hopelijk doen we niet de hele week met dit topicquote:Op maandag 15 juni 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]Slowchats zijn er om gezellig te zijn!
![]()
Dit is het topic waar:
* Waar de werkweek weer opnieuw begonnen is
prr?quote:
jij bent ook druk geweest de laatste tijdquote:
Is mn nieuwe stopwoordjequote:
Heyquote:
whehehe zal um alvast aanpassenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:34 schreef tripack het volgende:
[..]
hopelijk doen we niet de hele week met dit topic
hoe kom je op zo'n stopwoordjequote:Op maandag 15 juni 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is mn nieuwe stopwoordjeniet op letten
[..]
Hey![]()
Door het maar steeds te herhalenquote:
das het vervelende van zulke woordjesquote:Op maandag 15 juni 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Door het maar steeds te herhalen
Viel me ineens op dat ik het wel erg vaak tegen een vriend zei
Kom er alleen niet meer af
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef tripack het volgende:
[..]
das het vervelende van zulke woordjes
hier was het 17 dus geniet er maar vanquote:
handig zo'n voortentquote:
Drenthe, 15 km van Assenquote:
Net de parasol maar opgezet, en de voorkant van de tent open gezet hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 12:04 schreef tripack het volgende:
[..]
handig zo'n voortentkan je nog es tropisch worden dan
is het daar alleen warm of schijnt de zon ook nog es een keer??quote:Op maandag 15 juni 2009 12:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Net de parasol maar opgezet, en de voorkant van de tent open gezet hoor
2 x fan aan
in dit tempo gaat het misschien wel lukkenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:34 schreef tripack het volgende:
[..]
hopelijk doen we niet de hele week met dit topic
ik moet zo nogquote:
Hier nu even wat minder, maar aardige zon hier hoorquote:
whehehequote:
Heb hier gisteren wel een fakkel aangestoken... kwam alleen ietsie pietsie meer vuur vanaf dan dat wij dachten.... 20 liter water verder... niet uit te krijgen dat ding!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb hier gisteren wel een fakkel aangestoken... kwam alleen ietsie pietsie meer vuur vanaf dan dat wij dachten.... 20 liter water verder... niet uit te krijgen dat ding!
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | _-~~~-_ _-~~~-_ /~ ~\ : , \ ' ~ , |: : { /~~\ :--~""""\.: : \ (... : /^\ /^\ ; ~\_____ | | | |:~ / |__O|_|O|; ( / O \ \ ( `\_______/) `\ \ / ) ~-------~'\ / \ : || | | || | |.======[]==+'| (~~~~) | |~) / \ | | \ ~\ \___/)______/^\__|_/ `\ // | | | | `\__//' | | | | ~~ (~~~~) (~~~) / =\..' =_ |__________)________)-jurcy |
Niemand heeft zin. dus tja , het gaat wel goedquote:
ok hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Niemand heeft zin. dus tja , het gaat wel goed
quote:
ik sliep om 2 uur en wekker maakte me gvd weer wakker om 7 uurquote:Op maandag 15 juni 2009 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
whoah! lucifer stokjes onder mn oogleden vandaag is geen overbodige luxe
je hebt iig heerlijk 5 hele uren lekker kunnen slapenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]wb
[..]
ik sliep om 2 uur en wekker maakte me gvd weer wakker om 7 uur
niet echt ik heb 3 wekkers motten zettenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt iig heerlijk 5 hele uren lekker kunnen slapen
wheheh hier net geen 6 uur geslapenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
niet echt ik heb 3 wekkers motten zetten
nadat ik het doorhad dat de wekker afging had ik er al 2 uitgezet in mijn slaap
dat begrijp ik dus echt nooit van mensen. ik heb er maar één nodig.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
niet echt ik heb 3 wekkers motten zetten
nadat ik het doorhad dat de wekker afging had ik er al 2 uitgezet in mijn slaap
ik heb er 10 op men telefoon en ik zet dat ding op zijn max geluidquote:Op maandag 15 juni 2009 14:26 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh hier net geen 6 uur geslapen
maar dat is wel slecht hoor
ik heb er maar 2![]()
snachts opblijven is geen probleem maar ben geen ochtend mens en word echt niet wakkerquote:Op maandag 15 juni 2009 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat begrijp ik dus echt nooit van mensen. ik heb er maar één nodig.
doe voor mij ook maar.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
whoah! lucifer stokjes onder mn oogleden vandaag is geen overbodige luxe
whehehehe humorquote:Op maandag 15 juni 2009 14:41 schreef Friday12 het volgende:
whoahaha een php studie website met fatal errors![]()
middagquote:Op maandag 15 juni 2009 14:53 schreef Natalie het volgende:
Het is hier trouwens nabij de 30 graden
Nee, hoor, geen spijt dat m'n collega 't werk doet. Als hij straks op vakantie is mag ik weer zwoegen
nog wat nuttigs gedaan??quote:
ik zou zeggen bquote:Op maandag 15 juni 2009 14:59 schreef Natalie het volgende:
Internetten tijdens je vakantie is:
a) een must!
b) ach, af en toe moet je je mail kunnen checken
c) een grote schande! Ben je op vakantie, ga je nóg zitten FOK!ken
d) note, done. Verslaafde
e) have some tea!
f) iets anders: ...
hmm ben jij toevallig sentata ?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:59 schreef Natalie het volgende:
a) een must!
e) have some tea!
das een harde worp/slag geweestquote:
en je pc had zichzelf nog wel gescanned vorige weekquote:
niet mijn pcquote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef tripack het volgende:
[..]
en je pc had zichzelf nog wel gescanned vorige week
ow owkeequote:
Bquote:Op maandag 15 juni 2009 14:59 schreef Natalie het volgende:
a) een must!
e) have some tea!
Dquote:Op maandag 15 juni 2009 14:59 schreef Natalie het volgende:
a) een must!
e) have some tea!
]quote:Op maandag 15 juni 2009 17:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
D
je bent op vakantie godverAls iets zeer dringend is, dan bellen ze wel
mja eigen laptop meenemen doe ik ook nooitquote:Op maandag 15 juni 2009 19:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[/quote
[..]
]
En Bedankt he, vind het wel lekker... ff relaxen als het kan
Vanmiddag lekker de stad in geweest, net gezwommen... nu wel ff nieuws checken enzo
Heb er al mijn muziek, foto's en al mijn flms op staanquote:Op maandag 15 juni 2009 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja eigen laptop meenemen doe ik ook nooit
Zelfs daarvoor gaat hij niet meequote:Op maandag 15 juni 2009 21:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb er al mijn muziek, foto's en al mijn flms op staan
Geef hem een harde schopquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
?? volgens mij is mn puter stuk lal
Sgelequote:
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh Patrick en SgeleHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Tripack!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:14 schreef tripack het volgende:
[..]
Sgelemorguh jongee
ben je nog steeds zo druk
deze goochem??quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack!![]()
Mogguh goochem!
Ja nog steeds, maar probeer wat meer tijd vrij te spelen om hier te posten
Was het maar vrijdag godverquote:
omgquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:16 schreef tripack het volgende:
[..]
deze goochem??
[ afbeelding ]gezellig
Vrijdagquote:
Niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
oh nee dr word gewoon niet gepost .........
echt he dan is mijn stage afgelopenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Was het maar vrijdag godver
Mogguh Friday!![]()
quote:
whehehe grapje jeweetoghquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
echt he dan is mijn stage afgelopen![]()
[..]
lees wat sgele zegt en wat ik zeg snugger konijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe grapje jeweetogh
hoelang duurt je stage nou nog??
whehehe ik slaap nog halfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lees wat sgele zegt en wat ik zeg snugger konijn
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:29 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ik slaap nog half![]()
maar das wel een goed bericht
whehehe had ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
ik heb alleen nog zo weinig gedaan aan stage documentatie![]()
ik heb er zo een bloedhekel aan
quote:
om eerlijk te zijn heb ik geen flauw ideequote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:33 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe had ik ookmaar het moet helaas wel gedaan worden
moet je ook allemaal reflecties gaan schrijven??
Dat ken ik nog van m'n examentijd enzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:35 schreef Friday12 het volgende:
ik doe altijd alles zo laat mogelijk(betreft documentatie voor school)
mijn 1e stageverslag heb ik anderhalf jaar later ingeleverdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat ken ik nog van m'n examentijd enzoAlles op het allerlaatste moment
ik mijn eerst 3 maanden laterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:38 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn 1e stageverslag heb ik anderhalf jaar later ingeleverd![]()
Ik deed niet aan stages, ik was zo lui dat ik ipv van HAVO de MAVO gedaan heb en verder maar meteen ben gaan werkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:38 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn 1e stageverslag heb ik anderhalf jaar later ingeleverd![]()
Kansloze relnichtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik deed niet aan stages, ik was zo lui dat ik ipv van HAVO de MAVO gedaan heb en verder maar meteen ben gaan werken
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik deed niet aan stages, ik was zo lui dat ik ipv van HAVO de MAVO gedaan heb en verder maar meteen ben gaan werken
jij bent echt luiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij het zegt, dan iemand met z'n volle verstandquote:
Jeweetsch, meh heb het gehad op werkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij het zegt, dan iemand met z'n volle verstand
Mogguh Beller!![]()
Ik heb het ook gehad op het werk..maar om nou een studie te gaan volgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweetsch, meh heb het gehad op werkIk ga weer een avondstudie volgen
morguuh Bellertquote:
Iets wat totaal geen ene fuck meer met de ICT te maken heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehad op het werk..maar om nou een studie te gaan volgen![]()
Wat voor iets wil je gaan doen dan?
Een hele goede morgen, grijs klein pluizig knijnquote:
bedrijfskundige informatica is HBO en ICTquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets wat totaal geen ene fuck meer met de ICT te maken heeft![]()
Gewoon een HBO opleiding dus
And they be watchin'...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een hele goede morgen, grijs klein pluizigsnugger knijn
Gast die heb ik alquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bedrijfskundige informatica is HBO en ICT
verpleegkundige?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast die heb ik al![]()
Ik ga gewoon een andere HBO opleiding gaan volgen
pedagogiekquote:
De tering... m'n koffiequote:
Verloskundigequote:
maar dan mag je wel naar ontplofte vagina's kijkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
[..]
das gewoon een verkapte verpleger met een duurdere opleiding
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:05 schreef tripack het volgende:
[..]
maar dan mag je wel naar ontplofte vagina's kijken
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:05 schreef tripack het volgende:
[..]
maar dan mag je wel naar ontplofte vagina's kijken
hahaha nu ging mijn drinken vliegenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
Ja, daar komt het...ja.. nog even persen..ja...
WE HEBBEN EEN BELLER!!!!!!![]()
![]()
Inderdaadquote:
whehehequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
Ja, daar komt het...ja.. nog even persen..ja...
WE HEBBEN EEN BELLER!!!!!!![]()
![]()
Godsammequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
InderdaadKan ik eindelijk is even lekker grabbelen bij je moeder en je zusje
Bellert zegt: Zo meisje, hoeveel vingers steek ik op
ik heb geen eens een zusjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
InderdaadKan ik eindelijk is even lekker grabbelen bij je moeder en je zusje
Bellert zegt: Zo meisje, hoeveel vingers steek ik op
moggequote:
Kan je voorstellen, zo diep zit ik dan in je moeder!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb geen eens een zusje![]()
[..]
mogge
Nieuw bakje dan maar doenquote:
Bellerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan je voorstellen, zo diep zit ik dan in je moeder!
Serieus, volgende keer moeten wij gewoon ook bij een GRTDOJW-BBQ zijnquote:
dan tyfen we jouw op de BBQquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, volgende keer moeten wij gewoon ook bij een GRTDOJW-BBQ zijn
QFTquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ha! Ja! Grappigquote:
Hear Hearquote:
Dat zal mij werkelijk aan mijn anus kunnen oxiderenquote:
whehehequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zal mij werkelijk aan mijn anus kunnen oxideren
morguuuhquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:24 schreef Natalie het volgende:
*laptop jat nu hubby in douche staat*
Haaai!
?
?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:24 schreef Natalie het volgende:
*laptop jat nu hubby in douche staat*
Haaai!
?
Ja dat zeker!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De vorige keer hadden jullie er al moeten zijn, stelletje gediplomeerde kamelenbaffersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
whehehequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De vorige keer hadden jullie er al moeten zijn, stelletje gediplomeerde kamelenbaffers
nou nou niet zo onvriendelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De vorige keer hadden jullie er al moeten zijn, stelletje gediplomeerde kamelenbaffers
Betaal jij m'n vliegticket dan de volgende keer? Half zachtgekookt eiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen probleem, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Betaal jij m'n half zachtgekookt ei dan de volgende keer? Vliegticket
Komt ie nu meequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen probleem, zo ben ik dan ook wel weer
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Komt ie nu mee
Kut.ik zie nu die edit pas![]()
whehehehquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen probleem, zo ben ik dan ook wel weer
had het gelezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Gezicht per ongeluk vol met tatoeages
Een 18-jarige vrouw uit het Belgische Kortrijk heeft haar gezicht vol sterretjes laten tattoëren. Aanvankelijk wilde de dame slechts drie kleine sterretjes bij haar linkeroog laten plaatsen, maar ze beweert dat ze in slaap viel tijdens de procedure.
Toen ze wakker werd, had ze maar liefst 56 sterren op haar gezicht. "De helft van mijn gezicht staat helemaal vol. Ik durf niet meer naar buiten", vertelt het slachtoffer tegen Het Laatste Nieuws. Tatoëerder Rouslan Toumaniantz beweert echter dat ze akkoord ging met het plaatsen van de sterretjes. "Pas toen haar vader haar gezicht zag, begon de ellende", vertelt hij in de krant.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehehehe p0wned:Dquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Een 18-jarige vrouw uit het Belgische Kortrijk heeft haar gezicht vol sterretjes laten tattoëren. Aanvankelijk wilde de dame slechts drie kleine sterretjes bij haar linkeroog laten plaatsen, maar ze beweert dat ze in slaap viel tijdens de procedure.
Toen ze wakker werd, had ze maar liefst 56 sterren op haar gezicht. "De helft van mijn gezicht staat helemaal vol. Ik durf niet meer naar buiten", vertelt het slachtoffer tegen Het Laatste Nieuws. Tatoëerder Rouslan Toumaniantz beweert echter dat ze akkoord ging met het plaatsen van de sterretjes. "Pas toen haar vader haar gezicht zag, begon de ellende", vertelt hij in de krant.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, daar ben je dan ook Belg voor he...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's toevallig, Sgele's moeder had het nét iets anders!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Een 18-jarige vrouw uit het Belgische Kortrijk heeft haar gezicht vol sterretjes laten tattoëren.
whahahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toevallig, Sgele's moeder had het nét iets anders!
Die had haar hele ster vol gezichtjes laten tattoëren
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toevallig, Sgele's moeder had het nét iets anders!
Die had haar hele ster vol gezichtjes laten tattoëren
En juist degenen die op vakantie zijn, moeten dit onderstrepenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:11 schreef lynda het volgende:
er is gewoon al bijna een uur niets gepost.. rare mensen!
geen zin om in tegen mezelf te lullen op een forumquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:11 schreef lynda het volgende:
er is gewoon al bijna een uur niets gepost.. rare mensen!
wat moet ik zeggen op hahahah dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:22 schreef tripack het volgende:
[..]
geen zin om in tegen mezelf te lullen op een forum![]()
morguuh vakantiegangers
dat is erg relaxedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:31 schreef lynda het volgende:
relaxt juist! ontbijten, ff beetje op internet kloten.. zo richting zwembad om wakker te wordenwat we daarna gaan doen zien we daarna wel..
Doe eens sst zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:37 schreef Friday12 het volgende:
wat moet ik zeggen op hahahah dan?
mja das dan weer zondequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
ook helemaal de bedoelingGingen eigenlijk weg vanochtend maar het regende te hard
Wekker uit en vier uur doorslapen haha. no problem!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:46 schreef tripack het volgende:
mja das dan weer zondevakantie = chilltijd
Het regende hier echt hard man!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:46 schreef tripack het volgende:
[..]
moet je wel kunnen hoor. het is voor mij onmogelijk om uit te slapenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:46 schreef tripack het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen de 1e en mischien de 2e dag last van, daarna niet meer hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je wel kunnen hoor. het is voor mij onmogelijk om uit te slapen
ik krijg last van mn rug als ik te lang ligquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen de 1e en mischien de 2e dag last van, daarna niet meer hoor
zelfs als ik langer dan 11 uur slaap heb ik daar last vanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik krijg last van mn rug als ik te lang lig
ongekend gewoonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zelfs als ik langer dan 11 uur slaap heb ik daar last van
damn dan zouk ook last krijgenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zelfs als ik langer dan 11 uur slaap heb ik daar last van
dan was je zeker vanaf vrijdag het hele weekend wakker ook ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mij record staat op 15 uur slapen![]()
dan kom je brak je nest uit zeg
iets van 47 uur jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan was je zeker vanaf vrijdag het hele weekend wakker ook ?
doe ik straks in de bus welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik zou nu wel een uiltje kunnen knappen
kijk je uit dat je wel op tijd uitstapt, en niet weer bij je stage zeg maar ?quote:
ik ben 1 keer doorgeredenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk je uit dat je wel op tijd uitstapt, en niet weer bij je stage zeg maar ?
ik ken dat probleem vandaar dat ik het zeiquote:
Damn, dat zijn Bellers kekke patta's *yo*quote:
Is het zo stoffig daar of wordt het morgen érg mooi weer?quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:57 schreef Crazy-M het volgende:
ok, dat was ff 10 keer achter elkaar niezen toen ik binnenkwam op het werk.
wil je bier bestellen krijg je dit:
[ afbeelding ]
het tweede als het aan mij ligtquote:Op woensdag 17 juni 2009 07:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is het zo stoffig daar of wordt het morgen érg mooi weer?
Heee WLquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh
Mogguh dracuquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:44 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
morguuh draakjequote:
sterf!quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heee WL
Alles goed jongen? Heb je er nog een beetje zin in vandaag? [ afbeelding ]
Daarom denk ik dat ik voor de verandering maar lekker om 12 uur naar huis gaquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sterf!
tis weer veels te lekker weer buiten mensen
Hij blijft leukquote:
Hear hear, hier ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat ik voor de verandering maar lekker om 12 uur naar huis ga
whehehe ik hoord vanochtond op de radio ook de vraag of ik er nog zin in hadquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sterf!
tis weer veels te lekker weer buiten mensen
morguuh Bellerquote:
Niet?!? Wat dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:56 schreef tripack het volgende:
[..]
morguuh Beller![]()
WTF jij hebt echt geen zin om te werken he
ow vanochtend te horen gekregen dat ik niet ziek mocht worden![]()
whehehe ik denk dat ze de website toch best wel snel de lucht in willen hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet?!? Wat dan?![]()
En om je vraag te beantwoordenNope, heulemaal niet
t zal weer eens niet waar wezen zegquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat ik voor de verandering maar lekker om 12 uur naar huis ga
Snel als in, het moest gisteren af zijn?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ik denk dat ze de website toch best wel snel de lucht in willen hebben
en mijn collega die aan het cms werkt, mag er wat langer over doen
al voordat ik begon was het al uitgelopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Snel als in, het moest gisteren af zijn?
Op zich is dat niet echt lekker werkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:07 schreef tripack het volgende:
[..]
al voordat ik begon was het al uitgelopen
nou het valt wel mee.. er draait nu al wel een test site, alleen zichtbaar voor het personeel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op zich is dat niet echt lekker werken![]()
Heb je dan niet het gevoel dat ze ontzettend op je vingers meekijken?
Oh gelukkig maar, dan hebben ze tenminste wel iets om te zienquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
nou het valt wel mee.. er draait nu al wel een test site, alleen zichtbaar voor het personeel.
ik heb zelfs al het wel bekende excel sheet met punten![]()
moggequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ik denk dat ze de website toch best wel snel de lucht in willen hebben
en mijn collega die aan het cms werkt, mag er wat langer over doen
daar gaat al je harde werkquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:13 schreef tripack het volgende:
en ik heb het geluk dat ik hier al vaker heb gewerkt.
mijn 1e stage was hier en daarna nog een half jaar langer gewerkt aan een andere website dat nu uit de lucht gaat
jij werkt in php hier wordt keiharde aps.net vb script en C# Yoquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mogge![]()
stuur mij eens dat cms want dat is focking irritant om te maken
ach jah... het was leuk om er toen aan te werkenquote:
da's ook weer zo, maar ik wist gewoon niet wat te zeggen ha ahquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah... het was leuk om er toen aan te werkenmaar ik heb toen maar kleine dingen gebouwd.
het heeft weinig nut om echt heel erg waarde aan je eindproducten te hechten, want binnen een jaar of 3 wordt er vaak alweer een nieuw iets bedacht
who caresquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
jij werkt in php hier wordt keiharde aps.net vb script en C# Yo [ afbeelding ]
linkje naar je mooie site?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah... het was leuk om er toen aan te werkenmaar ik heb toen maar kleine dingen gebouwd.
het heeft weinig nut om echt heel erg waarde aan je eindproducten te hechten, want binnen een jaar of 3 wordt er vaak alweer een nieuw iets bedacht
draait nu nog achter de schermen, helaas, maar zodra het online komt weten jullie het ookquote:
je had toch een oude ofzo van je stage?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:27 schreef tripack het volgende:
[..]
draait nu nog achter de schermen, helaas, maar zodra het online komt weten jullie het ook
Eigen cms ontwikkelen, sucked best wel big time...quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:27 schreef tripack het volgende:
[..]
draait nu nog achter de schermen, helaas, maar zodra het online komt weten jullie het ook
het is een hipper sausje overheen gegooidquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je had toch een oude ofzo van je stage?
en wat maak je er precies van?
ik ben ook blij dat ik dat niet hoeft te doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Eigen cms ontwikkelen, sucked best wel big time...
sorryquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:34 schreef draculettetje het volgende:
blij dat jullie in ieder geval elkaar snappen
hipper r u kiddingquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:31 schreef tripack het volgende:
[..]
het is een hipper sausje overheen gegooid![]()
voorbeeld van wat het was kan je zien op www.eurowarrant.net
sorryquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:34 schreef draculettetje het volgende:
blij dat jullie in ieder geval elkaar snappen
sgelequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:39 schreef Sgele het volgende:
Mogguh
Ben er meteen weer vandoorDruk enzo
![]()
Smokez! Je staat op de FP
Enorme penis op deur politiebureau
hey sgelequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:39 schreef Sgele het volgende:
Mogguh
![]()
quote:
morguh en werkse Sgelequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:39 schreef Sgele het volgende:
Mogguh
![]()
daar ben ik dus ook mee bezig goed leren beveiligen aangezien mijnes op database moet draaienquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:44 schreef tripack het volgende:
[..]de site is nog in frames en in asp, en er is last geweest van sql-injectie om de sites te hacken
![]()
dus daarom ook nieuw ontwerp
mogguh sgele! werkse hehquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:39 schreef Sgele het volgende:
Mogguh
![]()
scherp lolquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef tripack het volgende:
nieuws van gister dat wel
[ afbeelding ]
trouwens er staat een 3 in sterren op haar gezicht
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G062BFKCI#
whahaha jah zoiets hoorde ik op de radio gisterquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
scherp lol![]()
mischien dacht hij niet 3 steren maar een 3 in sterren (o zou het haha)
tatoeage en slaap kan niet samen zonder alcohol/drugsquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
whahaha jah zoiets hoorde ik op de radio gister
en het lijkt ook nog![]()
en dat meisje in slaap gevallen
zwaar aan de alcohol/drugs??
whehehe dat lijkt mij ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tatoeage en slaap kan niet samen zonder alcohol/drugs
domme snol dat het isquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe dat lijkt mij ookze kon zelf ook niet geloven dat ze in slaap was gevallen
jij weet het toch altijd weer subtiel te brengen hequote:
Kan zeker wel, vrienden van mij zijn ook in slaap gevallen..quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tatoeage en slaap kan niet samen zonder alcohol/drugs
Hij heeft gelijk.. eigen verdiende schuldquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
jij weet het toch altijd weer subtiel te brengen he![]()
whaha jahquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.. eigen verdiende schuld
Ze wilde wrs op Kat von D. lijken
[ afbeelding ]
jah en dat wilde dat wijf dus zonder photoshop en makeup bereikenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:36 schreef tripack het volgende:
[..]
whaha jah
waarschijnlijk wel![]()
wel een erg gephotoshopte fotomaar op zich ziet die Kate von D er niet slecht uit
ik ben niet subtiel maar wel oprechtquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
jij weet het toch altijd weer subtiel te brengen he![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)l_sterretjes_we.html
quote:Op de pagina hebben haar fans al meer dan 100 bewerkingen van de foto's van het meisje geplaatst.
kan jij erop komen ? hebben ze die fotos flink verneukt ??quote:
het zijn er 116quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan jij erop komen ? hebben ze die fotos flink verneukt ??
mooi, heb ik weer wat te posten vanavondquote:
das wel vervelendquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef Friday12 het volgende:
krijg de pest...![]()
ik zou helpen met een project van iemand nu moet ik met sockets gaan werkendat ken ik dus niet he
maar het gaat me lukken aangezien een sjonnie er 4.50 p/m voor geeft+hosting (hosting is vrijwel gratis voor diegene met wie ik samenwerk)xDquote:
ik bevestig hetzelfdequote:Op woensdag 17 juni 2009 12:36 schreef tripack het volgende:
ik heb geen zin meer !!!!
mazzelaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bevestig hetzelfde
maar..... ik ga vandaag om 15:00 uur naar huis.
als ik mazzel zou hebben, hoefde ik uberhaupt niet te werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |