weet natuurlijk.
Niks aan toe te voegen. Zo klaar als een klontje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:43 schreef Karammel het volgende:
Het zijn daar niet die lieve brave huisdieren zoals we ze hier kennen. Een hond heeft pas betekenis als het een baasje heeft dat er om geeft. Voor mensen die de teddybeer ontgroeid zijn. Daar zijn het net ratten. Ze veroorzaken overlast en niemand zit er op te wachten. Ratten castreren we hier toch ook niet netjes om ze vervolgens weer vrij te laten? Die beesten hoor je gewoon uit te roeien. Afschieten.
Die Bridget doet het alleen maar om van haar 'koude' imago af te komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Er gaan duizenden mensen per dag dood in Afrika, in Iran worden onschuldige mensen doodgemaakt, in Tibet wordt een hele bevolking onderdrukt en waar de fuck maakt Bridget M. zich druk om........... fucking honden uit een achterstandsland waar geen eer aan te beleven is.
Blijf dan eerst eens in je eigen land. Genoeg beesten die mishandeld worden....
Altijd dat buiten de deur gezoek he![]()
![]()
Het liefst zouden sommige mensen het hele BNP van NL aan het buitenland doneren.
Wat een onwetenden![]()
![]()
Mensen uit koude of Noordzee landen die honden om niets gaan reddenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:16 schreef Pieter-utd het volgende:
Mensen uit warme landen of Oostblok landen die honden om niets mishandelen
Mensen die tegen een goed doel zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:40 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Mensen uit koude of Noordzee landen die honden om niets gaan redden
Niks.. En dat je 3 honden op vakantie oid tegenkomt en mee naar huis neemt om ze een waardig einde te geven, helemaal top..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Mensen die tegen een goed doel zijn![]()
Maat van me heeft 3 honden uit spanje, die jarenlang zijn geschopt en geslagen (en waarvan 1 zelfs aan een boom was opgehangen). Wat is er mis mee dat mensen die honden nog een goed einde geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |