Zo was ik afgelopen vrijdag met mijn compagnons vertrokken naar texel om eens even een weekendje lekker bier te zuipen en vrouwen te versieren! Het begon die vrijdag al goed. Baldewijn en melvin-jan haalden mij op met de auto en we gingen naar het treinstation in Alkmaar. Daar pakten we de trein naar Den Helder. In Alkmaar wachtte Fritzel-peter ons op, die al 4 sixpackies bier had gehaald voor onderweg. In de trein. Onze andere vriend Emile zou een dag later komen want hij had eerst een schaaktoernooi in Klazienaveen.
In de trein lekker even over fok praten, wij zitten immers alle vier op fok en beschouwen onszelf als de fok-elite / fokbazen. Er zat trouwens ook een lekker meisje in de trein waar wij onze genotsknots wil in wilden hangen

. Maar dat terzijde.
Tot zover mijn verhaal. Want eenmaal aangekomen op de bestemming was ik helemaal de weg kwijt door de drank en drugs. Van vrijdag tot maandag ochtend in een roes geweest. Wel weet ik dat we op een gegeven moment een meisje van 14?? in de tent hadden die mij niet wou bevredigen. Vieze kankerhoer
Klacht: Meisjes je tent in lokken die vervolgens niks willen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?