Dat is zo. Tuurlijk kan je toch wel verliefd op iemand worden of degene ongelooflijk aantrekkelijk vinden. Maar kan mezelf niet voorstellen met iemand van 10+ ouder. Dat idee vind ik maf. Maar dat heeft ook beetje te maken met dat ik zelf nog niet besef dat ik bijna 24 ben.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:14 schreef rival het volgende:
kijk als ik een vrouw van 10 jaar ouder neem met een kind van 9 jaar jonger dan ik, dan is dat natuurlijk dubbel prijs
Ligt eraan waarom je het doet denk ik. Kan een keuze zijn maar kan ook iets van jezelf zijn. Iets waar je gewoon niet zo makkelijk mee omgaat ofzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks mis met Celibatair leven hoor.
I beg to differ. Sorryquote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks mis met Celibatair leven hoor.
second that, met een klein verschil in leeftijdquote:Op maandag 15 juni 2009 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is zo. Tuurlijk kan je toch wel verliefd op iemand worden of degene ongelooflijk aantrekkelijk vinden. Maar kan mezelf niet voorstellen met iemand van 10+ ouder. Dat idee vind ik maf. Maar dat heeft ook beetje te maken met dat ik zelf nog niet besef dat ik bijna 24 ben.
Nee, joh helemaal niet eng. Je geeft gewoon al je liefde aan god.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt?! damn, ik dacht dat dat eng was! ieeeeeeeek
Ik vraag me zelfs af of ik een man die niet aan seks voor het huwelijk zou doen zou overleven. Allereerst moet je dan trouwen en ten tweede heb je tot die tijd geen seks.quote:
Hoe oud is dat zusje van je KF?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef KudFokker het volgende:
Mijn zussie zei: "Dat al die naïeve meisjes in die praatjes van je vallen"
Moet ie eerst maar eens bewijzen dat ie bestaat, ik geloof er niet in.. Geef liever mijn liefde aan iemand die mij aan het hart ligtquote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, joh helemaal niet eng. Je geeft gewoon al je liefde aan god.
20 geloof ikquote:
Dat wordt niks, denk ik. IK denk dat we dan zoveel verschillen op andere vlakken ook.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af of ik een man die niet aan seks voor het huwelijk zou doen zou overleven. Allereerst moet je dan trouwen en ten tweede heb je tot die tijd geen seks.
Dat klopt.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt eraan waarom je het doet denk ik. Kan een keuze zijn maar kan ook iets van jezelf zijn. Iets waar je gewoon niet zo makkelijk mee omgaat ofzo.
Maar er is seks...en seks.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af of ik een man die niet aan seks voor het huwelijk zou doen zou overleven. Allereerst moet je dan trouwen en ten tweede heb je tot die tijd geen seks.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hier zeg je twee dingen door elkaar heen.. appels en peren.
Dat de vrouw er 10x over nadenkt, zegt dat niks over dat een man dat niet doet bij een vrouw met kinddoet.
was dat voor iets raars de mannen denken er wel 20x over na, geloof mij maarquote:Op maandag 15 juni 2009 19:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als een man iets met vrouw met kind wil beginnen moet hij maar normaal doen en het compleet pakket accpeteren , maar andersom een vrouw die iets met een man met kind word er eerst 10x over nagedacht
*niet dat ik er een probleem mee heb*
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was dat voor iets raars de mannen denken er wel 20x over na, geloof mij maar
Met alle respect aan mensen die wel wachten, maar ik wil graag weten of ik op dat gebied bij iemand pas voordat ik afspraken ga maken om voor de rest van mijn leven bij die persoon te blijven.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik begin dat ook niet aan gelovige meisjes.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
wat hij zegtquote:Op maandag 15 juni 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
Met alle respect aan mensen die wel wachten, maar ik wil graag weten of ik op dat gebied bij iemand pas voordat ik afspraken ga maken om voor de rest van mijn leven bij die persoon te blijven.
Gewoon snel trouwen danquote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoi autoquote:
+1quote:Op maandag 15 juni 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ie eerst maar eens bewijzen dat ie bestaat, ik geloof er niet in.. Geef liever mijn liefde aan iemand die mij aan het hart ligt
Dat natuurlijk ook. Maar het hele idee... Nee, laat maar.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat wordt niks, denk ik. IK denk dat we dan zoveel verschillen op andere vlakken ook.
Ervaring? Regeltjes omzeilen zou ik dan nog nepper vinden, eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |