Ohhh, het komt toch niet over alsof ik nu zuur zit te doen richting PF?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef Merel het volgende:
Als het allemaal weer zo moeilijk gaat worden dan meld ik me weer af hoor, dat gesteggel de hele tijd. Dit is dan wel vriendelijk gesteggel, maar ik vind het allemaal alweer zulk gedoe dat ik er al geen zin meer in heb. Sorry
Als je met een grote groep af wilt spreken krijg je altijd gesteggel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef Merel het volgende:
Als het allemaal weer zo moeilijk gaat worden dan meld ik me weer af hoor, dat gesteggel de hele tijd. Dit is dan wel vriendelijk gesteggel, maar ik vind het allemaal alweer zulk gedoe dat ik er al geen zin meer in heb. Sorry
Dat is op zich ook fijner, maar er is altijd zoveel animo dat je dan echt mensen moet gaan buitensluiten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef laziness het volgende:
Misschien moeten we gewoon wat vaker kleinschalige meets plannen? Mensen vinden dit toch fijner. Het is alleen zo moeilijk om te bepalen hoe je de grens trekt wat betreft kleinschaligheid.
Bijna niet haalbaar in een topic. Dan kan men beter per pm wat met elkaar afspreken, anders krijg je toch rare taferelen, denk ik zo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef laziness het volgende:
Misschien moeten we gewoon wat vaker kleinschalige meets plannen? Mensen vinden dit toch fijner. Het is alleen zo moeilijk om te bepalen hoe je de grens trekt wat betreft kleinschaligheid.
Ja, dattequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is op zich ook fijner, maar er is altijd zoveel animo dat je dan echt mensen moet gaan buitensluiten.
Neehoor! Ik kan er alleen zo slecht tegen dat iedereen zich ermee gaat bemoeien. Het organiseren van zo'n meeting werkt alleen als één iemand de touwtjes in handen neemt. Jij organiseert dit, dus jij bepaalt waar het is, wanneer, en voor hoeveel personen. Het verwatert helemaal doordat iedereen tussendoor suggesties gaat doen, met andere opties komt, alvast verhinderdata noemt, enzovoorts. Onbedoeld meetingkapen, maar gevolg is wel dat er uiteindelijk niets van de meeting terechtkomt omdat er met iedereen rekening gehouden moet worden terwijl iedereen iets anders wil. Dat werkt niet. En nou kan ik ook wel wachten tot er een definitief eindplan komt en dan pas beslissen of ik mee ga, maar ik voorspel dat tegen die tijd alles al geregeld is en ik er toch niet meer bij pasquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, het komt toch niet over alsof ik nu zuur zit te doen richting PF?![]()
Dat ben ik namelijk he-le-maal niet; als dat beter uitkomt, en ik kan ook op de dag in kwestie, dan kom ik, hoor! Met een enorme trog zelfgemaakte tomatensaus in mijn rugzak
Ik vind dit wel een goede? En als er een extra (eventueel grotere, bij PF?) meet in de planning is, vind ik het ook niet zozeer buiten sluiten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef Chicolate het volgende:
Idee: laat CF een datum noemen dat zij wil en kan ... en de mensen die dan ook kunnen en willen komen, kunnen dan komen om te koken en eten (zal een kleinere groep zijn als het in de zomervakantie valt). Dus dat CF zelf bepaalt wanneer het haar goed uitkomt enzo, het is toch haar huis/keuken.
Op zich is het jouw huis, jij kunt ook gewoon de mensen uitnodigen die jij erbij wilt hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, datteEn als initiator van de oorspronkelijke meet zit ik me nu heel hard af te vragen hoe ik dat moet gaan regelen
![]()
Zo met jou eens hè. Als een meet iedere keer zo'n gedoe oplevert heb ik ook zoiets van "laat maar weer".quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Neehoor! Ik kan er alleen zo slecht tegen dat iedereen zich ermee gaat bemoeien. Het organiseren van zo'n meeting werkt alleen als één iemand de touwtjes in handen neemt. Jij organiseert dit, dus jij bepaalt waar het is, wanneer, en voor hoeveel personen. Het verwatert helemaal doordat iedereen tussendoor suggesties gaat doen, met andere opties komt, alvast verhinderdata noemt, enzovoorts. Onbedoeld meetingkapen, maar gevolg is wel dat er uiteindelijk niets van de meeting terechtkomt omdat er met iedereen rekening gehouden moet worden terwijl iedereen iets anders wil. Dat werkt niet. En nou kan ik ook wel wachten tot er een definitief eindplan komt en dan pas beslissen of ik mee ga, maar ik voorspel dat tegen die tijd alles al geregeld is en ik er toch niet meer bij pas
Wat had je dan verwacht, met zo'n grote groep?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo met jou eens hè. Als een meet iedere keer zo'n gedoe oplevert heb ik ook zoiets van "laat maar weer".
Nou niet dit verschrikkelijke gesteggel iig. Het is nog erger dan de vorige keer! CF moet gewoon zeggen: "Ik kan zoveel mensen ontvangen, dan en dan is de meet, wie het eerst komt, die het eerst maalt en vol = vol".quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, met zo'n grote groep?
Jij grote negativo jijquote:
Dat zou ik sowieso al tamelijk lomp vindenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou niet dit verschrikkelijke gesteggel iig. Het is nog erger dan de vorige keer! CF moet gewoon zeggen: "Ik kan zoveel mensen ontvangen, dan en dan is de meet, wie het eerst komt, die het eerst maalt en vol = vol".
Whehe, we hadden de Viktator gewoon de meet moeten laten organiseren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou niet dit verschrikkelijke gesteggel iig. Het is nog erger dan de vorige keer! CF moet gewoon zeggen: "Ik kan zoveel mensen ontvangen, dan en dan is de meet, wie het eerst komt, die het eerst maalt en vol = vol".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |