De grap is er nu wel af ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:29 schreef Duderella het volgende:
Zo jammer dat een leuk bedoelde kloon een heel topic verkloot.
Mja kan. Ik heb deze reeks al gewoon afgeschreven eigenlijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
De grap is er nu wel af ja.
Topicreportje dan maar.
Jezelf afgeschreven bedoel je.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mja kan. Ik heb deze reeks al gewoon afgeschreven eigenlijk.
Pties en Eddem juist wel, gaat die Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr plat op haar bek, kan ze gelijk gaan emigreren.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:14 schreef dividivi het volgende:
[..]
Yo en Jan moeten weer samen idd, maar Patries en Eddem niet hoor.
Patries moet hem financieel uitkleden.
Ze had d'r pillen waarschijnlijk weer eens niet ingenomen.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:47 schreef Anniebab het volgende:
Annelis , je kwam zeker vol en zoet bij t optreden in t stadion vandaan?? Volgende keer meteen je bed induiken ,je was nu niet goed bezig vannacht.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
Vreemd dat die smerige posts niet zijn weggehaald trouwens.
Bron.quote:BETRAPT OP TOILET! BISEKSUALITEIT YOLANTHE ECHTE OORZAAK VAN DE BREUK!
Yolanthe van Cabau van Kasbergen wordt gekoppeld aan Wesley Sneijder en werd gekoppeld aan de Amsterdamse timmerman Jeffrey. Haar ex Jan Smit lag in bed met Kus-zangeres Fleur tijdens hun relatie en zou betrapt zijn met Volendamse Liza, moeder van een eenjarig kind die voor de zanger inmiddels haar man verlaten zou hebben… Wesley, Jeffrey, Fleur en Liza… Ze worden stuk voor stuk genoemd als de mogelijke oorzaak van de breuk tussen jan en Yolanthe, maar vandaag is er een nieuwe, wel heel erg sexy, nieuwe reden voor de breuk die ons land de afgelopen weken in haar greep hield! De werkelijke oorzaak van die breuk zou namelijk het feit zijn dat Yolanthe tijdens haar relatie met Jan Smit ook een liefdesverhouding bleef onderhouden met een vrouw! De biseksualiteit van Yolanthe zou niet geaccepteerd zijn door Jan Smit, de zanger die er ook al niets inzag een trio te hebben met Yolanthe en haar vriendin met wie tijdens haar relatie met Jan Smit al eens werd betrapt in het toilet van de Amsterdamse Zebra Lounge…
Tering, hoe verzinnen ze 't tochquote:Op maandag 22 juni 2009 14:21 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, waar halen ze het toch allemaal vandaan? Er valt nog meer te lezen, maar ik heb geen abo, duhhh.
[..]
Bron.
Een eenjarig kind dat haar man verlaat voor Jan Smit. Only in Volendam.quote:Moeder van een eenjarig kind die voor de zanger inmiddels haar man verlaten zou hebben
Toilet is heilig in Volendamquote:Op maandag 22 juni 2009 14:26 schreef Ole het volgende:
is er nu echt geen leukere plek om te viezelevozelen dan het toilet![]()
Het toilet van café De Vrijheid in Volendam was toch ook al zo'n hotspot?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:26 schreef Ole het volgende:
is er nu echt geen leukere plek om te viezelevozelen dan het toilet![]()
'moeder van een eenjarig kind' is onderwerp.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een eenjarig kind dat haar man verlaat voor Jan Smit. Only in Volendam.
Ja, de die klopte niet helemaal in mijn lezing.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:32 schreef Ole het volgende:
'moeder van een eenjarig kind' is onderwerp.
Ik las het eerst ook verkeerd![]()
Zijonline he
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:21 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, waar halen ze het toch allemaal vandaan? Er valt nog meer te lezen, maar ik heb geen abo, duhhh.
[..]
Bron.
Ik verdenk Mickey er eerder van....quote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef dividivi het volgende:
[..]
![]()
Das vast Patries.
Ze staan morgen samen in de Glossy.
Natuurlijk, natuurlijk...quote:
bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)y_een_doos___.html#1quote:AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen zou niet snappen dat Adam Curry is vreemd gegaan 'met een of andere doos'.
Dit zegt de TROS-presentatrice in een dubbelinterview met Patrcia Paay in in het blad Glossy, dat RTL alvast inzag.
"Dat ie een paar maanden geleden verliefd werd op een of andere doos. Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik van haar. Ik ben echt boos op jouw situatie. Boos op Jan ben ik niet, wel teleurgesteld."
"De teleurstelling, de belediging, ik voel me als een peuk in een asbak uitgedrukt", zegt Patricia Paay over haar breuk met Adam Curry.
"Ik ben zo gekwetst", zegt het HGT-jurylid. "Dat enorme vraagteken heb ik nu in mijn hoofd, want hij doet nu allerlei dingen waar hij een hekel aan had."
Yolanthe vindt verder dat Adam en Patricia voor elkaar hadden moeten vechten, net als zij en haar ex Jan Smit eigenlijk hadden moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |