Ik schoot keihard in de lachquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:54 schreef beequeen het volgende:
Ach, Annelies is ook weer wakker. Heeft Jim dit nummer soms voor jou geschreven? Dan begrijp ik dat hij je van je feet heeft gesweept ala Eddem zeg maar. Lekker ding hoor.![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat je eens goed door twee bronstige gorilla's genomen moet worden want je komt zo gefrustreerd over als een micky hoogendijk na een autoritje!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:48 schreef annelies30 het volgende:
Ik kan het niet helpen. Jim Wave heeft me in zijn macht. Ik ben stapelverliefd op hem. Ik kan het wel van de daken schreeuwen. Ik ben zijn sexslavin, heerlijk, verslaafd aan JIM WAVE.
Goed idee ,Greys!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
Annelies, kan je niet lekker een eigen Adoreer Hier Jim Wave topic maken?
Ne joh Jim loopt toch t liefst half ontkleed aan zijn clips te zien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga alleen echt geen I ride Jim's Wave shirt o.i.d. maken
Dat bellen was toch alleen voor de praktische zaken, zoals de post?quote:EXCLUSIEF! JAN SMIT HINT OP MOGELIJKE TERUGKEER YOLANTHE!
Gaat het onmogelijke gebeuren? Keert Yolanthe binnenkort terug in de Volendamse villa, die zij drie weken geleden verliet? Zit de liefde tussen Jan en Yolanthe toch dieper dan menigeen nu denkt? Voor het eerste sinds de breuk tussen Jan en Yolanthe praat Jan Smit namelijk over een mogelijke hereniging. Zei Yolanthe al eerder dat haar vertrek bij Jan niet haar keus was en dat zij het liefst weer in Volendam naast Jan zou slapen - "Dat Jan niet meer wilde, was zo onwerkelijk. Ik hoopte dat het een bevlieging was. Ik heb ontzettend veel liefdesverdriet. Diep vanbinnen had ik het liever anders gezien en ging ik terug naar ons huis in Volendam.” – nu hint ook Jan Smit op een mogelijk hereniging. Jan Smit en Yolanthe zijn in ieder geval weer on speaking terms en bellen, zo zegt Jan, ook weer iedere dag met elkaar. En dat heeft er toe geleid dat Jan Smit een mogelijke hereniging ook niet meer uitsluit! “Je kan in het leven natuurlijk nooit iets honderd procent uitsluiten. Nee, een verzoening dus ook niet... Maar meer wil ik er nu echt niet meer over zeggen. Ik heb al te veel gezegd!”
stilletjes hoop ik nog steeds dat ze weer bij elkaar komen, wie weet.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:59 schreef dividivi het volgende:
ZijOnline weet het weer mooi te draaien![]()
[..]
Dat bellen was toch alleen voor de praktische zaken, zoals de post?
Dat hoop ik ook, evenals pties en Eddem.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
stilletjes hoop ik nog steeds dat ze weer bij elkaar komen, wie weet.
Ze zit vast bij Jim.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:27 schreef Anniebab het volgende:
Annelies laat ons snachts ook al in de steek,nou ja vandaag treden alle V'damse artiesten op in t stadion hier,misschien daarna meer nieuws, je weet nooit.T begint hier lelijk dood te bloeden op dit topic.
Ja dat denk ik ,ze zal niet hier in t stadion zijn met alle artiesten ,want daar heeft ze een bloedhekel aan.Die treffen t niet met die regen hier.quote:
Yo en Jan moeten weer samen idd, maar Patries en Eddem niet hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:41 schreef berney het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, evenals pties en Eddem.
filmpjequote:Op zondag 21 juni 2009 17:16 schreef Anniebab het volgende:
Er werd bekoeld gereageerd door Yolanthe bij een vraag over Wes, aldus de Telegraaf.
Echt waar, telkens als ik denk dat die krant niet triester kan worden krijgen ze het weer voor elkaar om nog een niveau lager te zakkenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:16 schreef Anniebab het volgende:
Er werd bekoeld gereageerd door Yolanthe bij een vraag over Wes, aldus de Telegraaf.
En vervolgens werden we bij dat artikel door de Telegraaf doorgeschakeld naar een of ander filmpje van AT5quote:Op zondag 21 juni 2009 18:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt waar, telkens als ik denk dat die krant niet triester kan worden krijgen ze het weer voor elkaar om nog een niveau lager te zakken
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga alleen echt geen I ride Jim's Wave shirt o.i.d. maken
Dan heb je wel hart voor het topic he?!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:48 schreef Anniebab het volgende:
Annelies is denk ik kleurenblind, Liza's man is blond,maar ja ik vind t al knap dat ze gewoon doortypt terwijl ze joekelt met Jim.
Laat haar maar lekker daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |