sommige dingen wil een mens niet weten!!quote:
Andries is nu eenmaal van de details.quote:
Sure, bij Kelly zag ie ook geen piemel in big brotherquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Andries is nu eenmaal van de details.
T enige ware wat ik uit dit verhaal haal is dat zij volgens mij ontzettend jaloers is op Jan.ik vind t klinklare nonsens van een jaloers wicht die liever zijn bankrekening had.domme doos.quote:
Ja dacht ik ook meteen al, misschien was ze wel dronken of aan t worden , sommige lullen dan een end heen.raar verhaal.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
Die foto bij dat artikel is ook zo typisch. Alsof het verhaal midden in de kroeg is opgetekend tijdens een toevallige (...) ontmoeting.
Idd die indruk kreeg ik dus ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:14 schreef Vivi het volgende:
Ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat Yo & Jan stiekum nog de hots voor elkaar hebben.
Zit Lisa ook in Jan z'n schoonmaakteam?? Soppen en zuigen enzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:29 schreef Anniebab het volgende:
ik heb me laten vertellen, dat Lisa een keer gezien is ,toen ze s'morgens om 7 uur Jans huis verliet....Vorige week moet dat gebeurd zijn.
De sletquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:29 schreef Anniebab het volgende:
ik heb me laten vertellen, dat Lisa een keer gezien is ,toen ze s'morgens om 7 uur Jans huis verliet....Vorige week moet dat gebeurd zijn.
Ja dat blijkt zo te zijn....hahahaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit Lisa ook in Jan z'n schoonmaakteam?? Soppen en zuigen enzo![]()
You're welcomequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef beequeen het volgende:
Tsja, eigen lees ik niks nieuws. Het echte nieuws komt toch gewoon via Annie. Bedankt meid.![]()
Eef, bedankt voor al je scanwerk. Hier en in de Eddem en Micky-gate. Top.
Er stonden nog meer verhalen in van J&Y en A&M, maar alleen maar herhalingenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef beequeen het volgende:
Tsja, eigen lees ik niks nieuws. Het echte nieuws komt toch gewoon via Annie. Bedankt meid.![]()
Dank je welquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:42 schreef Anniebab het volgende:
Ja Eef das toch wel n complimentje waard.
Offtopic: is er ook al de nieuwe topique van Eddem en Mickey gate?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef beequeen het volgende:
Hash Coke en compliete straathonden, de micky-gates #6quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Offtopic: is er ook al de nieuwe topique van Eddem en Mickey gate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |