Ik heb soms zo het idee dat veel mannen het wel zo "leren", doordat de vrienden een zetje in de rug zijn, dat ze niet af willen ga ofzo..quote:Op maandag 15 juni 2009 09:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het wordt tijd dat iemand je dwingt. Word es een vent.
Klopt.. ik had er gisteren ook twee bij, eigenlijk 3 maar die 30D is de tas nauwelijks uit geweest. Was vooral beetje spelen gisteren, beetje kloten met die 85 1.2 en had nog een 18-200 IS geleend van een vriend om te kijken of dat mijn nieuwe reislensje kon worden en ik vrees dat het een keer geld gaat kosten. Heerlijk lichtgewicht dingetjequote:Op maandag 15 juni 2009 09:57 schreef erikje14 het volgende:
[..]
maak meestal wel een selectie als ik d'r op uit ga ja
wel relaxed om met 2 bodies tegelijk te kunnen lopen (20d met de 70-200 50d met de 28-75 + fliters bv)
Tsja, als je jezelf lang genoeg afsluit kost dat geen enkele moeitequote:Op maandag 15 juni 2009 09:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik snap dat mensen verschillend zijn
Maar best raar dat iemand die er niet lelijk uitziet nog nooit gezoend heeft met een meisje, nooit uitgaat en dat soort dingen
Donderdag: Mijn verjaardag gevierd met familie.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo, dat is een lekker lang weekend! Wat heb je allemaal voor leuks gedaan?
Ik had vrijdag een pokerfeestje wat tot de kleine uurtjes doorging. En zaterdag een BBQ. En zondag lekker in huis hangen en niks doen.
Kijk. Het is nooit leuk om afgewezen te worden, maar je weet dat het een keer gaat gebeuren. Je kunt er het beste maar een paar keer doorheen en vrienden zijn daarbij erg handig. Vrouwen doen namelijk niets uit zichzelf, ga daar maar vanuit.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb soms zo het idee dat veel mannen het wel zo "leren", doordat de vrienden een zetje in de rug zijn, dat ze niet af willen ga ofzo..
Rebel.quote:
Wat een onzin.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat iemand je dwingt. Word es een vent.
Ook onzin.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Vrouwen doen namelijk niets uit zichzelf, ga daar maar vanuit.
Goed weekend dus.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Donderdag: Mijn verjaardag gevierd met familie.
Vrijdag: Geneukt geneukt geneukt.
Zaterdag: Efteling
Zondag: Mijn verjaardag alleen gevierd met mijn vrienden Jameson en Dimple
Vrijdag: mezelf buitengesloten, dus 4 uur bezig geweest om weer binnen te komenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Heerlijk weekend!quote:
Whehehe mutsquote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vrijdag: mezelf buitengesloten, dus 4 uur bezig geweest om weer binnen te komen
Zaterdag: naar de Artis Zoomeravond en uit eten
Zondag: naar de film (I love you, man - supergrappig) en naar blijbrug (stadsstrand)
Superleuk weekend
Uitstekend weekend dus!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Tallyquote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne welNou ja en bij dat wat er na komt
[..]
Nee, maar 27 zijn en nog nooit gezoend hebben. Dat laat zien dan je nog geen vent bent. Waar de fuck zijn je hormonen dan? Een keer zoenen is te makkelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
![]()
Je msn is weer stuk.
[..]
Wat een onzin.Je bent pas een vent als je gezoend en geneukt hebt?
Dat is jouw mening. Ik ben een andere toegedaan. Vrouwen proberen te lokken. Dat wil ik je nog wel geven.quote:
Een meisje al aanraken na even oogcontact en één vraag, is dat geen aanranding?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:44 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Zoenen.
Je loopt om een uur of 2 een goedkope bar/dancing binnen. Je maakt even oogcontact met een leuk meisje. Je stelt je voor en stelt 1 vraag. Vervolgens raak je haar een paar keer aan en je zet je actie in.
Gepiept.
Jij als vrouw vraagt dit?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Want bij een date inspecteer je de schoenen?
Ok, toch maar eens gaan kijken die film dus.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zondag: naar de film (I love you, man - supergrappig) en naar blijbrug (stadsstrand)
Superleuk weekend
Hij was heerlijk Boefjequote:
D_Hquote:
Dat jij nu toevallig alleen maar preutse of verlegen dozen tegenkomt betekend niet meteen dat elke meid zo is.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik ben een andere toegedaan.
Daar zit echt héél veel verschil in inderdaad, gelukkigquote:
Dat is geheel afhankelijk van jezelf, de ander, de omgeving, de sfeer etc etcquote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Een meisje al aanraken na even oogcontact en één vraag, is dat geen aanranding?
nee, alleen als zij tegensputterd en jij toch door blijft gaan met aanrakenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Howl het volgende:
[..]
ben ik geen vrouwquote:Op maandag 15 juni 2009 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Jij als vrouw vraagt dit?![]()
jullie kijken altijd naar schoenen
Ik zou er meteen op duiken. Heet het verkrachting maar dan heb je tenminste een aanklacht terwijl je dr ook iets aan hebt gehad.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Gewoon je arm om haar middel heen slaan en naar haar toe leunen zodat je haar beter verstaatquote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Veel vrouwen letten daar wel op hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Want bij een date inspecteer je de schoenen?
Nee hoor. Ik zou bijna zeggen het tegenovergestelde. Vrouwen zijn niet zo pro-actief van nature. Lokken en hints is hun spelletje.Contact maken gaat toch vaak, zoniet altijd, vanuit de man.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:11 schreef Tally het volgende:
Dat jij nu toevallig alleen maar preutse of verlegen dozen tegenkomt betekend niet meteen dat elke meid zo is.
Daar past maar een woord bij : DOOS!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Superleuk weekend
Exact.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon je arm om haar middel heen slaan en naar haar toe leunen zodat je haar beter verstaat?
Dat wordt nooit verkeerd geïnterpeteerd hoor
In de jaren 1900 misschien. De vrouw van tegenwoordig weet echt wel wat ze wil en de meeste gaan er nog op af ook. Uitzonderingen heb je altijd.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zou bijna zeggen het tegenovergestelde. Vrouwen zijn niet zo pro-actief van nature. Lokken en hints is hun spelletje.Contact maken gaat toch vaak, zoniet altijd, vanuit de man.
Dus we spreken vrijdag weer af?quote:
Mijn visite neigde meer naar kneusjequote:Op maandag 15 juni 2009 10:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daar past maar een woord bij : DOOS!
Ik was het graag met je eens, maar de werkelijkheid is echt anders. Ik ga echt divers( dus allerlei tenten met allerlei muziek) en veel uit met een groep vrienden en het gebeurt echt zelden.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
In de jaren 1900 misschien. De vrouw van tegenwoordig weet echt wel wat ze wil en de meeste gaan er nog op af ook. Uitzonderingen heb je altijd.
Inderdaadquote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
In de jaren 1900 misschien. De vrouw van tegenwoordig weet echt wel wat ze wil en de meeste gaan er nog op af ook. Uitzonderingen heb je altijd.
Excellent!quote:
Waar kom jij?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
InderdaadIk heb al vaker gehad dat de vrouw me om de nek springt bij wijze van spreken en begint te zoenen
Zolang het geen sandalen zijn met geitewollensokken, is het mij oke.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Jij als vrouw vraagt dit?![]()
jullie kijken altijd naar schoenen
Dan tref je echt gewoon de verkeerde. Ik ken er zat in mijn omgeving die er op uit gaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik was het graag met je eens, maar de werkelijkheid is echt anders. Ik ga echt divers( dus allerlei tenten met allerlei muziek) en veel uit met een groep vrienden en het gebeurt echt zelden.![]()
Ik ben er overigens wel echt voor. Pro-actieve vrouwen.![]()
Ach, ik heb zelf de skills ook wel. I get by.
Owh ja johquote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
InderdaadIk heb al vaker gehad dat de vrouw me om de nek springt bij wijze van spreken en begint te zoenen
Op allerlei plekkenquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Cue wil ook. ga het druk krijgen. maar![]()
![]()
Bij iemand die in een groep staat zou ik het ook niet snel doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik was het graag met je eens, maar de werkelijkheid is echt anders. Ik ga echt divers( dus allerlei tenten met allerlei muziek) en veel uit met een groep vrienden en het gebeurt echt zelden.![]()
Ik ben er overigens wel echt voor. Pro-actieve vrouwen.![]()
Ach, ik heb zelf de skills ook wel. I get by.
Inderdaad, jij bent het bewijs. Dus in utrecht ook V_Oquote:
vaker dan andersom?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ligt er aan wie er in de groep staan en hoe groot deze is.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij iemand die in een groep staat zou ik het ook niet snel doen.![]()
Maar ook niet toelaten dat een vent dat zou doen.
We stonden eerder te zoenen en knuffelen dan dat we woorden gewisseld haddenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, jij bent het bewijs. Dus in utrecht ook V_O
En nu wil ik zoenen
Kijken oke, maar iemand daarop afwijzen?? Gaat me wat ver.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel vrouwen letten daar wel op hoor
Mijn persoonlijke theorie is dat kleding en schoenen uitkunnen
Hier Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Leiden, Den Haag en van kraakfeestjes tot superhip.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op allerlei plekkenAmsterdam, Hilversum, Almere zijn toch wel de drie plekken die ik het meest bezoek als ik stappen.
Maar vrouwen gaan vaak alleen maar af op de 5% van de mannen die toch al meer dan voldoende aandacht krijgen. De resterende 95% moet het hebben van geluk en durf.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Tally het volgende:
Dat nou ook weer niet hehe.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 15 juni 2009 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
We stonden eerder te zoenen en knuffelen dan dat we woorden gewisseld hadden
quote:
Bij mij was het gister wel even wegquote:
Ow neem tally maar hoorquote:
Ik ga af op iemand die ik leuk vind. En niet of hij nu wel of geen aandacht krijgt.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:23 schreef Howl het volgende:
[..]
Maar vrouwen gaan vaak alleen maar af op de 5% van de mannen die toch al meer dan voldoende aandacht krijgt. De resterende 95% moet het hebben van geluk en durf.
Vond ik ookquote:Op maandag 15 juni 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
InderdaadWas een erg leuk en lekker welkom
Then i have no idea what you are doing wrong. Zijn toch best plekken waarbij ik denk dat het toch wel voor moet komen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Hier Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Leiden, Den Haag en van kraakfeestjes tot superhip.
Het moet het verkeerde publiek zijn dan of ik zie er onbereikbaar uit.![]()
Hoe staat ie bij jou? Beetje vertrouwen in zometeen?quote:
Vrijdag weer zo'n welkom?quote:
Jawel, zat vanmorgen om 8.15 al te lerenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe staat ie bij jou? Beetje vertrouwen in zometeen?
Net zo'n welkom als afgelopen vrijdag?quote:
In de regel regel ik zelf als ik er zin in heb. Nog vaker sta ik gewoon domme dansjes te doen met vrienden en lol te hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Then i have no idea what you are doing wrong. Zijn toch best plekken waarbij ik denk dat het toch wel voor moet komen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:27 schreef vencodark het volgende:
Jawel, zat vanmorgen om 8.15 al te lerenTot 10 uur nog bezig geweest maar echt op gemak gedaan en goed doorgelezen. Als ik straks op school ben heb ik nog zo'n dik half uur.
Ik zeg niet dat het bij jou zo is. Maar het valt me gewoon op dat het vaak dezelfde mannen zijn die door de vrouwen leuk worden gevonden.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:24 schreef Tally het volgende:
Ik ga af op iemand die ik leuk vind. En niet of hij nu wel of geen aandacht krijgt.
Misschien omdat die gewoon een algemene vorm van aantrekkelijkheid hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het bij jou zo is. Maar het valt me gewoon op dat het vaak dezelfde mannen zijn die door de vrouwen leuk worden gevonden.
dat is een goed tekenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef vencodark het volgende:
Ja, zou wel moeten. Zou bijna zeggen dat ik er zin in heb.
Snap ikquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het bij jou zo is. Maar het valt me gewoon op dat het vaak dezelfde mannen zijn die door de vrouwen leuk worden gevonden.
Valt wel mee denk ik. Ik val absoluut niet op dezelfde mannen als mijn vriendinnen hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Howl het volgende:
[..]
Heerlijkquote:
Ik ook, maar soms neemt een vrouw het initiatief.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:27 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
In de regel regel ik zelf als ik er zin in heb. Nog vaker sta ik gewoon domme dansjes te doen met vrienden en lol te hebben.
Ik heb laatst 1 keer een meisje op me afgehad. Blond en grote tieten, niet echt mijn ding. Jammerlijke opmerking ook die ze maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |