hoho, niet zo over de generatie die zich heeft verrijkt over onze ongeboren ruggetjes scropquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee joh, dat smerige bejaardentuig, allemaal van die hangbejaarden
Staat niks opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wist je dat er een houdbaarheidsdatum op zulke produkten zit?
Een jaar ongeopend geloof ik.quote:
Helemaal mee eens. Jullie zijn trots op jezelf, ik lach jullie uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:13 schreef Jumparound het volgende:
[..]
mensen die met 50 kilo craqutes opgescheept zitten en dan thuis zitten te gniffelen van...
Oh, hihihi, wat heb ik die AH een poets gebakken
ik kan er gewoon niet bij....
is het hebzucht?
Afgunst omdat AH "de grote boze supermarkt is, die GELD verdiend"?
Zit er niet gewoon een steekje los in je kop dat je de grens niet meer ziet tussen, leuk wat voordelig inslaan en je laten gek maken door andere mensen om maar zo veel mogelijk binnen te harken?
willekeurige fles FA uit kast trektquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een jaar ongeopend geloof ik.
Alhoewel het me niet lijkt dat je er dood aan gaat.
Ongeopend dan iets langer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
willekeurige fles FA uit kast trekt
*kijkt
na opening 12 m houdbaar
Dan weet je toch niet wanneer die 12 maanden zijn ingegaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een jaar ongeopend geloof ik.
Alhoewel het me niet lijkt dat je er dood aan gaat.
wtf gaat je wasgel dan overstuur ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ongeopend dan iets langer.
Ik wist het niet tot voor kort in ieder geval
kanker op met je spamquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef appolo13 het volgende:
User is al weg.quote:
Waarom nou weer voor lul staanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:45 schreef dagdag het volgende:
nee je gaat lekker met je volle winkelkar eisen dat je alles gratis wil
ga toch gvd niet zo belachelijk voor lul staan
paupers
omdat het er vrij simpel uit ziet als je daar gaat staan met al je boodschappenquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:51 schreef dagdag het volgende:
[..]
omdat het er vrij simpel uit ziet als je daar gaat staan met al je boodschappen
iets met asociaal
je zou ook gewoon 1 product mee kunnen nemen in plaats van al dat campervolk wat gelijk met de hele familie er een uitje van maaktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
claimen waar je recht op hebt is asociaal?
dat dat zou gebeuren hebben ze bij AH vast ook wel bedacht en ze zullen er zelfs rekening mee hebben gehouden (qua kosten en baten), en toen bleek dat het ze toch meer ging kosten dan gedacht hebben ze zelfs de regels aangepast.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:53 schreef dagdag het volgende:
[..]
je zou ook gewoon 1 product mee kunnen nemen in plaats van al dat campervolk wat gelijk met de hele familie er een uitje van maakt
Je bent pas een pauper als je te dom bent om hier geen gebruik van te maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:51 schreef dagdag het volgende:
[..]
omdat het er vrij simpel uit ziet als je daar gaat staan met al je boodschappen
iets met asociaal
Idd. Gewoon diepe armoede. Stoer hoor, 25 sixpacks cola halen. Stoer! 50 pakken cracotte [quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:53 schreef dagdag het volgende:
[..]
je zou ook gewoon 1 product mee kunnen nemen in plaats van al dat campervolk wat gelijk met de hele familie er een uitje van maakt
En als je er wat van zegt ben je jaloers. Yeah, right, ik ben echt jaloers op de enorme voorraad crackers die je tot 2014 verplicht zit te knagen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Gewoon diepe armoede. Stoer hoor, 25 sixpacks cola halen. Stoer! 50 pakken cracotte [] halen. Paupers.
Muwoa cola kan je opzich wel lang bewarne en dat gaat toch wel opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Gewoon diepe armoede. Stoer hoor, 25 sixpacks cola halen. Stoer! 50 pakken cracotte [] halen. Paupers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |