Ik liep nog een topic achter ook!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een drukte opeens, roddeltantes.
Is dit een aanmoediging om nog even te lezen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik liep nog een topic achter ook!
Nu vind ik haar nóg stommer.
Het linkje van Marrije had ik nog helemaal niet goed gelezen maar die heb jij net gehad, geloof ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is dit een aanmoediging om nog even te lezen?
Ze sweepte iedereen van hun feet, zeg maar. Een soort vrouwelijke Eddem. Zonder Dot is de Bunker niet compliet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:39 schreef Leandra het volgende:
Ze kwam binnen, zag, en overrompelde iedereen door nooit meer weg te gaan.... dat dus.
waar kan ik meelezen ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Het linkje van Marrije had ik nog helemaal niet goed gelezen maar die heb jij net gehad, geloof ik.
Is Gert op vakantie?!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie durven wel he, nu Gert op vakantie is.
Jup, ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Het linkje van Marrije had ik nog helemaal niet goed gelezen maar die heb jij net gehad, geloof ik.
*pling plong*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie durven wel he, nu Gert op vakantie is.
Je bent lekker bezig daar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
Oh da's een goeiequote:
wat moet ik kiezen ..inbel verbinding..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:12 schreef versabommie het volgende:
in de tweede kamer is ook rellerts.. ze zijn die Arme Eberhard aan het bashen![]()
http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jsp
Breedband.quote:
OK..breedband dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Breedband.
Ik ga voor een broodje haring.
Noem jij mij nou dik?quote:
Krijg je met al die persoonlijke toespelingen, kon 't niet meer aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |