Doet heel erg denken aan The Arcade Fire, wat ook een briljante band is. Ik vind Reservoir heel tof, en $1 dollar is natuurlijk helemaal niks voor het album!quote:Fanfarlo is a London-based indie pop band formed in 2006 by the Swedish musician Simon Balthazar. They make extensive use of instruments such as the trumpet, violin and mandolin as well as more commonplace instruments such as guitars and drums.
Throughout 2006-2008 they released three limited edition singles and one split 7" single with Sleeping States on London-based indie labels.
Their debut album, Reservoir, was recorded in October/November 2008 at Tarquin Studios, Connecticut, USA and was produced by Peter Katis (The National, Interpol). The album was released in February of 2009.
At the start of 2009 Guitarist Mark West left the band citing musical differences. Fanfarlo began touring with Snow Patrol in March of 2009, and played several shows at the South by Southwest Music Festival.
In an effort to spread the word as far as possible and make their music as accessible as possible, Fanfarlo decided to offer their latest album, Reservoir, as a $1 download on http://fanfarlo.com until 4th July 2009.
Ja, leuk, had al een kaartje gekocht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:19 schreef CoolKappie het volgende:
19 januari staan ze in Paradiso!
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/FANFARLO.htm
Ik ga juist regelmatig alleen naar concertjesquote:Op donderdag 26 september 2013 19:44 schreef Vatta het volgende:
Wil graag gaan maar heb niemand die kan. Zit te denken om alleen te gaan maar ben niet zo'n einzelgänger.
Haha meeten anders?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik ga juist regelmatig alleen naar concertjesGeen problemen mee, soms juist fijn zelfs
![]()
Zou gewoon gaan als je graag wil!
Normaal geen probleem, heb ik wel eerder gedaan en altijd leuk, maar ik heb echt geen energie om te gaan helaasquote:
Oke jammerquote:Op donderdag 26 september 2013 19:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Normaal geen probleem, heb ik wel eerder gedaan en altijd leuk, maar ik heb echt geen energie om te gaan helaas
Ja, heel jammer...quote:
Mwah niet zo'n zin in mijn eentje vanuit Ridderkerk met het OV.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ja, heel jammer...![]()
Maar jij kan toch nog gaan?
Horen we hier tenminste hoe het was !
Hmm...tja... Al zou je dat toch ook moeten als ik ook was gekomen?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef Vatta het volgende:
[..]
Mwah niet zo'n zin in mijn eentje vanuit Ridderkerk met het OV.
Daar heb ik nou noooooit last vanquote:Op donderdag 26 september 2013 20:54 schreef Vatta het volgende:
Dat is waar haha. Ik ben ook zo besluiteloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |