Dat moet het zijn, de ondertitel verklaart allesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je Liza Minelli heet en van David Gest achtige fatjes houdt.
Dat is idd waarom ze ruzie kregen ,maar je kan als Volendammer ook niet verwachten dat iedereen zich maar aanpast aan hun gewoonten,ze moeten wel voor ogen houden dat zij aparte dingen erop na houden en niet de rest van Nederland, dat willen ze hier nog wel eens omdraaien.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij wordt een relatie vrijwel nooit "fluitend beëindigd", dus dat zijn vrienden er voor hem zijn is niet zo vreemd, zeker niet als het einde van die relatie ook nog eens wekenlang alle voorpagina's haalt.
En misschien is Jan zijn vreemdgaan wel de reden geweest dat hij die tatoo en dat liedje over haar vader heeft gedaan... "Nee, er is echt niets aan de hand schatje, ik hou alleen van jou, jeweettog!!! Ik neem zelfs een tatoo om dat te bewijzen"
Die ruzie tussen Jenny en Yolanthe ging volgens mij niet om een onaangekondigd bezoek, maar om een gunst van Jenny tegenover Jan en Yolanthe: zij kwam met vriendinnen het nieuwe huis schoonmaken, en ipv dat Yolanthe ook wat doet, of de bezige bijtjes iig koffie en gebak serveert, gaat ze vrolijk winkelen terwijl anderen haar huis schoonmaken.
Dat is prima als je huishoudelijke hulp komt, maar niet als je schoonzuster je huis komt schoonmaken
Nah, vrolijk gaan winkelen terwijl anderen jou een gunst verlenen is volgens mij overal in NL (en ver daarbuiten) not done.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat is idd waarom ze ruzie kregen ,maar je kan als Volendammer ook niet verwachten dat iedereen zich maar aanpast aan hun gewoonten,ze moeten wel voor ogen houden dat zij aparte dingen erop na houden en niet de rest van Nederland, dat willen ze hier nog wel eens omdraaien.
Oke jij bent een van de weinige niet- Volendammers die ik tegenkom die dat niet een belachelijke reden voor een ruzie vond.Ik kan Jenny wel enigszins begrijpen , maar ja ik zou me er dan ook weer bij neerleggen dat zij er anders over denkt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, vrolijk gaan winkelen terwijl anderen jou een gunst verlenen is volgens mij overal in NL (en ver daarbuiten) not done.
En dan nog: when in Rome, do as the Romans do.
Jan's vreemgaan was een jaar eerder. Die tattoeage en dat liedje kwamen in de tijd dat Yolantje het al met Wesley had aangelegd. Zo er al een relatie was, dan waren die tattoo en dat liedje Jan's laatste redmiddel om of de relatie weer te lijmen of het was een opdracht van de TROS en Jaap Buijs in verband met de schade die er zou worden op gelopen als Yolanthe met een ander zou gaan. Zit Yolanthe nu niet ook toevallig bij een andere omroep in de serie 'Voetbalvrouwen'?'quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij wordt een relatie vrijwel nooit "fluitend beëindigd", dus dat zijn vrienden er voor hem zijn is niet zo vreemd, zeker niet als het einde van die relatie ook nog eens wekenlang alle voorpagina's haalt.
En misschien is Jan zijn vreemdgaan wel de reden geweest dat hij die tatoo en dat liedje over haar vader heeft gedaan... "Nee, er is echt niets aan de hand schatje, ik hou alleen van jou, jeweettog!!! Ik neem zelfs een tatoo om dat te bewijzen"
Die ruzie tussen Jenny en Yolanthe ging volgens mij niet om een onaangekondigd bezoek, maar om een gunst van Jenny tegenover Jan en Yolanthe: zij kwam met vriendinnen het nieuwe huis schoonmaken, en ipv dat Yolanthe ook wat doet, of de bezige bijtjes iig koffie en gebak serveert, gaat ze vrolijk winkelen terwijl anderen haar huis schoonmaken.
Dat is prima als je huishoudelijke hulp komt, maar niet als je schoonzuster je huis komt schoonmaken
Zo vreemd vind ik het niet dat Jenny er boos over was, ik was waarschijnlijk gewoon weer gegaan als ik in haar schoenen gestaan had.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke jij bent een van de weinige niet- Volendammers die ik tegenkom die dat niet een belachelijke reden voor een ruzie vond.Ik kan Jenny wel enigszins begrijpen , maar ja ik zou me er dan ook weer bij neerleggen dat zij er anders over denkt.
Juist.Blijft gissenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik het niet dat Jenny er boos over was, ik was waarschijnlijk gewoon weer gegaan als ik in haar schoenen gestaan had.
Maar goed, je weet natuurlijk niet wat er aan voorafgegaan is; misschien wilde Yolanthe wel een schoonmaakbedrijf inhuren en er verder helemaal niets mee van doen hebben, en werd er van de Smit-kant zwaar geprotesteerd tegen dat voorstel, en geroepen dat ze het toch echt wel zelf zouden doen enzo.
Als het zo gelopen is dan kan ik me er nog wel iets bij voorstellen dat Yolanthe dacht "Ik wil dit helemaal niet, jullie willen het zo graag zelf doen, dan doe je het ook maar zelf ook. When the going gets tough, the tough go shopping, toedeloe."
Maar dat zijn toch van die dingen waar je nooit achterkomt, en die ons feitelijk ook geen bal aangaan.
Was het die ene speciale glimlach??quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg er gisteren maar een beetje een raar gevoel bij, bij dat interview van Jan... hij probeerde de onschuld zelve te zijn maar dat incrowd-lachen met die J's aan tafel begon me mateloos te irriteren...
quote:
Mwah, ik vind dat afbranden wel meevallen, de eerste dagen misschien even, maar volgens mij heeft Jan inmiddels minimaal net zoveel beschuldigingen over zich heengekregen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hij kwam op mij echt over als het zondagskind dat door de rest beschermd wordt... terwijl hij zelf waarschijnlijk het meeste fout heeft gedaan... en ik vind het erg zwak als je dat niet durft toe te geven en je ex laat afbranden in de media...
Dankje voor je info..maar raar van hem om te spammenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is overal op het forum spam aan het verspreiden
Die is snel voorgoed verdwenen van FOK.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje voor je info..maar raar van hem om te spammen
Dat was gisteren te zien in het vroege shownieuwsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:17 schreef Vivi het volgende:
Net in een of ander blad gezien in the supermercato: een dubbelinterview met Jan enBridget
waarin Jan beweert klaar te zijn met gescharrel en op zoek is naar de vrouw van zijn leven en moeder van zijn kinderen
. Daar kan Yo het even mee doen dan
.
Maar hoe weet je zo zeker dat de ruzie daar over ging.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat is idd waarom ze ruzie kregen ,maar je kan als Volendammer ook niet verwachten dat iedereen zich maar aanpast aan hun gewoonten,ze moeten wel voor ogen houden dat zij aparte dingen erop na houden en niet de rest van Nederland, dat willen ze hier nog wel eens omdraaien.
nou ik hoorde dat van vrienden van de Smitjes.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Maar hoe weet je zo zeker dat de ruzie daar over ging.
Zoals ik al eerder zei, volgens mij neem je dit allemaal een beetje te serieus en begin je te projecteren, het lijkt me beter voor iedereen als je weer even in je hoek met je Freud Action Figure gaat zitten spelenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef annelies30 het volgende:
Die gewoonte hield in dat Jan niets uitvoerde thuis en dat Yolanthe alles moest doen en daar is zij volgens mij het type niet raar. Wel merkwaardig overigens dat hij nu alweer op zoek is naar de vrouw van zijn leven. Terwijl hij zo ongeveer in elk interview en tijdens zijn concerten zei dat Yolanthe de vrouw van z'n leven was. Volgens mij is hij een psychopatische, pathologische leugenaar. Psychopaat omdat hij mij totaal respectloos lijkt en niets om vrouwen te lijkt geven zoals hij gisteren constant lachte in de Zomer voorbij en totaal aan Yolanthe voorbij ging en ook nog het huwelijk van Liza en haar man Wim stuk maakt. Wat echt een goed huwelijk was. En dat allemaal vioor een beetje gerommel en haar daarna weer laten vallen.
Ze was ook nog lief ook, toen zij het eten al bijna klaar had en hij belde dat ze in Duitsland met autopech stonden (verkeerde brandstof getankt) en dat hij dus later thuis zou zijn, zei ze zelfs dat het niet gaf omdat ze nog niet met het eten begonnen was....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:28 schreef Vivi het volgende:
Yo ga anders in elk interview aan dat zij juist wél het verzorgende type was, en dat ze het juist fijn vond om voor Jan te koken en te wassen en zulks. En hij, de gentleman, hield dan op zijn beurt de deur voor haar open
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |