Stomme elektrionica inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:33 schreef o.us het volgende:
Okee, dat China daar om bekend staat is 1, maar na het zien van deze vid slaat het echt alles:
Klacht: Neppe Chinese elektrionica.
Klacht 2: Ze doen alsof de iPhone hun uitvinding is.![]()
Klacht 3: Ipv Apple, Orange![]()
Klacht 4: China![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:40 schreef JoPiDo het volgende:
als je een fake-versie van een iphone koopt, dan ben je niet goed snik
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:33 schreef o.us het volgende:
Klacht 5: Posts van faalhazen die beweren dat ik dat stukje plastic überhaupt wil kopen.
Als het werkt, waarom niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:40 schreef JoPiDo het volgende:
Bonusklacht: TS die niet kan lezen wat er staat:quote:
Wil je mijn iOrgaan zien?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:59 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Bonusklacht: TS die niet kan lezen wat er staat:
[ afbeelding ]
Ja, werkende produkten voor minder geld, afschuwelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 12:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat het afschuwelijke Chinese rommel is.
Er zijn anders wel fake versies die kunnen mms'en en waar je video me kan opnemenquote:Op maandag 15 juni 2009 01:40 schreef JoPiDo het volgende:
Coolquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef ruud.nl het volgende:
Een vriend van me kwam uit China terug met een Souy Ericsion telefoon.
Ze zeggen op het laatst "Apple? No! This is Orange!quote:Op maandag 15 juni 2009 12:59 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Bonusklacht: TS die niet kan lezen wat er staat:
[ afbeelding ]
De meeste mensen kopen inderdaad merkkleding om de superieure kwaliteit. Ik ga er vanuit dat je sarcastisch bent of iets van een grapje probeert te maken, want anders is je opmerking uitermate lols.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Of van die mensen die nep merkkleding halen.
Ik bedoel, als het echt is heeft het vaak wel een betere kwaliteit, is het origineel of heeft het iets van meerwaarde. Als je namaak haalt, gaat het je alleen om het logotje erop, zodat je daar weer mee kan patsen. Zie de hordes kampers met hun fake Armani shirtjes en Luis Vuitton tassen die na een week uit elkaar vallen.
Pff. Over de kwaliteit van merkkleding valt ook nog te twisten hoor!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
De meeste mensen kopen inderdaad merkkleding om de superieure kwaliteit. Ik ga er vanuit dat je sarcastisch bent of iets van een grapje probeert te maken, want anders is je opmerking uitermate lols.
Het hangt er natuurlijk af wat voor merk, iets als Replay ofzo is ook gewoon overpriced rommel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
De meeste mensen kopen inderdaad merkkleding om de superieure kwaliteit. Ik ga er vanuit dat je sarcastisch bent of iets van een grapje probeert te maken, want anders is je opmerking uitermate lols.
Dat laatste wat je zegt is zeker wel zo. Maar de kwaliteit van de spijkerstof zelf stelt mij wel echt erg teleur als je dat vergelijkt met marktbroeken (in ieder geval die in de plaats waar ik woon).quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk af wat voor merk, iets als Replay ofzo is ook gewoon overpriced rommel.
Maar als je een paar goede merkjeans en een spijkerbroek van twee tientjes vergelijkt zie je zeker wel verschil in kwaliteit. [b]En ook qua pasvorm en draagcomfort zal die merkbroek een stuk beter zijn.[/b\
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:36 schreef Snarf het volgende:
ts is jaloers omdat hij geen iphone kan betalen.
Omdat hij vindt dat hij een vet kwaliteitstopic heeft gemaakt en nu wil hij sowieso bij de 13 pagina's komen en evt. een 2e en 3e deelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |