Briljant, ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:33 schreef Arn0 het volgende:
Dit was ook geweldig vond ik:
[ afbeelding ]
Ik las ook alleen de Donald Duck Extra. Ik vond de verhalen daarvan over het algemeen beter.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:24 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Jammer dat er van Keno Don Rosa nooit iets in de wekelijkse Duck staat.
Welk verzamelalbum is dat? Is er een nieuw album uitgekomen met Don Rosa verhalen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:41 schreef Jivis het volgende:
Zag dat verzamelalbum ook liggen, lijkt me echt tof.
Zag het in een stripwinkel liggen... weet niet of het nieuw is, was een verzamelalbum met strips en aantekeningen erin. Engelstalig overigens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:21 schreef JedaiNait het volgende:
[..]
Welk verzamelalbum is dat? Is er een nieuw album uitgekomen met Don Rosa verhalen?
Let op: dat is de Companion. Daarin staat een heleboel achtergrondinfo en misschien ook een paar strips, maar het is geen verzamelalbum. Het verzamelalbum heet gewoon The Life And Times Of Scrooge McDuck en is een stuk lastiger te krijgen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zag het in een stripwinkel liggen... weet niet of het nieuw is, was een verzamelalbum met strips en aantekeningen erin. Engelstalig overigens.
deze is het.
Ahja, inderdaad. Originele zal deze wel zijn dan... die is heel wat prijziger.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Let op: dat is de Companion. Daarin staat een heleboel achtergrondinfo en misschien ook een paar strips, maar het is geen verzamelalbum. Het verzamelalbum heet gewoon The Life And Times Of Scrooge McDuck en is een stuk lastiger te krijgen.
Even verder gezocht:quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ahja, inderdaad. Originele zal deze wel zijn dan... die is heel wat prijziger.
Ik kan van de week wel eens proberen te zoeken, die jaargangen moeten ergens te vinden zijn (als het goed is)quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:07 schreef DrewAndrews het volgende:
Wie heeft jaargangen 1992 of 1997 nog thuis liggen?
Ik kan me nog goed herinneren dat er in 1 van die jaargangen een 3-delige leesverhaal over een jongen die het geheim van zijn oom / opa ontdekt. En die jongen wordt vervolgens gekidnapt. Van welke jaargang is dit precies en welke nummer blad?
Je zou mij echt plezier maken als je het gevonden hebt
Voer de code eens hier in: http://coa.inducks.org/quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Waar komen de verhalen met een J in de code vandaan?
Bedankt! Het blijken Italiaanse verhalen te zijn, misschien is het wel een I, maar dan wat anders geschreven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voer de code eens hier in: http://coa.inducks.org/
Misschien Japan? Is het een soort manga-stijl?
Puur gebaseerd op die ene pagina kan ik het nu niet echt een mooie tekenstijl vinden. Vooral Dagobert op die vergroting ziet er niet uit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:25 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Bedankt! Het blijken Italiaanse verhalen te zijn, misschien is het wel een I, maar dan wat anders geschreven.
http://coa.inducks.org/story.php?c=I+TL+2534-3&search= Heb er eentje ingevoerd en die werd ook gevonden. Grappig om de originele titel te zien.
De 313 heeft in pockets wel vaker een afwijkende kleur (gele omlijsting van de grille, blauwe motorkap), kijk maar in pocket 119. Het verhaal dat jij noemt heeft het, maar het eerste verhaal van de pocket ook.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Waar komen de verhalen met een J in de code vandaan?
Deze ben ik tegen gekomen in een aantal pockets (o.a. 3, 96 en 119) en zijn toch wel anders dan de verhalen in het weekblad. Ten eerste is de inkleuring van Donalds auto wat anders (blauw, rood en geel) maar de strips vallen ook wel op doordat er wat creatiever met de kaders wordt omgespronken en er veel actie in zit. Ook zijn de verhaallijnen vrij apart.
Je hebt gelijk het eerste verhaal is een D-verhaal en daar is het ook.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De 313 heeft in pockets wel vaker een afwijkende kleur (gele omlijsting van de grille, blauwe motorkap), kijk maar in pocket 119. Het verhaal dat jij noemt heeft het, maar het eerste verhaal van de pocket ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |