Goezo, das namelijk volgende weekquote:Op maandag 15 juni 2009 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
Ook hoi!
tijd voor frittenen ik heb niks aan vaderdag gedaan gisteren
afgelopen zondag was Belgische vaderdagquote:Op maandag 15 juni 2009 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
Ook hoi!
tijd voor frittenen ik heb niks aan vaderdag gedaan gisteren
Noujaaaaa!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
TVP. Want dit pareltje staat nog niet in MyAt
Aaah. Ik word even oud als golfer.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef golfer het volgende:
Ik heb na bijna 30 jaar lenzen dragen die dingen juist een maand of 2 geleden voorgoed afgeschaft.
Tot nu toe een hele goede beslissing. Veel minder gedonder en veel minder last van mijn ogen.
Lang leve de ouderwetse bril.
Ik mag het hopen voor je.quote:
Er werken ook leuke mensen op scholen hoor. En ook bekwame, en lieve. Alleen is er in dit geval iets foutgegaan. M.i. door onzorgvuldigheid van de administratie op school. Maar ik ben het as we speak aan het regelen, zit nu te bellen met contactpersoon van school.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen!
Lekker geregeld weer Lein, mijn vriendin heeft ook al problemen met de schooladministratie. Volgens mij mogen er alleen prutsters op school werken....
Ik ben vrijdag met een biertje teveel bij kaas van de trap gedonderd. De rechter bil ving samen met de rechter hiel het grootste geweld op. Lopen is niet echt fijn want mn hiel is gekneusdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:10 schreef freecell het volgende:
Auw bil Lein
Wat happened?
L en ik hebben al gezwommen vanmorgenLekker zo'n zwembad op nog geen 2 minuten lopen van je huis
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:07 schreef MissHobje het volgende:
zo das lekker balen van die poen dan weer Lein![]()
stomme school ook!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Spelende vrouw, wat heb je nu geleerd? Dat je NOOIT met iets teveel bier hard van de trap af wil lopen bij kaasplankje thuis, want dan ga je op je muil en dat doet zeer
Jaaaa mijn kids konden daar ook zo van genieten, vanaf 3 maanden naar babyzwemmenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef DarkElf het volgende:
Morning
Wat leuk dat zwemmen FC. Mijn zus doet dat ook vanaf het begin met mijn neefje en ik ben eens meegeweest. Heel grappig om te zien hoe leuk hij het vond/vindEn als het zwembad zo dichtbij is dan is het helemaal fijn.
Bloezzezoon (die papa wordt) die is ook steeds zo moequote:Ik heb de wekker verzet toestraks, kon er echt niet uitkomen... Pfff Klote vermoeidheid steeds. Lijkt wel elke keer meer te worden hoewel me dat onmogelijk lijkt ... Maar goed, straks lekker naar Spaans, daar heb ik veel zin in (nog maar 4 keer en dan is het grote vakantie).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest echt héél hard lachen hieromquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zolang er geen bloed bij zit, maak ik me nergens zorgen over
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh Bluezz, die drijvende foetus in een bolletje... Iehl!! Vies vies vies! Net een anatomisch-museum-foetus-op-sterk-water ding![]()
Ik vind het wel schattig, maar dat pláátje...
Já, precies. Jij weet hoe het moet voelen, daarom ben ik zo voorzichtig, maar juist omdat het zo'n persoonlijke site van me is, wilde ik er wel iets over in zetten. Als het dan eenmaal geboren is kan ik daar een paar foto's spammen of zoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:37 schreef freecell het volgende:
Kan prima zo Bluezz
En je weet hoe kritisch ik ben
Dat plaatje valt voor mij in de categorie 'Dingen die je nooit wilt zien'.quote:
Daar hoef ik ook geen foto van te zienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat plaatje valt voor mij in de categorie 'Dingen die je nooit wilt zien'.
Zoals dé foto van hét moment waarop het hoofdje van de baby naar buiten komt![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Já, precies. Jij weet hoe het moet voelen, daarom ben ik zo voorzichtig, maar juist omdat het zo'n persoonlijke site van me is, wilde ik er wel iets over in zetten. Als het dan eenmaal geboren is kan ik daar een paar foto's spammen of zo
Tnxx voor het kijken
Misschien wel minderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef freecell het volgende:
Een paar leuke foto's kan je best doen inderdaadLiever geen 50, mar 10 is prima zeg maar
ik geef die portie voortplantingsdrang wel even aan jouquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Iehl D_H, baby! Stel je vóór! Straks krijg jij voortplantingsdrang
![]()
Dan loopt ze overquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik geef die portie voortplantingsdrang wel even aan jou
Nee doe maar niet! Althans, niet NU. Over een kwartier, prima. Ik ga NU namelijk even een halve liter van mijn levensvocht afstaanquote:
Heb me net kunnen bedwingen om een nieuw tshirt te kopen, maar ben doorgefietst naar de slager en heb peperdure prachtige ossenhaasje gekocht, voor hetzelfde geldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
... smaakt beter als je het met je tien geboden eet?Is het een makkelijke eter?
Ik ben aan het bedenken waar ik wil eten vanavond, pfff. Ik weet niet zo goed waar ik zin in heb
Wat een liefde op tafel zegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Maar volgens mij is Vivi toch een prima kok, en deed ze het netjes volgens het boekje
Heb jij ook al dat boek Opperdepop? Heb ik een keer aan iemand kado gedaan
Ik ga eens een appeltje eten - hongerrrrr!
Meneer moest vanmorgen vroeg weg, hij bood aan om me ontbijt op bed te brengen, maar daar vond ik het wat vroeg voor. Toen ik beneden kwam, vond ik twee verse notenbroodjes van de biobakker, een klont goeie boter in een mini-kommetje, en een glas appelsap. Met een rietje
Vet lief
Beidequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, was dat een heel duur ossehaasje, of een goedkoop shirt?
Niks mee te maken!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, bedanktIk wil eigenlijk helemaal niet jarig zijn
Heb echt een chagrijn-dag vandaag
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, bedanktIk wil eigenlijk helemaal niet jarig zijn
Heb echt een chagrijn-dag vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |