abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70178466
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:43 schreef beequeen het volgende:
Jan heeft een grote.
Dan gaven die C&A onderbroeken die Jan droeg zeker een vertekend beeld?
stadionwave
pi_70178525
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:38 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Die plakken ze af anders is t aanstootgevende reclame
pi_70178877
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:40 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Die plakken ze af anders is t aanstootgevende reclame
Jij bedoelt dat ze z'n penis tussen z'n benen naar achteren vastplakken, waardoor het lijkt dat ie een vrouw is ofzo? Balletdansers dragen hun piemel toch ook gewoon van voren?
stadionwave
pi_70179086
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:51 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Jij bedoelt dat ze z'n penis tussen z'n benen naar achteren vastplakken, waardoor het lijkt dat ie een vrouw is ofzo? Balletdansers dragen hun piemel toch ook gewoon van voren?
Ik zag toch echt wel een bobbeltje van voren zitten hoor! Ik begrijp uit de foto in dat roddelblad dat dat verhaal tijdens luide muziek in een bar is verteld. En wat is groot? Volendammers houden van overdrijven, zoals je weet. En die roddelbladen houden ook van verzonnen roddels door hunzelf om het blad verkoopbaar te houden. En was dat wel Mariska Tol en is dat een achternicht?
stadionwave
pi_70179248
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:38 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Kan iemand even een niet gefotoshopte foto van Jan in C&A onderbroek op de palinggate zetten. Kunnen we even kijken naar de inhoud.
En Anniebab, ben je er al achter of die trouwlocatie bezoeken en leugen was of niet. En heeft er al iemand een foto kunnen nemen van de eventuele Jantje Smit glimlach van de dochter van Liza
stadionwave
pi_70181437
Het lijkt of we alllemaal met de mond vol tanden zijn achtergebleven na de vermeende grote bobbel van Jantje. Allemaal beduusd? Het lijkt erop dat Jan nu de man is. En dus sterker uit het liefdesdrama is gekomen. Nu willen alle meisjes Jan uitproberen. Nog even en er staan rijen meisjes voor zijn huis. En misschien ook wel jongens die op hem vallen.
Graag een foto van Jan in C&A onderbroek op de site.
stadionwave
pi_70181861
Het lijkt erop dat het de Annelies30 site aan het worden is.
stadionwave
pi_70183167
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef annelies30 het volgende:
Het lijkt of we alllemaal met de mond vol tanden zijn achtergebleven na de vermeende grote bobbel van Jantje. Allemaal beduusd? Het lijkt erop dat Jan nu de man is. En dus sterker uit het liefdesdrama is gekomen. Nu willen alle meisjes Jan uitproberen. Nog even en er staan rijen meisjes voor zijn huis. En misschien ook wel jongens die op hem vallen.
Graag een foto van Jan in C&A onderbroek op de site.
Anniebab, jij bent nog te jong voor de sexescapades van Jantje. Dus ga jij maar niet in die rijen met meisjes staan en wellicht ouddere dames, i.c. Rita Verdonk, te wachten op een beurt van Jantje.
stadionwave
pi_70183206
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:13 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Anniebab, jij bent nog te jong voor de sexescapades van Jantje. Dus ga jij maar niet in die rijen met meisjes staan en wellicht ouddere dames, i.c. Rita Verdonk, te wachten op een beurt van Jantje.
oudere dames
stadionwave
pi_70186806
Mariska Tiol is ingehuurd door Jaap-Paling-Buijs, of wou zelf veel geld verdienen De enige uitgaansavomd in Volendam is zaterdagavond. Jantje ken ik als een verlegen typje, een beetje in zichzelf verkeerd. Het is praktisch onmogelijk dat hij veel meisjes in Volendam heeft gebeurt, zoals zei zegt in de Stort omdat hij op zaterdagavond optreedt. Het kan niet anders zijn dan een truc van Jaap -Paling-Buijs om Jan een ruig imago te geven omdat hij tiot dusver een gay imago had.
Regelmatig vinden er ontmoetingen met de pers plaats in hotel-restaurant Old Dutch te Volendam om 1 en ander te bespreken. Ik ben er 2 keer getuige van geweest. Je hebt een eetgedeelte en een drink en lunche gedeelte. In het drink en lunche gedeelte (rechterdeel) zaten ze dan met lapiop met daarin opgenomen foto's de strategie te bespreken wat er de vologende dag bijvoiorbeeld op pagiina prive van de Telegtraaf moest worden gepubliceerd. Liza is een vroegere vriendin van hem. Misschien dat hij met haar iets zou kunnen hebben. We wachten nog op de Jantje-glimlach en of het haarvan Liza's kind zwart is. Haar man Wim heeft overigens zwart haar. Ik zit momenteel op de grote dikke joekel van JIM WAVE!
stadionwave
pi_70186904
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:30 schreef annelies30 het volgende:
Mariska Tiol is ingehuurd door Jaap-Paling-Buijs, of wou zelf veel geld verdienen De enige uitgaansavomd in Volendam is zaterdagavond. Jantje ken ik als een verlegen typje, een beetje in zichzelf verkeerd. Het is praktisch onmogelijk dat hij veel meisjes in Volendam heeft gebeurt, zoals zei zegt in de Stort omdat hij op zaterdagavond optreedt. Het kan niet anders zijn dan een truc van Jaap -Paling-Buijs om Jan een ruig imago te geven omdat hij tiot dusver een gay imago had.
Regelmatig vinden er ontmoetingen met de pers plaats in hotel-restaurant Old Dutch te Volendam om 1 en ander te bespreken. Ik ben er 2 keer getuige van geweest. Je hebt een eetgedeelte en een drink en lunche gedeelte. In het drink en lunche gedeelte (rechterdeel) zaten ze dan met lapiop met daarin opgenomen foto's de strategie te bespreken wat er de vologende dag bijvoiorbeeld op pagiina prive van de Telegtraaf moest worden gepubliceerd. Liza is een vroegere vriendin van hem. Misschien dat hij met haar iets zou kunnen hebben. We wachten nog op de Jantje-glimlach en of het haarvan Liza's kind zwart is. Haar man Wim heeft overigens zwart haar. Ik zit momenteel op de grote dikke joekel van JIM WAVE!
Sorry, de man Wim van Liza heeft geen zwart maar rood haar. Ik moet nu stoppen. Jim stoot, Aaaahhhh, jajaja Jinmyyyyy Wave
stadionwave
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:48:29 #212
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_70187077
OMG!!.... en ik maar denken dat ik soms erg was

Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_70188002
[..]

Sorry, de man Wim van Liza heeft geen zwart maar rood haar. Ik moet nu stoppen. Jim stoot, Aaaahhhh, jajaja Jinmyyyyy Wave
[/quote]

Tjee, WTF is Jinmyyyyy Wave? (blijkbaar iemand die goed stoot een volendamse biljarter?)

Enne Jan een grote?

Hmmm, moet meer hier rondhangen, hier zijn de stotende mannen met grote te vinden

edit: en ik moet eens leren quoten
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
pi_70188257
Annelies is denk ik kleurenblind, Liza's man is blond,maar ja ik vind t al knap dat ze gewoon doortypt terwijl ze joekelt met Jim.
pi_70188477
gezien het aantal tikfouten, het tijdstip, en de absolute nonsens kan je denk ik concluderen dat Annelies lekker in de olie was toen ze die verhalen tikte.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 juni 2009 @ 09:17:14 #216
163650 Greys
pi_70188483
Wat had je gedronken gisteravond, Annelies?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70188498
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 09:16 schreef purmernoord het volgende:
gezien het aantal tikfouten, het tijdstip, en de absolute nonsens kan je denk ik concluderen dat Annelies lekker in de olie was toen ze die verhalen tikte.
Dat zou best kunnen ,maar t lijkt me ook niet gemakkelijk typen als je op en neer gaat met die wellustige Jim...haha
pi_70189182
quote:
Jans ‘Grote’

In het verhaal Jan/Yolanthe heeft Party een achternichtje van Jan Smit opgespoord. Niet moeilijk, want bijna het hele dorp is familie van elkaar.

Dit meisje kent Jan dan ook niet heel goed, ‘Daar is de familie te groot voor’. Wel weet ze te melden dat de zanger het niet zo nauw nam met de trouw. ‘Hij heeft het hele dorp al gehad,’ verklapt ze. ‘Voor, tijdens en na Yolanthe’.

Leuk detail is dat er in het vissersdorp wordt gesproken over Jans geslacht: ‘Het is algemeen bekend in onze leeftijdsgroep dat hij ‘een grote’ heeft,’ aldus de nicht. Ahaa, nú begrijpen we waarom Yolanthe zo’n verdriet heeft van de breuk.

Kan Party iemand opsporen die uit de school wil klappen over het formaat van Wesley Sneijder? Lijkt ons leuk vergelijkingsmateriaal.

© NU.nl/CWE
  † In Memoriam † zaterdag 20 juni 2009 @ 10:23:10 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70189245
iets zoals: kleine mannen, grote jannen?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 juni 2009 @ 10:24:22 #220
163650 Greys
pi_70189266
Mooi he... ze is zijn achternichtje, ze kent hem niet goed zegt ze, maar ze weet wel hoe groot zijn Jantje is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70189286
Ik vind die uitlatingen van dat meisje nogal wat,ze overdrijft ,liegt die zal zichzelf nog wel tegen komen hier.Laag vind ik t .
pi_70189340
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:25 schreef Anniebab het volgende:
Ik vind die uitlatingen van dat meisje nogal wat,ze overdrijft ,liegt die zal zichzelf nog wel tegen komen hier.Laag vind ik t .
denk dat je gelijk hebt.. vooral de hele fam van Jan Smit zal dit niet in dank afnemen..
pi_70199678
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 09:17 schreef Greys het volgende:
Wat had je gedronken gisteravond, Annelies?
Of gesnoven
pi_70199759
Ik kan het niet helpen. Jim Wave heeft me in zijn macht. Ik ben stapelverliefd op hem. Ik kan het wel van de daken schreeuwen. Ik ben zijn sexslavin, heerlijk, verslaafd aan JIM WAVE.
stadionwave
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:50:27 #225
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70199794
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:48 schreef annelies30 het volgende:
Ik kan het niet helpen. Jim Wave heeft me in zijn macht. Ik ben stapelverliefd op hem. Ik kan het wel van de daken schreeuwen. Ik ben zijn sexslavin, heerlijk, verslaafd aan JIM WAVE.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')