Waar is die goedkoper?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mensen die als een gek nu liters gratis cola gaan halen
Net zo idioot imo
daarom zeg ik ook dat ik het raar vind, niet dat ik er gefrustreerd om ben oidquote:Op maandag 15 juni 2009 18:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Schuld van AH dus dat dat wel kan. Daarbij, er raken toch geen mensen door gewond ofzo, dus wat kan jou het schelen dat ze naar andere vestigingen rijden
Oh ja, 't is 't hoofdkantoor van Ahold in Zaandam. Albert Heijn zat daar vroeger ook naar zit nu in Amsterdam.quote:
Wat wel?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nu nergens meer geloof ik, als ik het zo teruglees.
Immigrant zeker?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mensen die als een gek nu liters gratis cola gaan halen
Net zo idioot imo
quote:
Het is een BONUS aanbieding en zo ding kan je gratis/anoniem krijgen bij de baliequote:Op maandag 15 juni 2009 18:55 schreef Bill_Board het volgende:
Waarom moet je zon bonuskaart meenemen dan? Die heb ik helegaar niet
Owh ik dacht dat iedereen die producten zo kon kopen voor die bonusprijs...quote:Op maandag 15 juni 2009 18:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Het is een BONUS aanbieding en zo ding kan je gratis/anoniem krijgen bij de balie
Met die voorwaarden niet meer, ik ga geen taalkundig/juridisch gevecht aan met een supermarktmanager voor een paar euro.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef Fosfolipide het volgende:
Nou iemand die met die duitse folder gaat proberen?
ons bekend? Werk je in een AH?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:13 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
De publiciteit is maar 3 weken, voor zover bij ons bekend gaat dit nog wel even door.
dude echt nog nooit bij een AH geweest?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:57 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Owh ik dacht dat iedereen die producten zo kon kopen voor die bonusprijs...
Ja ik werk bij AH, alle prijzen zijn aangepast nu.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
ons bekend? Werk je in een AH?
Zijn de toetjes nog gratis? Heb cola zat nu, wil nu toetjes
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:17 schreef -Kadev- het volgende:
Het is wachten op nieuwe folders, en kijken hoe langzaam AH daarop reageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |