Gaaf man, die promotie! (En bijkomende centjes, mag ik aannemen!quote:Op woensdag 22 juli 2009 03:21 schreef static het volgende:
Getekend tot Jan volgend jaar, dan heb ik het wel weer gehad denk ik.
Dude. Pick a number and get in line.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:57 schreef Richardafa het volgende:
Kan iemand mij mischien helpen, ik zou door bepaalde redenen graag een job willen hebben in hkg.
Iemand tips hoe en waar ik kan zoeken voor jobs ik sta eigelijk overal voor open.
Best wel eng hoor, net afscheid genomen van mijn baas en dan zie je dit mailtje (een stukje ervan dan) circuleren:quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:08 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Gaaf man, die promotie! (En bijkomende centjes, mag ik aannemen!)
Succes weer, dit komend half jaar!
.quote:------------------- will from Thursday 28th July assume the overall responsibilities for the ZTE Operations Department (Senior Project Manager - Operations)
Lekker spannend: je rolt van het ene 'avontuur' in het andere. En ik denk dat het je allemaal best gaat lukken!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:55 schreef static het volgende:
[..]
Best wel eng hoor, net afscheid genomen van mijn baas en dan zie je dit mailtje (een stukje ervan dan) circuleren:
[..]
.
Euh... engeltjes op wat voor gebied?...quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:29 schreef cheukert het volgende:
zien eruit als 20 maar zijn waarschijnlijk meer richting de 30i had some bad experience
Puur zakelijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:30 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
[..]
Euh... engeltjes op wat voor gebied?...
Volgens de klant kan ik nog 4 jaar blijven als ik wil.quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:08 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Gaaf man, die promotie! (En bijkomende centjes, mag ik aannemen!)
Succes weer, dit komend half jaar!
Wat weerhoudt je er precies van? De lengte van het contract -en dus het gebrek aan afwisseling-, of denk je op een gegeven moment Hong Kong wel zat te zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:37 schreef static het volgende:
[..]
Volgens de klant kan ik nog 4 jaar blijven als ik wil.
Maar dat wordt me toch iets te gortig.
Hong Kongsters of buitenlandsters?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:50 schreef static het volgende:
Wat is dat toch met dat schaamhaar? Al die vrouwen hebben het tot op kniehoogte. Echt turn-off.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:19 schreef MalibuBarbie het volgende:
Van mijn tante weet ik dat lang schaamhaar 'normaal' is - ze was uiterst verbaasd dat kaal of kort elders op de wereld ook kan. Toen een keer een buitenlandse bij haar in de beautysalon een kale behandeling vroeg, was iedereen daar dan ook geshockeerd! Kaal wordt geassocieerd met kleine meisjes/ pedo!
Owjah, toen ik in juli op vakantie was in HKG, heb ik iedere buitenlander uitgebreid bestudeerd met in mijn achterhoofd dat dat misschien wel Static was! Hihi!
Grinn!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:49 schreef static het volgende:
Was vandaag lunchen in Sua Kung, grote aquaria voor de deur met de meest wanstaltige zeevissen, kreeften en weet ik veel wat. Kiezen en het wordt klaargemaakt.
Eén ding weet ik zeker: ik zwem nooit meer in de zee. Wat een monsters.
zeg tegen je tante dat t echt anders moet.... wat het is gewoon ranzigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:19 schreef MalibuBarbie het volgende:
Van mijn tante weet ik dat lang schaamhaar 'normaal' is - ze was uiterst verbaasd dat kaal of kort elders op de wereld ook kan. Toen een keer een buitenlandse bij haar in de beautysalon een kale behandeling vroeg, was iedereen daar dan ook geshockeerd! Kaal wordt geassocieerd met kleine meisjes/ pedo!
Owjah, toen ik in juli op vakantie was in HKG, heb ik iedere buitenlander uitgebreid bestudeerd met in mijn achterhoofd dat dat misschien wel Static was! Hihi!
Sai Kung bedoel je? er is vlakbij Sai Kung ook nog zo'n plek, maar dan met mooi uitzicht en een goed terras, ben even de naam kwijt. Ligt wel erg afgelegenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:49 schreef static het volgende:
Was vandaag lunchen in Sua Kung, grote aquaria voor de deur met de meest wanstaltige zeevissen, kreeften en weet ik veel wat. Kiezen en het wordt klaargemaakt.
Eén ding weet ik zeker: ik zwem nooit meer in de zee. Wat een monsters.
Same here, weet wel hoe ik 'Fuck you' - of iets in die trant moet zeggen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:00 schreef ASSpirine het volgende:
Mijn Chinees is beperkt tot alledaags Kantonees, formeel gaat al met moeite en schrift is helemaal een ramp
Denk dat je andere manieren moet zoeken
Ja, die ja: http://en.wikipedia.org/wiki/Sai_Kung_Townquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:32 schreef cheukert het volgende:
[..]
Sai Kung bedoel je? er is vlakbij Sai Kung ook nog zo'n plek, maar dan met mooi uitzicht en een goed terras, ben even de naam kwijt. Ligt wel erg afgelegen
Tiew Nee?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:34 schreef static het volgende:
[..]
Same here, weet wel hoe ik 'Fuck you' - of iets in die trant moet zeggen.
Pok gai!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |