LOL, hier nog een....quote:
Iedereen meet mijn Gert. Behalve ik. Zijn ....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, en ik heb Gert gemeet, jouw Gert!
Komt wel goed, schatjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:01 schreef Noek het volgende:
Iedereen meet mijn Gert. Behalve ik. Zijn ....
nou, dit schiet niet op, meer...vertel,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gert is tof. Lekker rustig maar toch scherp als 't moet, zoiets
.
Of je hem zou geven is raar hè.quote:
Ja, jij deed heul niet aardigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:13 schreef Noek het volgende:
Of je hem zou geven is raar hè.
Maar ik heb een beetje gelezen in het evaluatietopic vanmorgen. Wat een jjedoe.
Maar ze tikt dan ook elke zenuw aan die ik heb en dat zijn er heel veel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, jij deed heul niet aardig. Ik dacht, m'n noekie, wat doet ze
.
En ja, dat is raar, vraag maar aan Cc, die zou 'm wel doen.
Same here Noek, tenenkrommend.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:17 schreef Noek het volgende:
Maar ze tikt dan ook elke zenuw aan die ik heb en dat zijn er heel veel.Dat is NIET mijn schuld.
Ik weet niet eens wie het is maar zij is medewerker van die bunker?quote:
Gewoon, omdat 't kanquote:
Ze is meegekomen met Mera, de grote Peterfan. Het zijn dikke vriendinnen en verzorgen over het algemeen de streamverslagen. Verder doen ze wat "hand en spandiensten" heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:23 schreef Noek het volgende:
Ik weet niet eens wie het is maar zij is medewerker van die bunker?
Kan het ook wel daar vragen maar dan ontspoort het topic zo, denk ik.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zaten we te discussiëren over de psycholoog (of ie nut had), rondje tafel langs, eerste vond 't nutteloos, tweede ook, derde ook, etc etc. Werd een beetje een lullige bedoeling, Cc dwars er doorheen tegen de psych: wil je er in de pauze anders ff over praten.
What's new?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:27 schreef Manu82 het volgende:
Over wie gaat het nu eigenlijk?
Raak de draad een beetje kwijt
Nou, zeg maar eerlijk Tom. Je bent dol op haar, toch?quote:
Heeft Juud concurrentie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, zeg maar eerlijk Tom. Je bent dol op haar, toch?
Oh jee, en wie is Peter?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is meegekomen met Mera, de grote Peterfan. Het zijn dikke vriendinnen en verzorgen over het algemeen de streamverslagen. Verder doen ze wat "hand en spandiensten" heb ik begrepen.
Ow god, wat zielig!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik mis geloof ik iets van voorgeschiedenis, doe eens PM'en.
[..]
Gewoon, omdat 't kan.
Zaten we te discussiëren over de psycholoog (of ie nut had), rondje tafel langs, eerste vond 't nutteloos, tweede ook, derde ook, etc etc. Werd een beetje een lullige bedoeling, Cc dwars er doorheen tegen de psych: wil je er in de pauze anders ff over praten.
Ik zeg niks.quote:
Dat dus een beetje, kwam hier binnen toen TBO moest beginnen en ging vervolgens als "FOK!ker" de bunker in.... en bleef daar maar gelijk een hele week.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is meegekomen met Mera, de grote Peterfan. Het zijn dikke vriendinnen en verzorgen over het algemeen de streamverslagen. Verder doen ze wat "hand en spandiensten" heb ik begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |