Ik vraag je vriendelijk doch dringend dit topic te verwijderen en jezelf een fatsoenlijk smileygebruik aan te meten.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:05 schreef terryding het volgende:
xD
niet zo zeuren jongens:D
het heet niet voor niet het doeloze forum(ofzo xD)
Iemand als LudoSanders hebben we nodig om nieuwe gebruikers hier op FOK! (met harde hand) de weg te wijzen.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vraag je vriendelijk doch dringend dit topic te verwijderen en jezelf een fatsoenlijk smileygebruik aan te meten.
Was getekend,
LudoSanders (Fuhrer)
Zoals je ondertitel al beschrijft; 'baas boven baas' ben je nu je meerdere tegengekomen en verzoek je een laatste maal vriendelijk dit topic aan mij te overhandigen voordat er represailles volgen.quote:
Hoe moet ik dat doen danquote:Op maandag 15 juni 2009 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoals je ondertitel al beschrijft; 'baas boven baas' ben je nu je meerdere tegengekomen en verzoek je een laatste maal vriendelijk dit topic aan mij te overhandigen voordat er represailles volgen.
Wat p8 hieronder zegt. En snel een beetje, mijn geduld begint op te raken.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:20 schreef terryding het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen dan
en mag ik weten waarom ik het niet in het 'ONZIN voor het leven' forum mag plaatsen?
Daar zijn verschillende oorzaken voor. Je kan het wel ergens opzoeken op fok.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:20 schreef terryding het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen dan
en mag ik weten waarom ik het niet in het 'ONZIN voor het leven' forum mag plaatsen?
Je bent pardoes tegen een eindbaas opgelopen. Van topics als deze met daarin een linkje slechts om er zelf beter van te worden zijn wij niet gediend. Dus chopchop druk eens op mijn envelopje.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef terryding het volgende:
mijn wachtwoord?
ik wil uhm best PM'en maarja moet ie even uitleggen hoe en wat:')
ik snap er niks van wat is hier ineens het probleem?
Even op het envelopje drukken rechtsboven bij elke post. In dit geval bij Ludo. Dan begin je automatisch een Personal Message (PM). Even je wachtwoord pm'en, en hij regelt het verder wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef terryding het volgende:
mijn wachtwoord?
ik wil uhm best PM'en maarja moet ie even uitleggen hoe en wat:')
ik snap er niks van wat is hier ineens het probleem?
Jezelf een eindbaas noemen..quote:Op maandag 15 juni 2009 00:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent pardoes tegen een eindbaas opgelopen. Van topics als deze met daarin een linkje slechts om er zelf beter van te worden zijn wij niet gediend. Dus chopchop druk eens op mijn envelopje.
je moet niet met hun fokke, ze kome je slopuhquote:Op maandag 15 juni 2009 00:22 schreef NoFidea het volgende:
Anders komen deze gasten je slopen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
je moet niet met hun fokke, ze kome je slopuh
Wat is de hyves van die knullen? Ik weet niet meer uit welk topic die pic komtquote:Op maandag 15 juni 2009 00:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
je moet niet met hun fokke, ze kome je slopuh
Gezellig een potje softballen...quote:Op maandag 15 juni 2009 00:22 schreef NoFidea het volgende:
Anders komen deze gasten je slopen
[ afbeelding ]
wollah die gangsta gaat jou klappuh met die stok, jij gaat zien.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:35 schreef terryding het volgende:
[..]
alweer?
ik moet onderhand al 6 x doodzijn
al die bedreigingen tegenwoordig!
hij gaat jou ook slopuh. hij pakt die brilletje en steekt die pootje in jou oogje. hij pakt de baard scheer aparaat ding en scheert jou jongah.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:46 schreef cerror het volgende:
Ik zoek hem op en gooi een kaassoufflé op zijn scrotum.
Zal hem leren die opdringerige enge man.
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
wollah die gangsta gaat jou klappuh met die stok, jij gaat zien.
Huh...?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:37 schreef P8 het volgende:
Hey terry,
Ik heb vernomen dat je wachtwoord niet werkt. De wachtwoorden op Fok zijn hoofdlettergevoelig. Heb je wel het juiste wachtwoord doorgegeven aan Ludo?
Ik ben braaf geweest P8.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:37 schreef P8 het volgende:
Hey terry,
Ik heb vernomen dat je wachtwoord niet werkt. De wachtwoorden op Fok zijn hoofdlettergevoelig. Heb je wel het juiste wachtwoord doorgegeven aan Ludo?
Wat deze droplul zegt.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vraag je vriendelijk doch dringend dit topic te verwijderen en jezelf een fatsoenlijk smileygebruik aan te meten.
Was getekend,
LudoSanders (Fuhrer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |