In dit geval wel ja... ik zou het nooit doen.. omdat ik weet dat het fucking asociaal is.. het is precies hetzelfde als fluisteren.. je gaat hierbij de sfeer in korte tijd zo ontiegelijk verpesten... net als fluisteren...quote:Op maandag 15 juni 2009 00:47 schreef Aishlin het volgende:
Dan laat jij iemand snel je avond verpesten
Ja precies, je kan de situatie beter eerst op je zelf reflecteren voordat je gaat kijken naar anderenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:53 schreef Muzz_ het volgende:
Trouwens Nederlanders klagen vaak over dit onderwerp maar kijken nooit naar zichzelf. Nederlanders in het buitenland kun je 10km verder op nog horen. [Volume 10] Heeeeey Truus, MOET JE IS ZIEN! KIJK IS AAN. Nou breekt me de klomp [/Volume 10]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat jij beschrijft zijn pauperknechten.. doet me denken aan die vent die tussen de lijken een biertje lag te drinken terwijl 1 dag ervoor de tsunami over dat land heen was geveegd... krijg je een antwoord als van:quote:Op maandag 15 juni 2009 00:53 schreef Muzz_ het volgende:
Trouwens Nederlanders klagen vaak over dit onderwerp maar kijken nooit naar zichzelf. Nederlanders in het buitenland kun je 10km verder op nog horen. [Volume 10] Heeeeey Truus, MOET JE IS ZIEN! KIJK IS AAN. Nou breekt me de klomp [/Volume 10]![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:56 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Verdammt, ich begreipf diesen topic nicht. Warum schreibt du nicht Deutsch? Ich finde es nicht toll wenn du Niederländisch spracht.Houd ihre kopf, du schweinhund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doen ze dus wel!quote:Op maandag 15 juni 2009 00:58 schreef Onnoman het volgende:
...Nederlanders die emigreren naar Amerika blijven ook geen Nederlands spreken..
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:54 schreef Ruud het volgende:
Haha, TS is belachelijk gemaakt door Tsjechen.
* FRANSquote:Op maandag 15 juni 2009 00:48 schreef Muzz_ het volgende:
De meeste talen vind ik eigenlijk wel leuk om aan te horen in publieke ruimtes.
Echter moet er een verbod komen op de volgende talen:
* Duits![]()
* Marokkaans/Arabisch![]()
* Turks![]()
* Alles wat uit Afrika komt
Nouuu, niet meer na dit filmpje:quote:Op maandag 15 juni 2009 00:48 schreef Muzz_ het volgende:
De meeste talen vind ik eigenlijk wel leuk om aan te horen in publieke ruimtes.
Echter moet er een verbod komen op de volgende talen:
* Duits![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |