Oh ja.quote:
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat snarky hier nog komtquote:Op maandag 15 juni 2009 19:49 schreef allsystemshalt het volgende:
Snarky je foto is kapot![]()
Heb je een andere?
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:59 schreef Jorikjet het volgende:
zag ik nou net dat bandje van brian op tv?
He shit, heb ik het weer gemistquote:Op maandag 15 juni 2009 19:59 schreef Jorikjet het volgende:
zag ik nou net dat bandje van brian op tv?
Dat is Marjan Welman, mijn beste vriendin en zangeres van Autumn, Elister en de laatste Ayreon.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:45 schreef Metaalkop het volgende:
Witchfynder: Hoe heet dat meisje linksboven in je FoBo? Want zij lijkt echt heel erg op iemand die ik ken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
Heb 'm uit de op geknikkerdquote:Op maandag 15 juni 2009 20:21 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat snarky hier nog komt
Hebben ze al, maar ik hoop op nogeen!quote:
quote:
Tof, samples van je bandje(s)?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef Tommyjunk het volgende:
haha
sgoed, ben Thomas uit Enschede.
zit in 2 bands, waarvan er 1 niet echt aktief is...
speel nu zo'n 5/6 jaar gitaar.
mijn axe: American Fender Stratocaster + hotrail + vette slagplaat + andere mechanieken (laat wel keer foto zien)
en heb verder nog een akkoestisch gitaartje van Tanglewood.
Verder is gitaar het vetste en belangrijkste wat er is!!!!
owja en check me filmpje maar op thomasaukes.hyves.nl
Hoiquote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef Tommyjunk het volgende:
hey, ik ben nieuw! :p
Hmmm, moet ik ook nog eens doenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:06 schreef wapwip het volgende:
Zo ik ken na een week eindelijk de pentatonische toonladder van achter naar voren uit me hoofd, alle 5 de posities. Dus kan lekker soleren, en ook nog eens begrijpen waarom het lekker klinkt![]()
Nou hopen dat dat jazz boek snel komt, voor een leuke chord-studyEn alvast maar even de major scales in me hoofd stampen
Het is echt héél handig, ik schrijf zelf ook dingen en dan is het nóg handiger, akkoordenprogressies zijn ineens een stuk simpeler, zelf voicings maken van akkoorden word ineens heel simpel, nooit meer een akkoord op te hoeven zoekenquote:
Er zitten wel voordelen aan hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 23:37 schreef The_Dean het volgende:
Theoretische kennis is overrated
Hallo, ik ben Dean, en ik speel alleen maar powerchords.
Tja, wij vervelen onszelf niet graagquote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef The_Dean het volgende:
Wij spelen op een of twee nummers na alleen maar eigen werk. We hoeven niet van die ' moeilijke' muziek te maken, zo heul technisch ingewikkeld enzo. Wel stoer, maar we zijn Conorach niet
Waarom denk je gelijk aan technisch ingewikkeld? Als jij een nummer aan het componeren bent, en je stel je speelt het in D, dan is het prettig om te weten welke akkoorden daar omheen zitten, je kan het ook gewoon uitproberen natuurlijk, maar er zijn van die momenten dat je er even niet uitkomt. Dan komt dus theorie wél even van pas, want dan kan je de harmonized major scale toepassen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef The_Dean het volgende:
Wij spelen op een of twee nummers na alleen maar eigen werk. We hoeven niet van die ' moeilijke' muziek te maken, zo heul technisch ingewikkeld enzo. Wel stoer, maar we zijn Conorach niet
Wij stoppen de nummers gewoon net voordat we ons gaan vervelenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, wij vervelen onszelf niet graag.
.
Het is zo dat wanneer je wat speelt en het klinkt niet en je blijft maar proberen en proberen en je komt er niet uit dat theoretische kennis je op dat moment kan helpen. Door muziektheorie te kennen kun je uitvogelen waarom het wringt en het oplossen. Vaak binnen enkele minuten, in plaats van wekenlang tobben.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:47 schreef wapwip het volgende:
[..]
Waarom denk je gelijk aan technisch ingewikkeld? Als jij een nummer aan het componeren bent, en je stel je speelt het in D, dan is het prettig om te weten welke akkoorden daar omheen zitten, je kan het ook gewoon uitproberen natuurlijk, maar er zijn van die momenten dat je er even niet uitkomt. Dan komt dus theorie wél even van pas, want dan kan je de harmonized major scale toepassen.
Chapeauquote:Op maandag 15 juni 2009 23:48 schreef allsystemshalt het volgende:
Geeneens een reactie op mijn rijmende topictitel
Daar was je me kwijt.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:47 schreef wapwip het volgende:
[..]
Waarom denk je gelijk aan technisch ingewikkeld? Als jij een nummer aan het componeren bent, en je stel je speelt het in D, dan is het prettig om te weten welke akkoorden daar omheen zitten, je kan het ook gewoon uitproberen natuurlijk, maar er zijn van die momenten dat je er even niet uitkomt. Dan komt dus theorie wél even van pas, want dan kan je de harmonized major scale toepassen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:48 schreef allsystemshalt het volgende:
Geeneens een reactie op mijn rijmende topictitel
Jullie spelen met je band allemaal gewoon in een willekeurige toonsoort en hopen dan dat het samen goed klinkt?quote:
Dat dus, al ben ik wel voorstander van eerst tobben en dan pas theorie toepassenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is zo dat wanneer je wat speelt en het klinkt niet en je blijft maar proberen en proberen en je komt er niet uit dat theoretische kennis je op dat moment kan helpen. Door muziektheorie te kennen kun je uitvogelen waarom het wringt en het oplossen. Vaak binnen enkele minuten, in plaats van wekenlang tobben..
We spelen allemaal in E/Drop D en passen de akkoorden netjes op elkaar aan. We spelen geen jazzquote:Op maandag 15 juni 2009 23:53 schreef wapwip het volgende:
[..]
Jullie spelen met je band allemaal gewoon in een willekeurige toonsoort en hopen dan dat het samen goed klinkt?Leuk plan van aanpak
Dus terwijl je wel weet wat je moet doen blijf je eerst aankloten om daarna jezelf toch gelijk te geven, je kennis toe te passen en weer verder gaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:54 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat dus, al ben ik wel voorstander van eerst tobben en dan pas theorie toepassenMaar je hebt inderdaad welleens van die momenten dat je er gewoon echt niet uit komt, en dan is theorie toch echt wel even handig
Hey zonder Jazz geen smoes meer als je iets vals speelt hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We spelen allemaal in E/Drop D en passen de akkoorden netjes op elkaar aan. We spelen geen jazz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |