Die had iets met Irak.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:07 schreef Seam het volgende:
Dus jij had liever Sadam nog steeds aan de macht gezien ?
quote:
PI en laat maar hangen. En hij heette Saddam.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:06 schreef ouderejongere het volgende:
Gelukkig heeft Ahmadinejad de verkiezingen eerlijk en overtuigend gewonnen.
PI is geen rechtvaardiging in dit geval, correctie is wel correct.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
PI en laat maar hangen. En hij heette Saddam.
Jij bent er ook niet vrolijker op geworden door de downtime of wel?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
PI en laat maar hangen. En hij heette Saddam.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:11 schreef mieuwmieuw het volgende:
Saddam was het beste wat het Midden-Oosten kon krijgen. Hij was de koning van het Midden-Oosten. Wat mis ik Saddam.
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:11 schreef mieuwmieuw het volgende:
Saddam was het beste wat het Midden-Oosten kon krijgen. Hij was de koning van het Midden-Oosten. Wat mis ik Saddam.
Een geïsoleerd Irak mét Sadam had duizenden levens gered, maar de Amerikanen kwamen, zagen en verloren.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:07 schreef Seam het volgende:
Dus jij had liever Sadam nog steeds aan de macht gezien ?
Waarom zou dit een troll zijn?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:22 schreef TNA het volgende:
Als dit geen troll is, is TS echt een enorme mongool
Er zijn landen die een sterke leider nodig hebben. Iran is daar één van, andere voorbeelden uit de wereldgeschiedenis zijn Joegoslavië en Irak (en in mindere mate de USSR). In al die landen brak de pleuris uit nadat de 'dictator' was weggevallen.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:28 schreef Slappy het volgende:
Irak met Iran vergelijken ???Ts is Familie van Lambiekje zeker
trol-alertquote:Op zondag 14 juni 2009 23:06 schreef ouderejongere het volgende:
Juiste sterke leiders die de verkiezingen naar hun hand durven zetten zoalsquote:Op zondag 14 juni 2009 23:06 schreef ouderejongere het volgende:
Wat heb ik mij afgelopen weekend weer lopen ergeren aan de selectieve berichtgeving in de rechtse media omtrent de vrije presidentsverkiezingen in Iran.
De Iraanse bevolking kon kiezen uit vier kandidaten, de twee belangrijksten waren:
1) Huidig president Mahmoud Ahmadinejad
2) Oppositiekandidaat Mir-Hossein Mousavi
beide kandidaten zijn pro-atoomwapens, het enige verschil is dat Mousavi een watje is. We hebben eerder in de regio gezien wat er gebeurt als zo'n land een slappe leider heeft. In buurland Irak ging alles prima, tot Sadam Hoessein werd afgezet, toen brak meteen de pleuris uit en nog steeds is het één grote puinhoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |