Daar past maar een woord bij : DOOS!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vrijdag: mezelf buitengesloten, dus 4 uur bezig geweest om weer binnen te komen
Zaterdag: naar de Artis Zoomeravond en uit eten
Zondag: naar de film (I love you, man - supergrappig) en naar blijbrug (stadsstrand)
Superleuk weekend
Exact.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon je arm om haar middel heen slaan en naar haar toe leunen zodat je haar beter verstaat?
Dat wordt nooit verkeerd geïnterpeteerd hoor
In de jaren 1900 misschien. De vrouw van tegenwoordig weet echt wel wat ze wil en de meeste gaan er nog op af ook. Uitzonderingen heb je altijd.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zou bijna zeggen het tegenovergestelde. Vrouwen zijn niet zo pro-actief van nature. Lokken en hints is hun spelletje.Contact maken gaat toch vaak, zoniet altijd, vanuit de man.
Dus we spreken vrijdag weer af?quote:
Mijn visite neigde meer naar kneusjequote:Op maandag 15 juni 2009 10:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daar past maar een woord bij : DOOS!
Ik was het graag met je eens, maar de werkelijkheid is echt anders. Ik ga echt divers( dus allerlei tenten met allerlei muziek) en veel uit met een groep vrienden en het gebeurt echt zelden.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
In de jaren 1900 misschien. De vrouw van tegenwoordig weet echt wel wat ze wil en de meeste gaan er nog op af ook. Uitzonderingen heb je altijd.
Inderdaadquote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
In de jaren 1900 misschien. De vrouw van tegenwoordig weet echt wel wat ze wil en de meeste gaan er nog op af ook. Uitzonderingen heb je altijd.
Excellent!quote:
Waar kom jij?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
InderdaadIk heb al vaker gehad dat de vrouw me om de nek springt bij wijze van spreken en begint te zoenen
Zolang het geen sandalen zijn met geitewollensokken, is het mij oke.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Jij als vrouw vraagt dit?![]()
jullie kijken altijd naar schoenen
Dan tref je echt gewoon de verkeerde. Ik ken er zat in mijn omgeving die er op uit gaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik was het graag met je eens, maar de werkelijkheid is echt anders. Ik ga echt divers( dus allerlei tenten met allerlei muziek) en veel uit met een groep vrienden en het gebeurt echt zelden.![]()
Ik ben er overigens wel echt voor. Pro-actieve vrouwen.![]()
Ach, ik heb zelf de skills ook wel. I get by.
Owh ja johquote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
InderdaadIk heb al vaker gehad dat de vrouw me om de nek springt bij wijze van spreken en begint te zoenen
Op allerlei plekkenquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Cue wil ook. ga het druk krijgen. maar![]()
![]()
Bij iemand die in een groep staat zou ik het ook niet snel doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik was het graag met je eens, maar de werkelijkheid is echt anders. Ik ga echt divers( dus allerlei tenten met allerlei muziek) en veel uit met een groep vrienden en het gebeurt echt zelden.![]()
Ik ben er overigens wel echt voor. Pro-actieve vrouwen.![]()
Ach, ik heb zelf de skills ook wel. I get by.
Inderdaad, jij bent het bewijs. Dus in utrecht ook V_Oquote:
vaker dan andersom?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ligt er aan wie er in de groep staan en hoe groot deze is.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij iemand die in een groep staat zou ik het ook niet snel doen.![]()
Maar ook niet toelaten dat een vent dat zou doen.
We stonden eerder te zoenen en knuffelen dan dat we woorden gewisseld haddenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, jij bent het bewijs. Dus in utrecht ook V_O
En nu wil ik zoenen
Kijken oke, maar iemand daarop afwijzen?? Gaat me wat ver.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel vrouwen letten daar wel op hoor
Mijn persoonlijke theorie is dat kleding en schoenen uitkunnen
Hier Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Leiden, Den Haag en van kraakfeestjes tot superhip.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op allerlei plekkenAmsterdam, Hilversum, Almere zijn toch wel de drie plekken die ik het meest bezoek als ik stappen.
Maar vrouwen gaan vaak alleen maar af op de 5% van de mannen die toch al meer dan voldoende aandacht krijgen. De resterende 95% moet het hebben van geluk en durf.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Tally het volgende:
Dat nou ook weer niet hehe.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 15 juni 2009 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
We stonden eerder te zoenen en knuffelen dan dat we woorden gewisseld hadden
quote:
Bij mij was het gister wel even wegquote:
Ow neem tally maar hoorquote:
Ik ga af op iemand die ik leuk vind. En niet of hij nu wel of geen aandacht krijgt.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:23 schreef Howl het volgende:
[..]
Maar vrouwen gaan vaak alleen maar af op de 5% van de mannen die toch al meer dan voldoende aandacht krijgt. De resterende 95% moet het hebben van geluk en durf.
Vond ik ookquote:Op maandag 15 juni 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
InderdaadWas een erg leuk en lekker welkom
Then i have no idea what you are doing wrong. Zijn toch best plekken waarbij ik denk dat het toch wel voor moet komen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Hier Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Leiden, Den Haag en van kraakfeestjes tot superhip.
Het moet het verkeerde publiek zijn dan of ik zie er onbereikbaar uit.![]()
Hoe staat ie bij jou? Beetje vertrouwen in zometeen?quote:
Vrijdag weer zo'n welkom?quote:
Jawel, zat vanmorgen om 8.15 al te lerenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe staat ie bij jou? Beetje vertrouwen in zometeen?
Net zo'n welkom als afgelopen vrijdag?quote:
In de regel regel ik zelf als ik er zin in heb. Nog vaker sta ik gewoon domme dansjes te doen met vrienden en lol te hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Then i have no idea what you are doing wrong. Zijn toch best plekken waarbij ik denk dat het toch wel voor moet komen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:27 schreef vencodark het volgende:
Jawel, zat vanmorgen om 8.15 al te lerenTot 10 uur nog bezig geweest maar echt op gemak gedaan en goed doorgelezen. Als ik straks op school ben heb ik nog zo'n dik half uur.
Ik zeg niet dat het bij jou zo is. Maar het valt me gewoon op dat het vaak dezelfde mannen zijn die door de vrouwen leuk worden gevonden.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:24 schreef Tally het volgende:
Ik ga af op iemand die ik leuk vind. En niet of hij nu wel of geen aandacht krijgt.
Misschien omdat die gewoon een algemene vorm van aantrekkelijkheid hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het bij jou zo is. Maar het valt me gewoon op dat het vaak dezelfde mannen zijn die door de vrouwen leuk worden gevonden.
dat is een goed tekenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef vencodark het volgende:
Ja, zou wel moeten. Zou bijna zeggen dat ik er zin in heb.
Snap ikquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het bij jou zo is. Maar het valt me gewoon op dat het vaak dezelfde mannen zijn die door de vrouwen leuk worden gevonden.
Valt wel mee denk ik. Ik val absoluut niet op dezelfde mannen als mijn vriendinnen hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Howl het volgende:
[..]
Heerlijkquote:
Ik ook, maar soms neemt een vrouw het initiatief.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:27 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
In de regel regel ik zelf als ik er zin in heb. Nog vaker sta ik gewoon domme dansjes te doen met vrienden en lol te hebben.
Ik heb laatst 1 keer een meisje op me afgehad. Blond en grote tieten, niet echt mijn ding. Jammerlijke opmerking ook die ze maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |