Ja speculeren is t makkelijkst wat er bestaat, jij weet dat niet nee, ik ook niet , niemand ..dus zolang jij geen harde bewijzen hebt is t natte vingerwerk....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:21 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Zouden het alleen dames zijn geweest? Zeker is wel dat Jantje niet van verliefdheid en lange relaties houdt. Denk aan Ellemieke Vermolen en Yolanthje. Met tussendoortjes. Als het al relaties waren. En hoever is dat vreemdgaan gegaan.?
Hahah ja die zijn er ook natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken naast leuke homo's ook een paar enorme pisnichten. Gelukkig maar.
Ja ik heb t gezien gister, Ik vond t wel een leuke uitzending.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:26 schreef Leandra het volgende:
Maar voor Jan zijn er ergere dingen dan het einde van zijn relatie met Yolanthe....
Jan Smit vertelt over 'zwarte dag uit zijn leven'
van onze redactie
AMSTERDAM - Jan Smit vertelde live op de televisie over 'een van de zwartste dagen uit zijn leven'...
Jan had het alleen niet over zijn breuk met Yolanthe Cabau van Kasbergen, maar over de degradatie van voetbalclub FC Volendam...
De 23-jarige zanger, die vorige maand zijn relatie met Yolanthe beëindigde, was maandagavond te gast bij De zomer draait door om over FC Volendam te paten. Hij sponsort samen met 3j's en Nick & Simon de voetbalclub. Dat de club degradeerde noemde Jan 'heel zuur'.
Ondanks zijn breuk met Yolanthe gaat het erg goed met de zanger. Hij zegt zich gesteund te voelen door zijn vrienden die altijd voor hem klaarstaan. "De jongens bellen me elke dag op om te vragen hoe het met me gaat. Als er iets is, kan ik bij ze terecht."
Bron
Heel simpel: Jan is bekend, dus dit soort dingen halen het nieuws op een bepaald moment toch wel, en gezien we nog geen daadwerkelijke geruchten hebben gehoord (op een fantasietje van een doorgedraaide palingsoundhater na) dat er zulke dingen gebeurd zijn, kunnen we er vooralsnog vanuitgaan dat Jan nog niet tot de herenliefde bekeerd is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:21 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Zouden het alleen dames zijn geweest? Zeker is wel dat Jantje niet van verliefdheid en lange relaties houdt. Denk aan Ellemieke Vermolen en Yolanthje. Met tussendoortjes. Als het al relaties waren. En hoever is dat vreemdgaan gegaan.?
Dan zullen we maar moeten wachten totdat er bijvoorbeeld in de wc van bar de Vrijiheid iets spannends gebeurt. Al zeggen die t-shirts van Simon met 'Geer' en 'DIRTY'erop en het geflirt van Simon met GEER toch al wel iets over zijn geaardheid.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja speculeren is t makkelijkst wat er bestaat, jij weet dat niet nee, ik ook niet , niemand ..dus zolang jij geen harde bewijzen hebt is t natte vingerwerk....
Misschien is ie gek op Geer Butter...hahaha nee maarre we zullen t afwachten ,misschien hebben ooit jij of ik zelfs die primeur live te aanschouwen als we uit zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:32 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Dan zullen we maar moeten wachten totdat er bijvoorbeeld in de wc van bar de Vrijiheid iets spannends gebeurt. Al zeggen die t-shirts van Simon met 'Geer' en 'DIRTY'erop en het geflirt van Simon met GEER toch al wel iets over zijn geaardheid.
Of het zegt vooral dat Simon niet zo homofoob is als men in een goed Christelijke omgeving graag zou zien.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:32 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Dan zullen we maar moeten wachten totdat er bijvoorbeeld in de wc van bar de Vrijiheid iets spannends gebeurt. Al zeggen die t-shirts van Simon met 'Geer' en 'DIRTY'erop en het geflirt van Simon met GEER toch al wel iets over zijn geaardheid.
Dat kan niet! Ze zijn lief en leuk, dat is inherent aan het homoschap Cc!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken naast leuke homo's ook een paar enorme pisnichten. Gelukkig maar.
Ja, allemaalquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Dikke homo's zijn daarnaast ook nog eens enorm gezellig.
Moet je weer schelden? JIM WAVE IS EEN SEXSYMBOOL! Feit is overigens wel dat Jantje om z'n zoetsappige image te verbloemen toch snel weer een vriendinnetje moet krijgen. Dat zal ook wel weer snel uitraken. Als ik LIZA was, zou ik maar erg veel keer tot 10 tellen. Dat constante gelach weer gisteren in de Zomer draait door. Alsof er helemaal niets was geweest tussen Jantje en Yolanthje. Wat ik al vaker heb beweerd. Het ging over voetbal en zijn vrienden. De zwartste dag uit zijn leven betrof voetbal!!!!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel simpel: Jan is bekend, dus dit soort dingen halen het nieuws op een bepaald moment toch wel, en gezien we nog geen daadwerkelijke geruchten hebben gehoord (op een fantasietje van een doorgedraaide palingsoundhater na) dat er zulke dingen gebeurd zijn, kunnen we er vooralsnog vanuitgaan dat Jan nog niet tot de herenliefde bekeerd is.
En waar gaat het nou helemaal over? "Niet van lange relaties houden"????
Hij is net de puberteit voorbij, laat die jongen even lekker zijn gang gaan, als hij vanaf z'n 16de verkering had gehad met het leukste meisje van de klas, en daar bij gebleven was dan was het ook niet goed geweest.
Hoeveel jongens van zijn leeftijd zijn de 2 vriendinnetjes al ver voorbij?! En dan heb ik het niet over de Jim Wave achtigen die sowieso amper verkering kunnen krijgen
Wel jammer van de Marrokaanse homo's, die zijn dan wel gezellig maar je moet nooit met ze gaan winkelen als je niet wil worden opgepakt voor winkeldiefstal van minimaal 34 kasjmieren truitjes.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Welke homo Ccquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
Sadness.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:43 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Moet je weer schelden? JIM WAVE IS EEN SEXSYMBOOL! Feit is overigens wel dat Jantje om z'n zoetsappige image te verbloemen toch snel weer een vriendinnetje moet krijgen. Dat zal ook wel weer snel uitraken. Als ik LIZA was, zou ik maar erg veel keer tot 10 tellen. Dat constante gelach weer gisteren in de Zomer draait door. Alsof er helemaal niets was geweest tussen Jantje en Yolanthje. Wat ik al vaker heb beweerd. Het ging over voetbal en zijn vrienden. De zwartste dag uit zijn leven betrof voetbal!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik? Schelden?? Hoe kom je daar nou weer bij??quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:43 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Moet je weer schelden? JIM WAVE IS EEN SEXSYMBOOL! Feit is overigens wel dat Jantje om z'n zoetsappige image te verbloemen toch snel weer een vriendinnetje moet krijgen. Dat zal ook wel weer snel uitraken. Als ik LIZA was, zou ik maar erg veel keer tot 10 tellen. Dat constante gelach weer gisteren in de Zomer draait door. Alsof er helemaal niets was geweest tussen Jantje en Yolanthje. Wat ik al vaker heb beweerd. Het ging over voetbal en zijn vrienden. De zwartste dag uit zijn leven betrof voetbal!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg je dit als je zelf vrolijk fluitend de relatie beëindigd?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:26 schreef Leandra het volgende:
Ondanks zijn breuk met Yolanthe gaat het erg goed met de zanger. Hij zegt zich gesteund te voelen door zijn vrienden die altijd voor hem klaarstaan. "De jongens bellen me elke dag op om te vragen hoe het met me gaat. Als er iets is, kan ik bij ze terecht."
Bron
Jim Wave is stoer mannelijk. Dus die wedstrijd wint JIM WAVE!!!! Dat Jan nu weer vrijgezel is, maakt die jonge meisjes aan het twijfelen. En ook omdat ze zo weer aan de kant worden gezet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik? Schelden?? Hoe kom je daar nou weer bij??
Dat jij je aangesproken voelt is jouw probleem zaak![]()
En nee, de kans dat Jim Wave een "sexiest man alive" contest wint van Jan Smit is vrij klein, maar misschien dat het lukt als ze die wedstrijd houden terwijl varkens vliegen en de hel bevroren is.
Enne, Jan heeft behalve belegen 50 plussers vooral pubermeisjes als fan, en die laatste groep vindt het geen enkel probleem dat Jan vrijgezel is, dan maken ze immers zelf kans om ooit Mrs. Smit te worden.
Klik op het plaatje. The best guy and one of the greatest songs ever made!quote:
Hij zei: Een van de zwartste dagen, wel goed luisteren!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:43 schreef annelies30 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je Liza Minelli heet en van David Gest achtige fatjes houdtquote:
Oke, Jim WAVE IS 1 EN AL SPIERBUNDEL. Het blijkt wel dat je latent lesbo bent of gewoon bent. En dat je mij een beetje zit te jennen met die onziin die je uitkraamt over de beste artiest uit Volendam.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je Liza Minelli heet en van David Gest achtige fatjes houdt.
Volgens mij wordt een relatie vrijwel nooit "fluitend beëindigd", dus dat zijn vrienden er voor hem zijn is niet zo vreemd, zeker niet als het einde van die relatie ook nog eens wekenlang alle voorpagina's haalt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zeg je dit als je zelf vrolijk fluitend de relatie beëindigd?
Waarom is Wesley eigenlijk gescheiden sinds januari. Heeft zijn ex-vrouw het stelletje al eerder betrapt?
En waarom, als ze al veel eerder met Wesley aan het viezelevoze was, moest de schijn van de relatie opgehouden worden? > Ze zaten toen nog midden in de opnames van de palingsoap. Het zou een bom onder het programma zijn geweest.
Jan dacht misschien de relatie nog te kunnen redden, door extra attent te zijn, zoals die tatoo, het lied voor haar overleden vader.
De ruzie tussen Jenny en Yo om zg, onaangekondigde visite lijkt me ook een beetje overtrokken. Wist Jenny meer?
Door de geruchten en de schuld bij beide te leggen voorkom je dat 1 van de 2 zijn/haar carriëre in het slop raakt (zoals bij Xander)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |