Idd ja. Toen die eerste keer dat we afspraken moest ik eerst langs school. Ik vond dat zo raar om te zeggen. voel je je gelijk een ukkie haha.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:54 schreef vencodark het volgende:
Ja daarom. Het is eerder dan lichamelijke aantrekkingskracht enzo. Iemand van dikke 20 jaar ouder staat meestal wat anders in het leven om daarmee relatie aan te willen gaan.
Ach, dat geeft hem alleen maar stof tot fantasieën nadenken.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja. Toen die eerste keer dat we afspraken moest ik eerst langs school. Ik vond dat zo raar om te zeggen. voel je je gelijk een ukkie haha.
En hij zich gelijk de man! dat ie zo een fris jong chickie hosseldequote:Op maandag 15 juni 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja. Toen die eerste keer dat we afspraken moest ik eerst langs school. Ik vond dat zo raar om te zeggen. voel je je gelijk een ukkie haha.
Ik zal mijn schooluniform vast aantrekken en twee staartjes indoenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
Ach, dat geeft hem alleen maar stof tot fantasieën nadenken.
Heb ik mijn goede daad ook weer gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
En hij zich gelijk de man! dat ie zo een fris jong chickie hosselde
Je ziet het niet ofzo aan een man hoor, als ie niks zegt is het goed, maar zodra jij weet dat ie vader is, hoeft het niet meer?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zal.Maar het heeft voor mij gewoon iets anti-geils.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal mijn schooluniform vast aantrekken en twee staartjes indoen
dat zou wel voor mij gelden. Of tenminste niet meer hoef.. ik denk er dan zeker wel 20x meer over na.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je ziet het niet ofzo aan een man hoor, als ie niks zegt is het goed, maar zodra jij weet dat ie vader is, hoeft het niet meer?
Onschuldig kijken kan ik volgens mij welquote:Op maandag 15 juni 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zeg ik.Vergeet je onschuldige blik en lolly niet.
Daar komt het wel op neer.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je ziet het niet ofzo aan een man hoor, als ie niks zegt is het goed, maar zodra jij weet dat ie vader is, hoeft het niet meer?
toch wel vreemd, als een man zoiets denkt, is het gelijk een hoop poehaquote:Op maandag 15 juni 2009 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat zou wel voor mij gelden. Of tenminste niet meer hoef.. ik denk er dan zeker wel 20x meer over na.
Haha, zeker kan jij onschuldig kijken.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Onschuldig kijken kan ik volgens mij wel
lolly is aan te schaffen
Dat hangt er uiteraard vanaf hoe goed de persoon in kwestie je kent.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Onschuldig kijken kan ik volgens mij wel
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
toch wel vreemd, als een man zoiets denkt, is het gelijk een hoop poeha
Ik discrimineer dus nietquote:Op maandag 15 juni 2009 19:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat hangt er uiteraard vanaf hoe goed de persoon in kwestie je kent.
En is dit echt een TT voor mejuffrouw toyboy?.
Dan nog kan ik heel onschuldig kijkenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:05 schreef Litpho het volgende:
Dat hangt er uiteraard vanaf hoe goed de persoon in kwestie je kent.
En is dit echt een TT voor mejuffrouw toyboy?.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zeker kan jij onschuldig kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |