Nou, niet voor mijquote:Op maandag 15 juni 2009 21:13 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Met heel veel moeiteMisschien dat er een cypherding voor is, maar ik heb het zelf gedaan; van sommige woorden is het wel duidelijk wat ze moeten zijn en dan kun je van daaruit afleiden waar de letters in dat woord voor staan en dan zo verder puzzelen.
Daar ben ik ook gewoon begonnen hoor, eerst gewoon alle x-en invullen en dan verderquote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, niet voor mij. Het enige dat ik vermoed is dat X I moet zijn. Ofzo.
Ik heb gewoon tig van die tooltjes geprobeerd... helaas was het niet één van de eerste.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
Een vraagje over 2: Hoe moet ik die nou oplossen? Hoe kom ik erachter wat de key is? (zit al wel op de juiste site).
Ja ik weet dankzij Blurred al welke ik nodig heb, maar ik heb dus ook een key nodig, naast inputtext.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb gewoon tig van die tooltjes geprobeerd... helaas was het niet één van de eerste.
Misschien is er wel een manier om meteen te weten welke je nodig hebt, maar die heb ik dan niet gevonden.
Wat bedoel je? Wat de squirrel krijgt? Ja een nut en een note. Beide al geprobeerd als key (of zeg ik nu iets heel doms?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Dan doe je toch iets fout...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Wat de squirrel krijgt? Ja een nut en een note. Beide al geprobeerd als key (of zeg ik nu iets heel doms?).
Het is de bedoeling dat er een begrijpelijk stuk tekst uit komt hè?.
Ik heb de cipher die Blurred heeft gegeven op pagina 4 van het vorige topic.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je dan zeker dat je de goede cipher hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb de cipher die Blurred heeft gegeven op pagina 4 van het vorige topic.Met die tekst die op de pagina staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Wij trainen onze hersentjes ja!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef cyclechick het volgende:
zijn jullie nou nog met dat stomme spel bezig?
ik heb net 85 km gefietst en het ging superlekker! Word je veel minder gefrustreerd van en is nog gezond ook
Met de vetgedrukte door elkaar gegooide letters jaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met die tekst die op de pagina staat?
Hoe lang rijd je daar nu over? Drie - vier uur?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef cyclechick het volgende:
zijn jullie nou nog met dat stomme spel bezig?
ik heb net 85 km gefietst en het ging superlekker! Word je veel minder gefrustreerd van en is nog gezond ook
Ik kon het gewoon niet, snapte eerst level 1 niet, en daarna 2 niet en toen heb ik het maar opgegeven.quote:
We hadden vanavond een gemiddelde van 31km/h: 2 uur en 3 kwartier hebben we gefietstquote:Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe lang rijd je daar nu over? Drie - vier uur?
googlemaps ofzo, kun je daar geen schatting van de km's maken? is wel leuk!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vlak bij mijn huis een mooi rondje gevonden waar ik de laatste keer precies 55 minuten over reed. Mijn doel is om binnen een maand hetzelfde rondje in 45 minuten te rijden. Vraag me alleen niet hoeveel km het is, dat weet ik niet.
Hahahaha!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik kon het gewoon niet, snapte eerst level 1 niet, en daarna 2 niet en toen heb ik het maar opgegeven.
ik wil liever dat iemand gewoon de url dingessen geeft, dat ik het kan intypen en zien wat de volgende is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha!.
Ik ben nu bij 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maareh, kunnen we hier niet een apart topic voor maken? Het wordt wel een beetje vervelend zo voor mensen die niet meedoen, en ik heb geen zin om dadelijk tig Slank-topics door te moeten zoeken voor hints.
Are you pondering what I'm pondering?
[..]
Hahahaha!.
Ik ben nu bij 3.jij hebt 2 net opgelost toch? geef mij het antwoord eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
[..]
Hahahaha!.
Ik ben nu bij 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee doe maar niet
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]dat lijkt me idd een goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maareh, kunnen we hier niet een apart topic voor maken? Het wordt wel een beetje vervelend zo voor mensen die niet meedoen, en ik heb geen zin om dadelijk tig Slank-topics door te moeten zoeken voor hints.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Eet ik ook regelmatig. Lekker!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=373086&rq=hoofdgerecht+spinazie+&slim=on
Dit gegeten vanavond. Maar dan met de helft minder salami en 75 gr ongekookte pasta p.p. Wel de hoeveelheid spinazie en champignons voor 4 personen
Lekker receptje
Dan moet je maar niet meer denken.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef Ek-Mei het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal zeker van maar hoe langer ik denk hoe meer ik het niet weet
Het valt meequote:Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, dat wilde ik net zeggen idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suffe prutsmuts! Je hebt een PMquote:Op maandag 15 juni 2009 20:09 schreef P.F het volgende:
Jullie eten zeker elke avond gezellig samen
En nu heeft Merel McLoveli dus nu heb ik helemaal niemand meer
afstandmeten.nl kun je je route ingeven en de tijd dat je erover doet dan zie je meteen hoe hard je gaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vlak bij mijn huis een mooi rondje gevonden waar ik de laatste keer precies 55 minuten over reed. Mijn doel is om binnen een maand hetzelfde rondje in 45 minuten te rijden. Vraag me alleen niet hoeveel km het is, dat weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |