ik heb niet gekeken omdat er geen topic wasquote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Juicyhil het volgende:
We hebben niet eens het centrale topic kunnen openen.
Dus even een samenvatting wat er gisteren gebeurd.
Held Alberto heeft vastgezeten op verdenking van mishandeling, hij had zo`n huisjesmelker aangeraakt.
En dat wijf dat ZELF voor 750 euro in een brak appartement gaat zitten. Euh meid, je wordt niet gedwongen om er te gaan wonen. Je kan ook gewoon nee zeggen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Kopbal het volgende:
Werd hij aangehouden.
'Ik besloot om mee te gaan met de politie'
Je hebt niks te besluiten kneus
Sowieso, je bang laten maken dat je in juni uit huis word geplaatst. Sleep dat wijf dan voor de rechterquote:Op maandag 15 juni 2009 10:19 schreef ForumGek het volgende:
[..]
En dat wijf dat ZELF voor 750 euro in een brak appartement gaat zitten. Euh meid, je wordt niet gedwongen om er te gaan wonen. Je kan ook gewoon nee zeggen.
En alsof er in Breda zo'n kamernood is. Er zijn genoeg kamers beschikbaar, je moet alleen je eisen aanpassen of er een beetje moeite voor doen
Aan het eind toen Alberto hem ging confronteren, zei hij "Oh, jee"quote:
Ze moet niet zo janken. Zelf akkoord gaan met het contract en dan achteraf gaan lopen huilen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sowieso, je bang laten maken dat je in juni uit huis word geplaatst. Sleep dat wijf dan voor de rechter
en "Ik kon geen nee meer zeggen"quote:Op maandag 15 juni 2009 10:24 schreef Bullebak het volgende:
Dat dikke wijf dat voor een paar euro in dr reet geneukt werd![]()
![]()
![]()
"Ja, hij bleef me maar betasten dus uiteindelijk ben ik met hem naar bed gegaan"
Je zag toch hoe die studenten door dat wijf onder druk werden gezet? "Nee, je moet NU tekenen!" "Kan ik het niet eerst eens op het gemakje thuis doorlezen?" "Nee, dat kan niet!" "Als je nu niet beslist geef ik de kamer aan iemand anders."quote:Op maandag 15 juni 2009 10:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ze moet niet zo janken. Zelf akkoord gaan met het contract en dan achteraf gaan lopen huilen.
Je mag toch wel verwachten van een student dat ze zich niet zo laat naaienop die manier...
Dat en een brak contract in het Engels moet toch op z'n minst de alarmbellen laten rinkelen, kom op zeg.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:29 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je zag toch hoe die studenten door dat wijf onder druk werden gezet? "Nee, je moet NU tekenen!" "Kan ik het niet eerst eens op het gemakje thuis doorlezen?" "Nee, dat kan niet!" "Als je nu niet beslist geef ik de kamer aan iemand anders."
Kun je beter een keertje wippen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:29 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je zag toch hoe die studenten door dat wijf onder druk werden gezet? "Nee, je moet NU tekenen!" "Kan ik het niet eerst eens op het gemakje thuis doorlezen?" "Nee, dat kan niet!" "Als je nu niet beslist geef ik de kamer aan iemand anders."
Je kan studenten niet echt verwijten dat ze een gebrek aan juridische kennis hebben en zich daarom door zo'n huisjesmelker laten overbluffen. En het is zeker in de grote steden niet makkelijk om aan een kamer te komen tegenwoordig, dus studenten staan al onder druk om alles aan te pakken wat ze tegenkomen.
Als je dat niet begrijpt heb je OF nooit gestudeerd OF je loopt hier een beetje uit de hoogte te doen omdat je denkt dat jou zoiets nooit zo overkomen. Ik kan me donders goed voorstellen dat je geen hoog spel wilt spelen als de inzet is dat je op straat zou kunnen komen te staan.
Je kon zien dat Alberto hem eigenlijk een klap wilde verkopenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Aan het eind toen Alberto hem ging confronteren, zei hij "Oh, jee"
Dan heb je altijd nog zoiets als logisch nadenken. Bezit je daar niet over dan verdien je het om keihard genaaid te worden.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:29 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je kan studenten niet echt verwijten dat ze een gebrek aan juridische kennis hebben en zich daarom door zo'n huisjesmelker laten overbluffen. En het is zeker in de grote steden niet makkelijk om aan een kamer te komen tegenwoordig, dus studenten staan al onder druk om alles aan te pakken wat ze tegenkomen.
Als je dat niet begrijpt heb je OF nooit gestudeerd OF je loopt hier een beetje uit de hoogte te doen omdat je denkt dat jou zoiets nooit zo overkomen. Ik kan me donders goed voorstellen dat je geen hoog spel wilt spelen als de inzet is dat je op straat zou kunnen komen te staan.
Het gaat hier puur om mensen die zwak in hun schoenen staan, of op een andere manier onder druk staan (schulden, bang om op straat komen te staan). Om van zulke mensen misbruik te maken is verwerpelijk. Om de schuld dan ook nog op die mensen zelf te steken vind ik nog verwerperlijker.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:31 schreef Armageddon het volgende:
Die gasten vragen er ook allemaal zelf om hoor. Die verdienen het gewoon om genaaid te worden.
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:34 schreef Seneca het volgende:
[..]
Het gaat hier puur om mensen die zwak in hun schoenen staan, of op een andere manier onder druk staan (schulden, bang om op straat komen te staan). Om van zulke mensen misbruik te maken is verwerpelijk. Om de schuld dan ook nog op die mensen zelf te steken vind ik nog verwerperlijker.
Dat dus.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:31 schreef Armageddon het volgende:
Die gasten vragen er ook allemaal zelf om hoor. Die verdienen het gewoon om genaaid te worden.
Precies.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog zoiets als logisch nadenken. Bezit je daar niet over dan verdien je het om keihard genaaid te worden.
Ik weet niet wat het is met jouw soort mensen. Blijkbaar vind je het leuk om neer te kijken op mensen die minder sterk in hun schoenen staan dan jij. Of geniet je ervan wanneer mensen zichzelf in de problemen brengen, vind je dat dat op de een of andere manier rechtvaardig is.quote:
Dat of je bent gewoon een smerige fascist. Ook weer opgelost. Ik mag lijden dat ze jou ook preventief een kogel door je kop jagen zodra je ook maar een misstap maakt in je leven.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Mensen die te stom zijn om te schijten moet je gewoon preventief ruimen, dan hebben we die Alberto ook niet meer nodig. win win situatie.
Logisch nadenken kan iedereen, mensen die het dus niet gebruiken verdienen het dus gewoon om genaaid te worden.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met jouw soort mensen. Blijkbaar vind je het leuk om neer te kijken op mensen die minder sterk in hun schoenen staan dan jij. Of geniet je ervan wanneer mensen zichzelf in de problemen brengen, vind je dat dat op de een of andere manier rechtvaardig is.
Geen idee wat het is, maar een zielig, bekrompen figuur ben je hoe dan ook.
Doodsverwensing!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat of je bent gewoon een smerige fascist. Ook weer opgelost. Ik mag lijden dat ze jou ook preventief een kogel door je kop jagen zodra je ook maar een misstap maakt in je leven.
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat of je bent gewoon een smerige fascist. Ook weer opgelost. Ik mag lijden dat ze jou ook preventief een kogel door je kop jagen zodra je ook maar een misstap maakt in je leven.
Kansloos? Zijn salaris zegt toch wat andersquote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Hoe kansloos de kerel, er is altijd wel een vrouw die er voor valt.
Jij bent dat dikke monster van gister heh ?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja, want salaris is tegenwoordig de enige maatstaf voor iemands waarde als mensquote:Op maandag 15 juni 2009 10:42 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Kansloos? Zijn salaris zegt toch wat anders
Ik zo hem doen. Albertoquote:Op maandag 15 juni 2009 10:44 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja, want salaris is tegenwoordig de enige maatstaf voor iemands waarde als mens
Ach gut, en daar komen de ad hominems hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 10:43 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Jij bent dat dikke monster van gister heh ?![]()
![]()
Is minder sterk in je schoenen staan een andere bewoording voor zo dom als het achtereind van een varken?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met jouw soort mensen. Blijkbaar vind je het leuk om neer te kijken op mensen die minder sterk in hun schoenen staan dan jij. Of geniet je ervan wanneer mensen zichzelf in de problemen brengen, vind je dat dat op de een of andere manier rechtvaardig is.
Geen idee wat het is, maar een zielig, bekrompen figuur ben je hoe dan ook.
Het probleem is dat het dat voor jou slag mensen wel lijkt te zijn. Aan de andere kant ook niet zo verwonderlijk aangezien iedereen op FOK! hier een IQ van 130 of hoger heeft. Dan is de gemiddelde mens al snel zo dom als het achtereind van een varken (en dient derhalve preventief geruimd te worden).quote:Op maandag 15 juni 2009 10:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Is minder sterk in je schoenen staan een andere bewoording voor zo dom als het achtereind van een varken?
Kom op zeg, die chick pretenteerd dat ze studeerd. Dan kan ze toch op zijn minst wel google gebruiken om te kijken wat haar huurrechten zijn?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:48 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ach gut, en daar komen de ad hominems hoor
DAT DIT KAN IN HOLLAND!!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:06 schreef Penisbaard het volgende:
Binnen voor alle niet-grappige "DAT DIT KAN IN NEDERLAND" reacties
De huurprijs ligt (veel) hoger dan gemiddeld: ALARMBEL 1.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:52 schreef Seneca het volgende:
[..]
Het probleem is dat het dat voor jou slag mensen wel lijkt te zijn. Aan de andere kant ook niet zo verwonderlijk aangezien iedereen op FOK! hier een IQ van 130 of hoger heeft. Dan is de gemiddelde mens al snel zo dom als het achtereind van een varken (en dient derhalve preventief geruimd te worden).
Hey, wat die prijs betreft ben ik het op zich met je eens. Wat de gek ervoor geeft, zo werkt het in een vrije markt. Enige probleem wat ik daarmee heb is dat de huizenmarkt geen vrije markt is.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:53 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Kom op zeg, die chick pretenteerd dat ze studeerd. Dan kan ze toch op zijn minst wel google gebruiken om te kijken wat haar huurrechten zijn?
Misschien zat het pand waar ze woonde wel midden in het centrum, daar houdt het puntensysteem geen rekening mee hoor. En dan nog, ZIJ heeft haar handtekening onder het contract gezet. Niet Alberto stegeman of de voorzitter van huurrecht advocaten o.i.d.
En daarbij komt; als je zelf vind dat je een mooie prijs betaald voor een woning/kamer dan is er toch niks aan de hand? Is dat niet het geval dan zoek je gewoon verder.![]()
We hebben hier vorig jaar ook iemand gehad die kwam hospiteren, die begon half te janken en een levensverhaal op te steken dat ze nog niks had gevonden en dat het hospiteren haar al 40 euro kostte. En ze echt een kamer nodig had anders kon ze haar studie niet beginnen. Met zielig gedoe kom je er niet hoor, die is hem dus keihard niet geworden
+ tijdelijk contract omdat huisbaas misschien naar land van herkomst terug gaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De huurprijs ligt (veel) hoger dan gemiddeld: ALARMBEL 1.
De huisbaas spreekt gebrekkig Nederlands: ALARMBEL 2.
Het contract is opgesteld in het Engels: ALAMRBEL 3.
In het contract staan vage regelingen die meer uitzondering dan regel zijn: ALARMBEL 4.
De huisbaas zet je onder druk om het contract gelijk te tekenen: ALARMBEL 5.
Je tekent het contract toch: dikke faal.
Ik vind het ook naief ja. Maar zeggen dat ze het daarom VERDIENT om opgelicht te worden is de zaken omdraaien. De huisjesmelker is hier de enige die schuld heeft imho.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
In het contract staan vage regelingen die meer uitzondering dan regel zijn: ALARMBEL 4.
Duh, maar als dat gasten worden genegeerd verdwijnen ze vanzelf uit beeld.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik vind het ook naief ja. Maar zeggen dat ze het daarom VERDIENT om opgelicht te worden is de zaken omdraaien. De huisjesmelker is hier de enige die schuld heeft imho.
Tuurlijk niet, na 2 maanden heb je al door dat het niet jofel is. Dan smeer je hem dus gewoon. Ze konden immers van beide kanten het contract op ieder moment beeindigenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik vind het ook naief ja. Maar zeggen dat ze het daarom VERDIENT om opgelicht te worden is de zaken omdraaien. De huisjesmelker is hier de enige die schuld heeft imho.
Oh, dat zeker. Maar we moeten niet doen alsof de huurder zo zielig is. Als je zo naïef door het leven gaat krijg je vanzelf wel een keer het deksel op de neus. Is juist goed voor haar, wordt ze hard van.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef Seneca het volgende:
[..]
Alberto vind ik wel tof, hij doet tenminste legendarische uitspraken.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef Bullebak het volgende:
Sowieso, die AlbertoVerschrikkelijke vent zeg, zoals hij die vent aansprak die graties domme meiden uit elkaar trok
Zo belerend.
Geef mij Peter R. maar
"Ik ben pas 17 en ik wil me nog niet inlaten met dat soort praktijken." Volgens mij is ze al 4 jaar geen maagd meer aan haar kleding te zienquote:Op maandag 15 juni 2009 11:09 schreef Armageddon het volgende:
Dat andere wijf dan. Ik ben pas 17 ik ben pas 17 ik ben pas 17.
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
"Ik ben pas 17 en ik wil me nog niet inlaten met dat soort praktijken." Volgens mij is ze al 4 jaar geen maagd meer aan haar kleding te zien
"ik wil gewoon leuke contacten met jongens"quote:Op maandag 15 juni 2009 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
"Ik ben pas 17 en ik wil me nog niet inlaten met dat soort praktijken." Volgens mij is ze al 4 jaar geen maagd meer aan haar kleding te zien
Preciesquote:Op maandag 15 juni 2009 11:35 schreef Synthesist het volgende:
[..]
"ik wil gewoon leuke contacten met jongens"
alsnog een hoer dus
Wat was er aan haar kleding te zien dan? Ze had gewoon een shirtje aanquote:Op maandag 15 juni 2009 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Had ze een shirtje aan? Helemaal niet op gelet.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:11 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Wat was er aan haar kleding te zien dan? Ze had gewoon een shirtje aan
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Had ze een shirtje aan? Helemaal niet op gelet.
Tja, en toch betaalt zelfs zo'n 40% van die studerenden te veel voor hun kamer. En ook hier op Fok zijn vaak zat klachten en verhalen over de minder fijne omstandigheden te lezen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:53 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Kom op zeg, die chick pretenteerd dat ze studeerd. Dan kan ze toch op zijn minst wel google gebruiken om te kijken wat haar huurrechten zijn?
Misschien zat het pand waar ze woonde wel midden in het centrum, daar houdt het puntensysteem geen rekening mee hoor. En dan nog, ZIJ heeft haar handtekening onder het contract gezet. Niet Alberto stegeman of de voorzitter van huurrecht advocaten o.i.d.
En daarbij komt; als je zelf vind dat je een mooie prijs betaald voor een woning/kamer dan is er toch niks aan de hand? Is dat niet het geval dan zoek je gewoon verder.![]()
We hebben hier vorig jaar ook iemand gehad die kwam hospiteren, die begon half te janken en een levensverhaal op te steken dat ze nog niks had gevonden en dat het hospiteren haar al 40 euro kostte. En ze echt een kamer nodig had anders kon ze haar studie niet beginnen. Met zielig gedoe kom je er niet hoor, die is hem dus keihard niet geworden
Maar wanneer betaal je te veel ? Als je alleen het puntensysteem bekijkt dan betaald (bijna) iedereen teveel. Maar daar wordt alleen maar gekeken naar vierkante meters en verdeling van badkamer/toilet. Dat je in het centrum woont, of een huis/kamer voorzien van allerlei luxe wordt niet in dit systeem meegenomen. Maar heft de prijs (logischerwijs) wel op natuurlijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:21 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Tja, en toch betaalt zelfs zo'n 40% van die studerenden te veel voor hun kamer. En ook hier op Fok zijn vaak zat klachten en verhalen over de minder fijne omstandigheden te lezen.
tis makkelijker naar huis kruipenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:38 schreef blaatertje het volgende:
Wat voor meerwaarde heeft een kamer in het centrum? Je zit alleen maar verder van de campus af.
Juist die kamers in het centrum zijn vaak de oudste krotten.
EN WAAR ZIJN DE PICS!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk; Heeft Alberto die chick die hij als lokmiddel gebruikte nog genaaid?
Ze betaalde ook 750 euro per maandquote:Op maandag 15 juni 2009 10:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |