abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70100616
En ik vind dus ook dat een kleine meet bij CF voorrang heeft!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70100725
Idee: laat CF een datum noemen dat zij wil en kan ... en de mensen die dan ook kunnen en willen komen, kunnen dan komen om te koken en eten (zal een kleinere groep zijn als het in de zomervakantie valt ). Dus dat CF zelf bepaalt wanneer het haar goed uitkomt enzo, het is toch haar huis/keuken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:36:49 #103
331 Merel
Be here now.
pi_70100864
Als het allemaal weer zo moeilijk gaat worden dan meld ik me weer af hoor, dat gesteggel de hele tijd. Dit is dan wel vriendelijk gesteggel, maar ik vind het allemaal alweer zulk gedoe dat ik er al geen zin meer in heb. Sorry
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_70100870
De mensen in de OP hoeven natuurlijk ook niet voor iedereen de eerste keus te zijn... Lastig.

Ik ben het wel eens met Chico.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70100927
Wat laziness zegt; ik vind het moeilijk om te zeggen: er mogen er maar 10 komen Ik wil geen mensen buitensluiten, natuurlijk!
Nou denk ik dat op zich de ruimte hier groot genoeg is om iedereen die ook daadwerkelijk komt te herbergen, hoor. Niet iedereen kan op dezelfde datum en er melden zich bijna altijd lastminute nog een of twee mensen af... Nou ja, dat moet wel gaan.
En we kunnen hier best met een man of zes koken; aanrecht en tafel samen zijn groot genoeg

Nou ja. Ik ben nu wel een beetje aan het twijfelen over wat handig is. Ook i.v.m. data enzo.
pi_70100955
PF, veel dingen kunnen alleen maar in het weekend, want vriendlief (en ik dan misschien ook) werkt gewoon full-time. En we zijn al een weekend kwijt aan Lowlands in augustus.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70101014
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef Merel het volgende:
Als het allemaal weer zo moeilijk gaat worden dan meld ik me weer af hoor, dat gesteggel de hele tijd. Dit is dan wel vriendelijk gesteggel, maar ik vind het allemaal alweer zulk gedoe dat ik er al geen zin meer in heb. Sorry
Ohhh, het komt toch niet over alsof ik nu zuur zit te doen richting PF? Dat ben ik namelijk he-le-maal niet; als dat beter uitkomt, en ik kan ook op de dag in kwestie, dan kom ik, hoor! Met een enorme trog zelfgemaakte tomatensaus in mijn rugzak
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:40:27 #108
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70101018
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef Merel het volgende:
Als je met een grote groep af wilt spreken krijg je altijd gesteggel.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:40:43 #109
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_70101035
Misschien moeten we gewoon wat vaker kleinschalige meets plannen? Mensen vinden dit toch fijner. Het is alleen zo moeilijk om te bepalen hoe je de grens trekt wat betreft kleinschaligheid.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_70101155
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef laziness het volgende:
Misschien moeten we gewoon wat vaker kleinschalige meets plannen? Mensen vinden dit toch fijner. Het is alleen zo moeilijk om te bepalen hoe je de grens trekt wat betreft kleinschaligheid.
Dat is op zich ook fijner, maar er is altijd zoveel animo dat je dan echt mensen moet gaan buitensluiten.
pi_70101272
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef laziness het volgende:
Bijna niet haalbaar in een topic. Dan kan men beter per pm wat met elkaar afspreken, anders krijg je toch rare taferelen, denk ik zo.

Meet in oktober ging trouwens prima toen, gewoon een grootschalige meet zonder gezeik behalve dat het eten kut was, maargoed, het was wel leuk opzich!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70101305
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat is op zich ook fijner, maar er is altijd zoveel animo dat je dan echt mensen moet gaan buitensluiten.
Ja, datte En als initiator van de oorspronkelijke meet zit ik me nu heel hard af te vragen hoe ik dat moet gaan regelen
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:47:33 #113
331 Merel
Be here now.
pi_70101367
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ohhh, het komt toch niet over alsof ik nu zuur zit te doen richting PF? Dat ben ik namelijk he-le-maal niet; als dat beter uitkomt, en ik kan ook op de dag in kwestie, dan kom ik, hoor! Met een enorme trog zelfgemaakte tomatensaus in mijn rugzak
Neehoor! Ik kan er alleen zo slecht tegen dat iedereen zich ermee gaat bemoeien. Het organiseren van zo'n meeting werkt alleen als één iemand de touwtjes in handen neemt. Jij organiseert dit, dus jij bepaalt waar het is, wanneer, en voor hoeveel personen. Het verwatert helemaal doordat iedereen tussendoor suggesties gaat doen, met andere opties komt, alvast verhinderdata noemt, enzovoorts. Onbedoeld meetingkapen, maar gevolg is wel dat er uiteindelijk niets van de meeting terechtkomt omdat er met iedereen rekening gehouden moet worden terwijl iedereen iets anders wil. Dat werkt niet. En nou kan ik ook wel wachten tot er een definitief eindplan komt en dan pas beslissen of ik mee ga, maar ik voorspel dat tegen die tijd alles al geregeld is en ik er toch niet meer bij pas
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:49:11 #114
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70101437
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef Chicolate het volgende:
Idee: laat CF een datum noemen dat zij wil en kan ... en de mensen die dan ook kunnen en willen komen, kunnen dan komen om te koken en eten (zal een kleinere groep zijn als het in de zomervakantie valt ). Dus dat CF zelf bepaalt wanneer het haar goed uitkomt enzo, het is toch haar huis/keuken.
Ik vind dit wel een goede? En als er een extra (eventueel grotere, bij PF?) meet in de planning is, vind ik het ook niet zozeer buiten sluiten.
pi_70101562
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, datte En als initiator van de oorspronkelijke meet zit ik me nu heel hard af te vragen hoe ik dat moet gaan regelen
Op zich is het jouw huis, jij kunt ook gewoon de mensen uitnodigen die jij erbij wilt hebben.
Jammer voor de mensen die niet mee kunnen maar die kunnen altijd nog apart meeten bij iemand anders thuis, daar hoef jij je niet verantwoordelijk voor te voelen.
pi_70101657
Oh Merel, ik riep het eigenlijk vooral omdat ik 1 van de mensen in de OP ben. CF heeft een voorkeur voor augustus (toch??) en er is een redelijke kans dat ik dan niet kan, dus zou er dan plek zijn voor iemand anders. Niet om per se door te geven wanneer ik wel of niet kan ofzo... Excuses als dat zo overkwam! Want je hebt helemaal gelijk verder!

In eerste instantie is dit een animo-check, ik denk dat het handiger is om eerst een datumprikker rond te sturen voor we (of CF dus) in paniek raken omdat er te veel mensen willen komen. of bemoei ik me er nu weer te veel mee... Ik wil alleen maar helpen om het topic op de rails te houden hoor!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70101658
Oké. We laten (ik laat) CF het topic weer overnemen.
CF noemt een datum.
Als je kan, dan kan je.
Als er teveel mensen zijn: dan komt er vast een mooie oplossing.

Als we daar over uit zijn, dan komt plan B. OK.

woensdag 17 juni 2009 @ 16:56:07 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70101693
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:47 schreef Merel het volgende:

[..]

Neehoor! Ik kan er alleen zo slecht tegen dat iedereen zich ermee gaat bemoeien. Het organiseren van zo'n meeting werkt alleen als één iemand de touwtjes in handen neemt. Jij organiseert dit, dus jij bepaalt waar het is, wanneer, en voor hoeveel personen. Het verwatert helemaal doordat iedereen tussendoor suggesties gaat doen, met andere opties komt, alvast verhinderdata noemt, enzovoorts. Onbedoeld meetingkapen, maar gevolg is wel dat er uiteindelijk niets van de meeting terechtkomt omdat er met iedereen rekening gehouden moet worden terwijl iedereen iets anders wil. Dat werkt niet. En nou kan ik ook wel wachten tot er een definitief eindplan komt en dan pas beslissen of ik mee ga, maar ik voorspel dat tegen die tijd alles al geregeld is en ik er toch niet meer bij pas
Zo met jou eens hè. Als een meet iedere keer zo'n gedoe oplevert heb ik ook zoiets van "laat maar weer".
Niet meer actief op Fok!
pi_70101760
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zo met jou eens hè. Als een meet iedere keer zo'n gedoe oplevert heb ik ook zoiets van "laat maar weer".
Wat had je dan verwacht, met zo'n grote groep?
pi_70101779
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:58:54 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70101796
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:57 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht, met zo'n grote groep?
Nou niet dit verschrikkelijke gesteggel iig. Het is nog erger dan de vorige keer! CF moet gewoon zeggen: "Ik kan zoveel mensen ontvangen, dan en dan is de meet, wie het eerst komt, die het eerst maalt en vol = vol".
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:59:15 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70101808
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:58 schreef Goodbye het volgende:

Wat nou weer? .
Niet meer actief op Fok!
pi_70101884
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat nou weer? .
Jij grote negativo jij

Ik snap nooit dat mensen moeite hebben met gediscussieer, het is allemaal goed bedoeld toch?
Al lijkt het me inderdaad slim dat er bij elke meet gewoon één iemand is die het geheel een beetje organiseert, je kan een meet niet met z'n 20en organiseren
pi_70102006
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou niet dit verschrikkelijke gesteggel iig. Het is nog erger dan de vorige keer! CF moet gewoon zeggen: "Ik kan zoveel mensen ontvangen, dan en dan is de meet, wie het eerst komt, die het eerst maalt en vol = vol".
Dat zou ik sowieso al tamelijk lomp vinden

OK, ik prik vanavond een datum. En mensen die wel willen koken, hebben voorrang op mensen die hebben aangegeven dat niet te willen. Zo dan?
pi_70102034
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Whehe, we hadden de Viktator gewoon de meet moeten laten organiseren.

Uiteindelijk heb je wel gelijk maar het is ook niemands bedoeling om de organisatie over te nemen, mensen denken gewoon mee en geven goedbedoelde (maar niet altijd even nuttige) suggesties. Daar hoef je niets mee te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')