Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso al tamelijk lomp vinden
OK, ik prik vanavond een datum. En mensen die wel willen koken, hebben voorrang op mensen die hebben aangegeven dat niet te willen. Zo dan?
Klinkt redelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso al tamelijk lomp vinden
OK, ik prik vanavond een datum. En mensen die wel willen koken, hebben voorrang op mensen die hebben aangegeven dat niet te willen. Zo dan?
Dan mag jij hem organiseren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:09 schreef Viking84 het volgende:
Ok, dan kom ik niet naar de meet. Ik denk dat ik België te ver vind en ik ben geen kooktalent.
Ik ga voor een bbq-meet bij PF.
en omdat jij je zo goed aan je hardloopschema hebt gehouden, kun je zonder stoppen die afstand overbruggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan mag jij hem organiseren.
En als ik het niet leuk vind ren ik huilend naar m'n kamer!
Nu je het zegt, was het oorspronkelijke idee ook niet een meet voor een paar mensen die echt van koken houden? Die insteek is ook niet voor iedereen leuk. Als je niet van koken houdt is dat gedeelte niet boeiend, en als je er wel van houdt wil je je daarop kunnen richten in plaats van dat de halve groep ergens anders zit te wachten tot je klaar bent. Dan kun je beter een algemene Slank-meet ernaast organiseren dan twee heel verschillende ideeën samen proberen te voegen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:09 schreef Viking84 het volgende:
Ok, dan kom ik niet naar de meet. Ik denk dat ik België te ver vind en ik ben geen kooktalent.
Ik ga voor een bbq-meet bij PF.
Ok, maar dan is nog steeds koken het doel en niet iets wat moet gebeuren voordat je je bij de rest van de groep kunt voegen, overdreven gezegd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, de insteek was niet om het alleen te doen voor mensen die dol zijn op koken, maar vooral voor mensen die het leuk vinden om eens een keer uitgebreid te koken. Met mij als kookjufWorkshop-achtig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |