quote:Op maandag 15 juni 2009 20:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha sorry ben beetje melig vanaaf
Goed zoquote:Op maandag 15 juni 2009 20:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha sorry ben beetje melig vanaaf
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik heb zin om te lachen vanavond
Je weet wat melig betekend.quote:
Jij bent grappigquote:
ik weet wat het voor mij betekend..... maaarrre wat versta jij eronder dan Tijn?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent grappigIk lach je niet uit.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef DragonFire het volgende:
Hey wat is dat nou!
Ik zei HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als je gewoon hoi had gezegd waren er al 20 vrouwen in je pm box langs geweestquote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef DragonFire het volgende:
Hey wat is dat nou!
Ik zei HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oeps niet gezienquote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef DragonFire het volgende:
Hey wat is dat nou!
Niet, je zei iets anders.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef DragonFire het volgende:
Hey wat is dat nou!
haha leuke foto kwaakquote:Op maandag 15 juni 2009 20:26 schreef kwaakvaak het volgende:
zeg... die samson is een ijdeltuit zeg....
[ afbeelding ]
Dat je snel een beurt nodig hebt.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik weet wat het voor mij betekend..... maaarrre wat versta jij eronder dan Tijn?
quote:
Hiquote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef DragonFire het volgende:
Hey wat is dat nou!
Leuke hond.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:26 schreef kwaakvaak het volgende:
zeg... die samson is een ijdeltuit zeg....
[ afbeelding ]
quote:
In de handen vallen van een loverboy is pure domheid. Daar heb ik nooit last van gehad.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Onwil om te leren afstraffen, okay, maar onwetendheid afstraffen? Jij hebt ook dingen moeten leren en daar ongetwijfeld ook fouten voor moeten maken.
Voor mij welquote:Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat betekend het helemaal niet!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |