Dat interview is gehouden toen het nog aan was. Er zijn dus stukken weggelaten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:17 schreef Vivi het volgende:
Net in een of ander blad gezien in the supermercato: een dubbelinterview met Jan enBridget
waarin Jan beweert klaar te zijn met gescharrel en op zoek is naar de vrouw van zijn leven en moeder van zijn kinderen
. Daar kan Yo het even mee doen dan
.
Nou, hij vertelde ook dingen over toen hij nog met Yolanthe wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat interview is gehouden toen het nog aan was. Er zijn dus stukken weggelaten.
Misschien hebben ze het wel aangepast dan of zo. Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, hij vertelde ook dingen over toen hij nog met Yolanthe was.
Weer weet je geen antwoord te geven en gooi je er maar wat uit. Die projectiezalwel voor jezelf gelden. Ik denk dat je ook aan cofluentie lijdt. Ik heb nog een plaatsje vrij in mijn spreekuren volgende week. En even op de anderen terug te komen. Met haar mond kon Yolanthe veel, ze is ook niet voor niets actrice,zonder opleiding volgens mij,. In de praktijk is gebleken dat ze snel het huis ontvluchtte als er moest worden schoongemaakt. Eten koken valt ook onder categorie verzorgende beroepen net zoals schoonmaken. Dus dat zal ze ook wel niet of sporadisch gedaan hebben. Waarom zou ze. Ze kunnen elke dag uit eten met zoveel geld. Bij Old Dutch eet je lekkerder dan thuis en nog goedkoop ook. Ik ben ze daar 3 keer tegen gekomen op maandagavond rond 8 uur. 1 maal met vriedin Fleur.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, volgens mij neem je dit allemaal een beetje te serieus en begin je te projecteren, het lijkt me beter voor iedereen als je weer even in je hoek met je Freud Action Figure gaat zitten spelen.
Ik stond net bijna te huilen toen ik het plankje in de badkamer aan het afnemen wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook een tyfushekel aan het huishouden. Nog meer reden om ProYo te zijn.
OMG, ik ben een Micky! (Het is CoNfluentie btw) .quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:44 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Weer weet je geen antwoord te geven en gooi je er maar wat uit. Die projectiezalwel voor jezelf gelden. Ik denk dat je ook aan cofluentie lijdt.
Latent toch zeker wel?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef annelies30 het volgende:
Volgens mij is hij een psychopatische, pathologische leugenaar.
3 vrouwen houden t huis schoonquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef lady-wrb het volgende:
lijkt me simpel. iemand moet dat hok van hem toch schoonhouden?
Klopt: Confluentie, tikfoutje. Ik hoop dat je het woord begrijpt. De massa heeft er last van.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
OMG, ik ben een Micky! (Het is CoNfluentie btw) .
It was meant to zijn Annelies![]()
.
Wie is toch die "we"? Jij en...?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef annelies30 het volgende:
We moeten het reisbureau zien te achterhalen waar de eventuele reis is geboekt. Is ie wel geboekt, dan is Jaap-Paling-Buijs ook doortrapt en Jantje ziek, want die zegt de reis af, zet een tattoeage en zegt het een maand later toch uit. We moeten maar even bij zijn moeder op de hoek of bij zijn vader op z'n werk langs gaan. Dat is een doodgoeie man. Die zegt meteen hoe het werkelijk allemaal in elkaar zit, die Ruud Smid.
Zijn moeder laat mij inderdaad niet buiten staan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef annelies30 het volgende:
Je krijgt onmiddellijk het juiste antwoord als we een jong kind, zoals Anniebab, laten aanbellen bij zijn moeder. Een jong kind is ontwapenend en onschuldig denkt iedereen. Vooral de moeder van Jan. Dat is een open boek op dat moment.
Kunnen we deze week al een antwoord van je verwachten of er nou wel of geen huwelijk was geplansd tussen Jantje en Yolanthje? Ik zeg dat het antwoord nee is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zijn moeder laat mij inderdaad niet buiten staan.
Ik denk ook nee, maar ik zal t eens aan iemand vragen die t zeker weet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Kunnen we deze week al een antwoord van je verwachten of er nou wel of geen huwelijk was geplansd tussen Jantje en Yolanthje? Ik zeg dat het antwoord nee is.
Ja dat vind ik nou ook niet echt een mooie plek,een kloterige uithoek is het.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:39 schreef annelies30 het volgende:
Als het antwoord nee blijkt te zijn, dan zijn Yolanthe en haar vriendinnetje Jennifer dood- en doodziek, die dit verhaal de wereld hebben in geholpen. Een Volendammer trouwt sowieso niet buiten zijn dorp. Maar goed, Jantje is natuurlijk niet als elke andere Volendammer, hoewel, of all places zijn huis op een armetierig plekje in Volendam staat, terwijl hij op de mooiste plekken had kunnen wonen met zijn vermogen.
Als het antwoord ech, echt nee is, dus dat er geen trouwerij stond gepland in Griekenland, dan gaan we onmiddellijk voor veel geld een boekje open doen bij RTL-boulevard over de ziekelijke leugeninnen (nieuw woord) Yolanthe en Jennifer. We zijn dan nieuws tot in Madrid en Munchen..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:39 schreef annelies30 het volgende:
Als het antwoord nee blijkt te zijn, dan zijn Yolanthe en haar vriendinnetje Jennifer dood- en doodziek, die dit verhaal de wereld hebben in geholpen. Een Volendammer trouwt sowieso niet buiten zijn dorp. Maar goed, Jantje is natuurlijk niet als elke andere Volendammer, hoewel, of all places zijn huis op een armetierig plekje in Volendam staat, terwijl hij op de mooiste plekken had kunnen wonen met zijn vermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |