Amsterdammer, ja dusquote:Op maandag 15 juni 2009 19:01 schreef cerror het volgende:
Gezien je nederlands schat ik dat je zelf een buitenlander bent?
Je weet dat de grachten dempen taboe is onder de echte Amsterdammers. Zoek maar een andere plek voor je troep.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:59 schreef wanhoopz het volgende:
Toen je nog moch zegge dat je de grachies moch dempe met die vuile buitelanders. Amsterdam FTW!
Waar is die mooie tijd?
Lievah een graggie mindah dan een buitelandah mêr.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:03 schreef cheqy het volgende:
[..]
Je weet dat de grachten dempen taboe is onder de echte Amsterdammers. Zoek maar een andere plek voor je troep.
Cultuurbarbaar, ik huisvest nog liever 527 Polen in mijn kelder dan dat er ook maar een vierkante centimeter van de Herengracht wordt gedempt!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:05 schreef wanhoopz het volgende:
[..]
Lievah een graggie mindah dan een buitelandah mêr.
jij bent hagenaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:05 schreef wanhoopz het volgende:
[..]
Lievah een graggie mindah dan een buitelandah mêr.
Ok, je hebt gelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar, ik huisvest nog liever 527 Polen in mijn kelder dan dat er ook maar een vierkante centimeter van de Herengracht wordt gedempt!
Jij hebt een vet grote kelder.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar, ik huisvest nog liever 527 Polen in mijn kelder dan dat er ook maar een vierkante centimeter van de Herengracht wordt gedempt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |