Dat dus. Opflikkeren met die Photoshops.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Durven wel, maar dat is gewoon tegen m'n principesleuk zo'n actie maar met oplichten hoeft weer niet
Ze hebben op het HK niet goed nagedacht bij het begin van de acties.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:23 schreef snabbi het volgende:
Vandaag ben ik dus om 8.00 uur ook de AH in gelopen en 5 keer 4 flessen cola gehaald. Vervolgens de uitgeprinte folder van de boni neergelegd en die zooi dus ook teruggekregen. De 4 keer Tuc heb ik wel gewoon afgerekend omdat ze daar dus wel mee op tijd waren.
Overigens vind ik het wel vreemd dat er niet adhv de bonuskaart wordt gekeken of je je aan de regel van 6 artikelen houdt. Dat ze een max stellen vind ik namelijk wel normaal.
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een fotosoep is? Het was een drukfout en ik heb op het juiste moment een screenshot genomen.
quote:
quote:
Zie OP vorige topicquote:Op maandag 15 juni 2009 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan iemand het even duidelijker uitleggen?
Nee, ga de vorige topics maar eens rustig lezen...quote:Op maandag 15 juni 2009 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan iemand het even duidelijker uitleggen?
Mensen die er een punt van maken dat iets gratis isquote:Op maandag 15 juni 2009 18:27 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Ze hebben op het HK niet goed nagedacht bij het begin van de acties.Er is geen registratiesysteem om ervoor te zorgen dan mensen niet in verschillende toch meer gratis artikelen krijgen Het Actie-Team begint maandag om 9:00, viel wel erg op dat om 9:30 pas de eerste prijzen aangepast waren.
Overigens heb ik geklaagd bij het HK over de gang van zaken (vanuit perspectief van de winkel) vollopig wordt er niks gewijzigd, ze werken volgens richtlijnen van de directie en daar houden ze zich aan. Dat betekent dus geen prijswijzigingen voor 9:30. Nou dan zoeken ze het zelf maar uit, ik heb het gehad met dat hele HK. Volgende week maar lekker zelf profiteren.
quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogviet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker http://nl.schlecker.com
Ik maak er zelf ook gebruik van dat het gratis is, maar als er een max van 6 artikelen is, vind ik het wel raar dat mensen beloond worden door naar meerdere vestigingen te gaan. Zes keer gratis is ook leuk.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mensen die er een punt van maken dat iets gratis is
verkapte tvp
Schuld van AH dus dat dat wel kan. Daarbij, er raken toch geen mensen door gewond ofzo, dus wat kan jou het schelen dat ze naar andere vestigingen rijdenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik maak er zelf ook gebruik van dat het gratis is, maar als er een max van 6 artikelen is, vind ik het wel raar dat mensen beloond worden door naar meerdere vestigingen te gaan. Zes keer gratis is ook leuk.
Ik lees het niet allemaal...quote:Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef sander89 het volgende:
[..]
Oud nieuws en staat ook al in de OP.
Het hoofdkantoor zit in Amsterdam.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Geniaal.
[..]
Nog genialer
Jammer dat buitenlandse folders niet meer mogen. Kan Danny niet iedereen die vanuit Zaandam zit te FOK!ken een ban geven?
Mensen die als een gek nu liters gratis cola gaan halenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mensen die er een punt van maken dat iets gratis is
verkapte tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |