Waar is die goedkoper?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mensen die als een gek nu liters gratis cola gaan halen
Net zo idioot imo
daarom zeg ik ook dat ik het raar vind, niet dat ik er gefrustreerd om ben oidquote:Op maandag 15 juni 2009 18:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Schuld van AH dus dat dat wel kan. Daarbij, er raken toch geen mensen door gewond ofzo, dus wat kan jou het schelen dat ze naar andere vestigingen rijden
Oh ja, 't is 't hoofdkantoor van Ahold in Zaandam. Albert Heijn zat daar vroeger ook naar zit nu in Amsterdam.quote:
Wat wel?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nu nergens meer geloof ik, als ik het zo teruglees.
Immigrant zeker?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mensen die als een gek nu liters gratis cola gaan halen
Net zo idioot imo
quote:
Het is een BONUS aanbieding en zo ding kan je gratis/anoniem krijgen bij de baliequote:Op maandag 15 juni 2009 18:55 schreef Bill_Board het volgende:
Waarom moet je zon bonuskaart meenemen dan? Die heb ik helegaar niet
Owh ik dacht dat iedereen die producten zo kon kopen voor die bonusprijs...quote:Op maandag 15 juni 2009 18:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Het is een BONUS aanbieding en zo ding kan je gratis/anoniem krijgen bij de balie
Met die voorwaarden niet meer, ik ga geen taalkundig/juridisch gevecht aan met een supermarktmanager voor een paar euro.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef Fosfolipide het volgende:
Nou iemand die met die duitse folder gaat proberen?
ons bekend? Werk je in een AH?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:13 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
De publiciteit is maar 3 weken, voor zover bij ons bekend gaat dit nog wel even door.
dude echt nog nooit bij een AH geweest?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:57 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Owh ik dacht dat iedereen die producten zo kon kopen voor die bonusprijs...
Ja ik werk bij AH, alle prijzen zijn aangepast nu.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
ons bekend? Werk je in een AH?
Zijn de toetjes nog gratis? Heb cola zat nu, wil nu toetjes
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:17 schreef -Kadev- het volgende:
Het is wachten op nieuwe folders, en kijken hoe langzaam AH daarop reageerd.
Ja, en 3 stuks voor 2.97 bij AHquote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef snabbi het volgende:
Hoe zit dat overigens met die mona pudding. Ik zie de stroopwafelpudding wel in de folder staan, maar kom hem niet tegen op de webwinkel van de AH. Voor wie er trek in heeft, hij is 99 cent per stuk bij hoogvliet. (pagina 10/11 http://hoogvliet.orcbladerfolder.nl/ )
mja, als je geen bonuskaart hebt heeft de cassiere er wel 1 dus echt nodig heb je hem ook nietquote:Op maandag 15 juni 2009 19:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dude echt nog nooit bij een AH geweest?
En inderdaad, ben er nog nooit geweest voor een bonuskaart. Kom altijd bij de super de boer enzulks.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mja, als je geen bonuskaart hebt heeft de cassiere er wel 1 dus echt nodig heb je hem ook niet
Prima ik neem aan dat je bedoelt dat het inmiddels is aangepast, ik kon alleen de folderprijs nog vinden van 3,35. (de 2,97 is de chipolatapudding, niet de stroopwafel zooi)quote:
AH werkt met een centrale database welke vanuit het HK wordt aangestuurd, binnen enkele minuten zijn prijzen landelijk aangepast indien dat nodig is, winkels hoeven dit niet zelf te doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ik denk dat nog niet alle appie's de prijzen aangepast hebben dus je kan het altijd proberen.
we durven nietquote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef UncleSam het volgende:
Niemand die de Duitse folder met Bistro heeft geprobeerd?
woot hij is die hackerquote:Op maandag 15 juni 2009 19:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Kom op , je hebt ook andere dingen gedaan
Je begrijpt dat FOK!kers dit soort foto's alleen interessant vinden met een ongecensureerd gezicht.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:15 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staan niet de andere 6 pakken bij die ik aan een vriendin heb gedaan, en ook niet mn 4 appeltaarten
had je je printer al binnen?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:15 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staan niet de andere 6 pakken bij die ik aan een vriendin heb gedaan, en ook niet mn 4 appeltaarten
Neequote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
had je je printer al binnen?
Damn nu baal ik toch dat ik het niet rond een uur of 1 nog geprobeerd heb. Als jij zelfs einde van de middag het nog voor elkaar kreeg.....
Same herequote:Op maandag 15 juni 2009 20:21 schreef Skiet het volgende:
Nou ik ben benieuwd wanneer de eerste echte verse folder komt. Verwachten we voor morgenochtend nog nieuwe folders misschien? Dan kan ik in de ochtend even rijden. Ben toch vrij.
not gonna happenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Je begrijpt dat FOK!kers dit soort foto's alleen interessant vinden met een ongecensureerd gezicht.
17 juni komt de nieuwe Hoogvliet folder uit, want de laatste folder is van Geldig van 10 tm 16 juni 2009quote:Op maandag 15 juni 2009 20:21 schreef Skiet het volgende:
Nou ik ben benieuwd wanneer de eerste echte verse folder komt. Verwachten we voor morgenochtend nog nieuwe folders misschien? Dan kan ik in de ochtend even rijden. Ben toch vrij.
Ik wilde het net zeggen. En nog 1 waarvan woensdag een nieuwe uitkwam toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:38 schreef sander89 het volgende:
[..]
17 juni komt de nieuwe Hoogvliet folder uit, want de laatste folder is van Geldig van 10 tm 16 juni 2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |