abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 juni 2009 @ 16:32:55 #126
22592 crew  Ole
pi_70064308
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:17 schreef Vivi het volgende:
Net in een of ander blad gezien in the supermercato: een dubbelinterview met Jan en Bridget waarin Jan beweert klaar te zijn met gescharrel en op zoek is naar de vrouw van zijn leven en moeder van zijn kinderen . Daar kan Yo het even mee doen dan .
Dat interview is gehouden toen het nog aan was. Er zijn dus stukken weggelaten.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:39:32 #127
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70064554
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:32 schreef Ole het volgende:

[..]

Dat interview is gehouden toen het nog aan was. Er zijn dus stukken weggelaten.
Nou, hij vertelde ook dingen over toen hij nog met Yolanthe was .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 juni 2009 @ 16:41:14 #128
22592 crew  Ole
pi_70064624
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, hij vertelde ook dingen over toen hij nog met Yolanthe was .
Misschien hebben ze het wel aangepast dan of zo. Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had.

-edit-
Bridget vertelde het gister bij Shownieuws
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_70064747
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, volgens mij neem je dit allemaal een beetje te serieus en begin je te projecteren, het lijkt me beter voor iedereen als je weer even in je hoek met je Freud Action Figure gaat zitten spelen .
Weer weet je geen antwoord te geven en gooi je er maar wat uit. Die projectiezalwel voor jezelf gelden. Ik denk dat je ook aan cofluentie lijdt. Ik heb nog een plaatsje vrij in mijn spreekuren volgende week. En even op de anderen terug te komen. Met haar mond kon Yolanthe veel, ze is ook niet voor niets actrice,zonder opleiding volgens mij,. In de praktijk is gebleken dat ze snel het huis ontvluchtte als er moest worden schoongemaakt. Eten koken valt ook onder categorie verzorgende beroepen net zoals schoonmaken. Dus dat zal ze ook wel niet of sporadisch gedaan hebben. Waarom zou ze. Ze kunnen elke dag uit eten met zoveel geld. Bij Old Dutch eet je lekkerder dan thuis en nog goedkoop ook. Ik ben ze daar 3 keer tegen gekomen op maandagavond rond 8 uur. 1 maal met vriedin Fleur.
stadionwave
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:46:52 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70064839
Ik heb ook een tyfushekel aan het huishouden. Nog meer reden om ProYo te zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:49:02 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70064927
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook een tyfushekel aan het huishouden. Nog meer reden om ProYo te zijn.
Ik stond net bijna te huilen toen ik het plankje in de badkamer aan het afnemen was .
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:51:24 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70065002
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:44 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Weer weet je geen antwoord te geven en gooi je er maar wat uit. Die projectiezalwel voor jezelf gelden. Ik denk dat je ook aan cofluentie lijdt.
OMG, ik ben een Micky! (Het is CoNfluentie btw) .

It was meant to zijn Annelies .
pi_70065722
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef annelies30 het volgende:
Volgens mij is hij een psychopatische, pathologische leugenaar.
Latent toch zeker wel?
Don't you love her madly?
pi_70065826
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef lady-wrb het volgende:
lijkt me simpel. iemand moet dat hok van hem toch schoonhouden?
3 vrouwen houden t huis schoon
pi_70066059
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

OMG, ik ben een Micky! (Het is CoNfluentie btw) .

It was meant to zijn Annelies .
Klopt: Confluentie, tikfoutje. Ik hoop dat je het woord begrijpt. De massa heeft er last van.
stadionwave
pi_70067609
Die aanstaande trouwerij in Griekenland was niet waar volgens Jaap-Paling-Buijs. Althans, hij wist er niets van. Yolanthe zei dat Jan die tattoo had laten zetten om te laten zien dat hij toch van haar hield, ondanks dat Yolanthe van het reisbureau moest horen dat Jan het geannuleerd had.
Als de trouwerij dus niet was gepland, dan is Yolanthe ook een pathologische leugenaar en heeft Jan die tattoo gezet om haar bij Wesley weg te kriijgen. Als de trouwerij wel was gepland, dan houdt Jaap Paling-Buijs zich van de domme en is hij ook een leugenaar, want hij zei dat hij er niets van wist, maar hij weet natuurlijk alles, want hij plant het leven van Jan in.
We moeten het reisbureau zien te achterhalen waar de eventuele reis is geboekt. Is ie wel geboekt, dan is Jaap-Paling-Buijs ook doortrapt en Jantje ziek, want die zegt de reis af, zet een tattoeage en zegt het een maand later toch uit. We moeten maar even bij zijn moeder op de hoek of bij zijn vader op z'n werk langs gaan. Dat is een doodgoeie man. Die zegt meteen hoe het werkelijk allemaal in elkaar zit, die Ruud Smid.
stadionwave
pi_70067924
Naar het zich laat aanzien, zijn alle betrokkenen pathologische leugenaars. Ze kunnen de waarheid niet meer van de werkelijkheid onderscheiden. Ik plan alvast ruimte in in mijn spreekuren voor die hele artiestenstal. Kan ik meteen observeren wie er uit de kast komen.
stadionwave
pi_70068090
Heeft iemand al een private-detective ingehuurd?
stadionwave
pi_70069072
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef annelies30 het volgende:

We moeten het reisbureau zien te achterhalen waar de eventuele reis is geboekt. Is ie wel geboekt, dan is Jaap-Paling-Buijs ook doortrapt en Jantje ziek, want die zegt de reis af, zet een tattoeage en zegt het een maand later toch uit. We moeten maar even bij zijn moeder op de hoek of bij zijn vader op z'n werk langs gaan. Dat is een doodgoeie man. Die zegt meteen hoe het werkelijk allemaal in elkaar zit, die Ruud Smid.
Wie is toch die "we"? Jij en...?

Overigens, mag toch niet hopen dat je een reisbureau kunt binnenstappen en vragen naar de al dan niet geannuleerde reis van hun klanten.
Don't you love her madly?
pi_70069236
Je doet je gewoon voor als familie van. Je praat Volendams, dan is het ijs al gebroken bij die nietsvermoedende meisjes die daar werken. En anders kunnen we altijd nog even bij zijn mkoeder Gerda Zwarthoed aanbellen. Of bij zijn vader in de garnalenfabriek langsgaan.
stadionwave
pi_70069657
Je krijgt onmiddellijk het juiste antwoord als we een jong kind, zoals Anniebab, laten aanbellen bij zijn moeder. Een jong kind is ontwapenend en onschuldig denkt iedereen. Vooral de moeder van Jan. Dat is een open boek op dat moment.
stadionwave
pi_70069928
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef annelies30 het volgende:
Je krijgt onmiddellijk het juiste antwoord als we een jong kind, zoals Anniebab, laten aanbellen bij zijn moeder. Een jong kind is ontwapenend en onschuldig denkt iedereen. Vooral de moeder van Jan. Dat is een open boek op dat moment.
Zijn moeder laat mij inderdaad niet buiten staan.
pi_70070056
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:27 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Zijn moeder laat mij inderdaad niet buiten staan.
Kunnen we deze week al een antwoord van je verwachten of er nou wel of geen huwelijk was geplansd tussen Jantje en Yolanthje? Ik zeg dat het antwoord nee is.
stadionwave
pi_70070146
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef annelies30 het volgende:

[..]

Kunnen we deze week al een antwoord van je verwachten of er nou wel of geen huwelijk was geplansd tussen Jantje en Yolanthje? Ik zeg dat het antwoord nee is.
Ik denk ook nee, maar ik zal t eens aan iemand vragen die t zeker weet.
pi_70070278
Stem jij trouwens wel op Versabommie? Die is bezig president der twitters te worden zie je.Gaat stemmen jij !!!
pi_70070371
Als het antwoord nee blijkt te zijn, dan zijn Yolanthe en haar vriendinnetje Jennifer dood- en doodziek, die dit verhaal de wereld hebben in geholpen. Een Volendammer trouwt sowieso niet buiten zijn dorp. Maar goed, Jantje is natuurlijk niet als elke andere Volendammer, hoewel, of all places zijn huis op een armetierig plekje in Volendam staat, terwijl hij op de mooiste plekken had kunnen wonen met zijn vermogen.
stadionwave
pi_70070447
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:39 schreef annelies30 het volgende:
Als het antwoord nee blijkt te zijn, dan zijn Yolanthe en haar vriendinnetje Jennifer dood- en doodziek, die dit verhaal de wereld hebben in geholpen. Een Volendammer trouwt sowieso niet buiten zijn dorp. Maar goed, Jantje is natuurlijk niet als elke andere Volendammer, hoewel, of all places zijn huis op een armetierig plekje in Volendam staat, terwijl hij op de mooiste plekken had kunnen wonen met zijn vermogen.
Ja dat vind ik nou ook niet echt een mooie plek,een kloterige uithoek is het.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:47:10 #148
593 sjak
Juffie Bloem
pi_70070635
Wat een vermakelijk topic dit. Van wie is Annelies een kloon? Doe maar via pm
Lekker douchen!
pi_70071084
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:39 schreef annelies30 het volgende:
Als het antwoord ech, echt nee is, dus dat er geen trouwerij stond gepland in Griekenland, dan gaan we onmiddellijk voor veel geld een boekje open doen bij RTL-boulevard over de ziekelijke leugeninnen (nieuw woord) Yolanthe en Jennifer. We zijn dan nieuws tot in Madrid en Munchen..
stadionwave
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juni 2009 @ 20:27:19 #150
163650 Greys
pi_70072096
Annelies, hoe is het met Jim Wave? Daar hoor ik je nooit meer over, verwaarloos je hem niet een beetje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')