abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:08:20 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70053758
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je Liza Minelli heet en van David Gest achtige fatjes houdt .
Dat moet het zijn, de ondertitel verklaart alles
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_70053891
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij wordt een relatie vrijwel nooit "fluitend beëindigd", dus dat zijn vrienden er voor hem zijn is niet zo vreemd, zeker niet als het einde van die relatie ook nog eens wekenlang alle voorpagina's haalt.

En misschien is Jan zijn vreemdgaan wel de reden geweest dat hij die tatoo en dat liedje over haar vader heeft gedaan... "Nee, er is echt niets aan de hand schatje, ik hou alleen van jou, jeweettog!!! Ik neem zelfs een tatoo om dat te bewijzen"

Die ruzie tussen Jenny en Yolanthe ging volgens mij niet om een onaangekondigd bezoek, maar om een gunst van Jenny tegenover Jan en Yolanthe: zij kwam met vriendinnen het nieuwe huis schoonmaken, en ipv dat Yolanthe ook wat doet, of de bezige bijtjes iig koffie en gebak serveert, gaat ze vrolijk winkelen terwijl anderen haar huis schoonmaken.
Dat is prima als je huishoudelijke hulp komt, maar niet als je schoonzuster je huis komt schoonmaken
Dat is idd waarom ze ruzie kregen ,maar je kan als Volendammer ook niet verwachten dat iedereen zich maar aanpast aan hun gewoonten,ze moeten wel voor ogen houden dat zij aparte dingen erop na houden en niet de rest van Nederland, dat willen ze hier nog wel eens omdraaien.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:16:17 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70053994
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat is idd waarom ze ruzie kregen ,maar je kan als Volendammer ook niet verwachten dat iedereen zich maar aanpast aan hun gewoonten,ze moeten wel voor ogen houden dat zij aparte dingen erop na houden en niet de rest van Nederland, dat willen ze hier nog wel eens omdraaien.
Nah, vrolijk gaan winkelen terwijl anderen jou een gunst verlenen is volgens mij overal in NL (en ver daarbuiten) not done.

En dan nog: when in Rome, do as the Romans do.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_70054137
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, vrolijk gaan winkelen terwijl anderen jou een gunst verlenen is volgens mij overal in NL (en ver daarbuiten) not done.

En dan nog: when in Rome, do as the Romans do.
Oke jij bent een van de weinige niet- Volendammers die ik tegenkom die dat niet een belachelijke reden voor een ruzie vond.Ik kan Jenny wel enigszins begrijpen , maar ja ik zou me er dan ook weer bij neerleggen dat zij er anders over denkt.
pi_70054232
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij wordt een relatie vrijwel nooit "fluitend beëindigd", dus dat zijn vrienden er voor hem zijn is niet zo vreemd, zeker niet als het einde van die relatie ook nog eens wekenlang alle voorpagina's haalt.

En misschien is Jan zijn vreemdgaan wel de reden geweest dat hij die tatoo en dat liedje over haar vader heeft gedaan... "Nee, er is echt niets aan de hand schatje, ik hou alleen van jou, jeweettog!!! Ik neem zelfs een tatoo om dat te bewijzen"

Die ruzie tussen Jenny en Yolanthe ging volgens mij niet om een onaangekondigd bezoek, maar om een gunst van Jenny tegenover Jan en Yolanthe: zij kwam met vriendinnen het nieuwe huis schoonmaken, en ipv dat Yolanthe ook wat doet, of de bezige bijtjes iig koffie en gebak serveert, gaat ze vrolijk winkelen terwijl anderen haar huis schoonmaken.
Dat is prima als je huishoudelijke hulp komt, maar niet als je schoonzuster je huis komt schoonmaken
Jan's vreemgaan was een jaar eerder. Die tattoeage en dat liedje kwamen in de tijd dat Yolantje het al met Wesley had aangelegd. Zo er al een relatie was, dan waren die tattoo en dat liedje Jan's laatste redmiddel om of de relatie weer te lijmen of het was een opdracht van de TROS en Jaap Buijs in verband met de schade die er zou worden op gelopen als Yolanthe met een ander zou gaan. Zit Yolanthe nu niet ook toevallig bij een andere omroep in de serie 'Voetbalvrouwen'?'
stadionwave
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:27:48 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70054369
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke jij bent een van de weinige niet- Volendammers die ik tegenkom die dat niet een belachelijke reden voor een ruzie vond.Ik kan Jenny wel enigszins begrijpen , maar ja ik zou me er dan ook weer bij neerleggen dat zij er anders over denkt.
Zo vreemd vind ik het niet dat Jenny er boos over was, ik was waarschijnlijk gewoon weer gegaan als ik in haar schoenen gestaan had.
Maar goed, je weet natuurlijk niet wat er aan voorafgegaan is; misschien wilde Yolanthe wel een schoonmaakbedrijf inhuren en er verder helemaal niets mee van doen hebben, en werd er van de Smit-kant zwaar geprotesteerd tegen dat voorstel, en geroepen dat ze het toch echt wel zelf zouden doen enzo.

Als het zo gelopen is dan kan ik me er nog wel iets bij voorstellen dat Yolanthe dacht "Ik wil dit helemaal niet, jullie willen het zo graag zelf doen, dan doe je het ook maar zelf ook. When the going gets tough, the tough go shopping, toedeloe."

Maar dat zijn toch van die dingen waar je nooit achterkomt, en die ons feitelijk ook geen bal aangaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_70054457
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo vreemd vind ik het niet dat Jenny er boos over was, ik was waarschijnlijk gewoon weer gegaan als ik in haar schoenen gestaan had.
Maar goed, je weet natuurlijk niet wat er aan voorafgegaan is; misschien wilde Yolanthe wel een schoonmaakbedrijf inhuren en er verder helemaal niets mee van doen hebben, en werd er van de Smit-kant zwaar geprotesteerd tegen dat voorstel, en geroepen dat ze het toch echt wel zelf zouden doen enzo.

Als het zo gelopen is dan kan ik me er nog wel iets bij voorstellen dat Yolanthe dacht "Ik wil dit helemaal niet, jullie willen het zo graag zelf doen, dan doe je het ook maar zelf ook. When the going gets tough, the tough go shopping, toedeloe."

Maar dat zijn toch van die dingen waar je nooit achterkomt, en die ons feitelijk ook geen bal aangaan.
Juist.Blijft gissen
pi_70054590
Ik kreeg er gisteren maar een beetje een raar gevoel bij, bij dat interview van Jan... hij probeerde de onschuld zelve te zijn maar dat incrowd-lachen met die J's aan tafel begon me mateloos te irriteren...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:50:38 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70055007
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg er gisteren maar een beetje een raar gevoel bij, bij dat interview van Jan... hij probeerde de onschuld zelve te zijn maar dat incrowd-lachen met die J's aan tafel begon me mateloos te irriteren...
Was het die ene speciale glimlach??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_70055085
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Was het die ene speciale glimlach??

Nee hij kwam op mij echt over als het zondagskind dat door de rest beschermd wordt... terwijl hij zelf waarschijnlijk het meeste fout heeft gedaan... en ik vind het erg zwak als je dat niet durft toe te geven en je ex laat afbranden in de media...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:05:00 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70055440
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]

Nee hij kwam op mij echt over als het zondagskind dat door de rest beschermd wordt... terwijl hij zelf waarschijnlijk het meeste fout heeft gedaan... en ik vind het erg zwak als je dat niet durft toe te geven en je ex laat afbranden in de media...
Mwah, ik vind dat afbranden wel meevallen, de eerste dagen misschien even, maar volgens mij heeft Jan inmiddels minimaal net zoveel beschuldigingen over zich heengekregen.

En.... als je geschoren wordt dan moet je stilzitten. Dat doen ze allebei vrij aardig eigenlijk
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 16 juni 2009 @ 13:59:34 #112
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_70058948
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik zie niks
Hij is overal op het forum spam aan het verspreiden
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:02:39 #113
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70059036
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:59 schreef spapaars het volgende:

[..]

Hij is overal op het forum spam aan het verspreiden
Dankje voor je info..maar raar van hem om te spammen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:06:54 #114
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_70059199
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:02 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dankje voor je info..maar raar van hem om te spammen
Die is snel voorgoed verdwenen van FOK.
Nu is hij nog steeds bezig, klik maar een op zijn naam (post geschiedenis)
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:11:07 #115
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:17:18 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70059540
Net in een of ander blad gezien in the supermercato: een dubbelinterview met Jan en Bridget waarin Jan beweert klaar te zijn met gescharrel en op zoek is naar de vrouw van zijn leven en moeder van zijn kinderen . Daar kan Yo het even mee doen dan .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:22:14 #117
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70059707
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:17 schreef Vivi het volgende:
Net in een of ander blad gezien in the supermercato: een dubbelinterview met Jan en Bridget waarin Jan beweert klaar te zijn met gescharrel en op zoek is naar de vrouw van zijn leven en moeder van zijn kinderen . Daar kan Yo het even mee doen dan .
Dat was gisteren te zien in het vroege shownieuws
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:23:05 #118
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_70059736
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Maar hoe weet je zo zeker dat de ruzie daar over ging.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_70059779
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Maar hoe weet je zo zeker dat de ruzie daar over ging.
nou ik hoorde dat van vrienden van de Smitjes.
pi_70062138
Die gewoonte hield in dat Jan niets uitvoerde thuis en dat Yolanthe alles moest doen en daar is zij volgens mij het type niet raar. Wel merkwaardig overigens dat hij nu alweer op zoek is naar de vrouw van zijn leven. Terwijl hij zo ongeveer in elk interview en tijdens zijn concerten zei dat Yolanthe de vrouw van z'n leven was. Volgens mij is hij een psychopatische, pathologische leugenaar. Psychopaat omdat hij mij totaal respectloos lijkt en niets om vrouwen te lijkt geven zoals hij gisteren constant lachte in de Zomer voorbij en totaal aan Yolanthe voorbij ging en ook nog het huwelijk van Liza en haar man Wim stuk maakt. Wat echt een goed huwelijk was. En dat allemaal vioor een beetje gerommel en haar daarna weer laten vallen.
stadionwave
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 15:53:08 #121
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70062847
lijkt me simpel. iemand moet dat hok van hem toch schoonhouden?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:21:55 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70063867
Hoe kan het huwelijk van Liza en Wim nou een goed huwelijk zijn geweest als Liza met Jan liep te rotzooien op het toilet van de kroeg??

Ik weet niet hoe jouw relatie is, maar binnen de mijne past dat soort gedrag niet.

Hoe ging dat eigenlijk?
Liza kwam met een bloemmetje bij Jan aan en Jan zei: "You can put your tulips on my organ" ofzo?
En Liza begreep het niet helemaal goed??
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:28:19 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70064107
Yo ga anders in elk interview aan dat zij juist wél het verzorgende type was, en dat ze het juist fijn vond om voor Jan te koken en te wassen en zulks . En hij, de gentleman, hield dan op zijn beurt de deur voor haar open .
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:30:19 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70064198
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef annelies30 het volgende:
Die gewoonte hield in dat Jan niets uitvoerde thuis en dat Yolanthe alles moest doen en daar is zij volgens mij het type niet raar. Wel merkwaardig overigens dat hij nu alweer op zoek is naar de vrouw van zijn leven. Terwijl hij zo ongeveer in elk interview en tijdens zijn concerten zei dat Yolanthe de vrouw van z'n leven was. Volgens mij is hij een psychopatische, pathologische leugenaar. Psychopaat omdat hij mij totaal respectloos lijkt en niets om vrouwen te lijkt geven zoals hij gisteren constant lachte in de Zomer voorbij en totaal aan Yolanthe voorbij ging en ook nog het huwelijk van Liza en haar man Wim stuk maakt. Wat echt een goed huwelijk was. En dat allemaal vioor een beetje gerommel en haar daarna weer laten vallen.
Zoals ik al eerder zei, volgens mij neem je dit allemaal een beetje te serieus en begin je te projecteren, het lijkt me beter voor iedereen als je weer even in je hoek met je Freud Action Figure gaat zitten spelen .
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:30:50 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70064214
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:28 schreef Vivi het volgende:
Yo ga anders in elk interview aan dat zij juist wél het verzorgende type was, en dat ze het juist fijn vond om voor Jan te koken en te wassen en zulks . En hij, de gentleman, hield dan op zijn beurt de deur voor haar open .
Ze was ook nog lief ook, toen zij het eten al bijna klaar had en hij belde dat ze in Duitsland met autopech stonden (verkeerde brandstof getankt) en dat hij dus later thuis zou zijn, zei ze zelfs dat het niet gaf omdat ze nog niet met het eten begonnen was....
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')