quote:Op maandag 15 juni 2009 11:47 schreef innepin het volgende:
Rio, gefeliciteerd met India!
[..]
Dankjewel voor je uitgebreide reactie LauraDe diëtiste is er wel iets uitgebreider op ingegaan dan "pech met hormonen" hoor, ik had het even héél beknopt samengevat voor hier (dat het dus in mijn geval niet komt door overgewicht of erfelijkheid). Het risico op latere diabetes is mij ook verteld, ik ben dan ook van plan om bij een diëtiste te blijven lopen na mijn zwangerschap.
Ik ben verder niet gestresst hoor! Ik zit wel mezelf gek te maken met alle lekkere dingen die ik zo graag zou willen etenAlleen al m'n rituele kop thee met suiker....
(geen gebrek aan zelfmedelijden hier
)
Lief dat je de moeite hebt genomen om zo'n uitgebreide reactie te typen
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:51 schreef Sorbootje het volgende:
Oh zijn we alweer zover!![]()
net gesprek met collega:
Collega: Ik vind zwangere vrouwen, ja jou niet hoor, altijd zo'n mooie uitstraling hebben
Ik:Ik niet??
Collega: Nee, ik zie jou als collega, niet als lustobject.
Ik:
oh dan ben ik vast in de war met iemand andersquote:
Heb vandaag voor de derde keer in één week de helpdesk moeten bellen op mijn werk omdat ik mijn wachtwoord vergeten ben... dus ja inderdaadquote:Op maandag 15 juni 2009 11:59 schreef Ca.ra het volgende:
hihihi Sorbootje *mompelt iets met verweekte hersendelen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop