abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70021852
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef Roi het volgende:
Unofficial news - reports leaked results from Interior Ministry:
Eligible voters: 49,322,412
Votes cast: 42,026,078
Spoilt votes: 38,716
Mir Hossein Mousavi: 19,075,623
Mehdi Karoubi: 13,387,104
Mahmoud Ahmadi-nejad (incumbent): 5,698,417
Mohsen Rezaei (conservative candidate): 3,754,218
Als je dat optelt, dan missen er in dat lijstje precies exact 72.000 stemmen.
pi_70021914
Nee je komt gewoon op 42000 uit hoor .
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 15 juni 2009 @ 12:52:08 #103
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70022102
Hoe is de situatie nu? Ik vind de Nederlandse media nogal stil over dit onderwerp.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 15 juni 2009 @ 12:54:02 #104
8369 speknek
Another day another slay
pi_70022150
Niet alleen de Nederlandse media. Over een uur ongeveer begint de grote(?) demonstratie.

http://www.guardian.co.uk/news/blog/2009/jun/15/iranian-elections
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 15 juni 2009 @ 12:54:26 #105
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_70022163
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:52 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe is de situatie nu? Ik vind de Nederlandse media nogal stil over dit onderwerp.
Klopt over 8 min moet het losgaan heb ik begrepen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 15 juni 2009 @ 12:57:05 #106
154952 spoor4
Spoort niet
pi_70022232
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

tvp
  maandag 15 juni 2009 @ 12:59:21 #107
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_70022300
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat dit niet goed komt.
pi_70022374
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef Roi het volgende:
Unofficial news - reports leaked results from Interior Ministry:
Eligible voters: 49,322,412
Votes cast: 42,026,078
Spoilt votes: 38,716
Mir Hossein Mousavi: 19,075,623
Mehdi Karoubi: 13,387,104
Mahmoud Ahmadi-nejad (incumbent): 5,698,417
Mohsen Rezaei (conservative candidate): 3,754,218
Dikke lala hahahhaha.

Ahmedinejad heeft eerlijk gewonnne. WTF is het probleem van mensen hier?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_70022388
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:59 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat dit niet goed komt.
Iets zegt mij over het plein van de hemelse vrede in China en vergelijkende tafarelen.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_70022411
Hoe kan het nou dat er niks over op tv, radio of teletekst staat?
Ik weet het ook niet
  maandag 15 juni 2009 @ 13:06:35 #111
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_70022526
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:01 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dikke lala hahahhaha.

Zijn er rellen op FOK dan?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 15 juni 2009 @ 13:07:05 #112
188345 Py
op zich
pi_70022536
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:02 schreef Dunckie het volgende:
Tja als alle pottekijkers opgepakt of het land uitgezet worden
pi_70022569
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:02 schreef Dunckie het volgende:
Die weten weinig tot niks, enige waar je echt info vandaan kunt halen is van twitter en blogs.

http://www.huffingtonpost(...)-viole_n_215189.html

http://iran.twazzup.com/

Twitter zooi is alleen verslavend en niet altijd erg betrouwbaar.
pi_70022931
tvp
pi_70022987
quote:

[..]

Dikke lala hahahhaha.

Lijkt me sterk.
pi_70023012
Ik sta met de bek vol tanden over deze gang van zaken.

Ik kan je met zeer grote waarschijnlijkheid zeggen dat de realiteit als volgt in elkaar steekt. Zo is het namelijk altijd gegaan met zgn. impopulaire regeringsleiders in landen waar de VS en Israelies belang bij hebben. Als ze dreigen aan de dollar te pulken, of op een mooie oliebel zitten. Onrust stoken, de bevolking op de been helpen, pamfletjes inrichten, leugens vertellen.
Mocht dit óók niet helpen, ja dan een inval of een politieke moord. Precies zoals bij Saddam destijds. Allemaal doorzichtig CIA en Mossad gelul. Let op, zo zal dit ook gaan!

Ahmadinejad heeft gewoon eerlijk gewonnen. Dit is geen nipte overwinning maar een klinkklare. En nérgens siginificante sporen van fraude of zelfs intimidatie. Want, waar vind ik die? Waar zijn de bewijzen? Begrijpt niemand dan dat dit zeer zware kwalificaties zijn? Hoe kun je dit nou in de mond nemen als dit nergens aan te tonen valt. Waar is de bron? Moet ik die Iraanse vluchtelingen in Nederland geloven? Lekker representatief. En geen enkele Ahmadinejad aanhanger heeft de kans gekregen zijn of haar verhaal te vertellen. Lekker eenzijdig ook!
Die hele Maxime Verhagen moet zich de ogen uit z'n kop schamen met die stemmingmakende onzin van 'm. Eerst bewijzen, dan die huichelachtige pseudo-Amerikaanse kutkop van je opentrekken.

Wat heeft Ahmadinejad de wereld eigenlijk misdaan? Hoeveel mensen heeft ie vermoord? Hoeveel landen is ie binnengevallen? Al die uitspraken, jee-minee! Heb je wel eens gehoord hoe de gemiddelde Arabische oliesjeik over homo's en vrouwen denkt? Weet je wel dat dáár de vrouwen juist in burka's lopen en Iran relatief sterk verwesterd en bevrijd is?

Weet de gemiddelde NOS-boer wel wat zijn concurrent Mousavi voor doden op zijn naam heeft? Tijdens zijn eerdere ambtstermijn heeft hij +/-30.000 politiek gevangenen laten executeren!. Daarnaast wilde hij geen vrede sluiten met Irak, toen deze dit aanbood bij de oorlog destijds. Ja, frisse knakker! Laten we die steunen met z'n allen!

Ik kan me de één-na-laatste verkiezingen van de VS wel herinneren! Hoe won George W. Bush ook alweer? Met behulp van uitsluiting van een grote groep "minderheden" en de hulp van de zijn broertje de gouverneur. Dat is pas je reinste fraude!!! Waar was de minister van BuZa toen met z'n grote woorden?

Verrotte wereld vol domme elementen is het, die elkaar een beetje lopen na te blaten. En over 20 jaar roept mw. Clinton vanuit d'r rolstoel dat het allemaal opgezet was, en iedereen zucht nog een keertje. Oh toen ja. Who cares. Who's next.
  maandag 15 juni 2009 @ 13:27:02 #117
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_70023061
quote:

[..]

Dikke lala hahahhaha.

Onder andere dat niemand de bullshit gelooft dat hij zelfs in het thuisdistrict van Mousavi met een extreem hoge meerderheid heeft gewonnen.
pi_70023117
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:24 schreef IHVK het volgende:

[..]

Lijkt me sterk.
Een zeer vereidelijke gedachte. Omdat dat de stemming is die hier heerst in het Westen.

Gebaseerd op wat? Op twitter? Op het staatsnieuws? Waar zijn die bewijzen? Mag iemand zich ook verdedigen?
pi_70023123
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:25 schreef Chooselife het volgende:
Ik sta met de bek vol tanden over deze gang van zaken.

Ik kan je met zeer grote waarschijnlijkheid zeggen dat de realiteit als volgt in elkaar steekt. Zo is het namelijk altijd gegaan met zgn. impopulaire regeringsleiders in landen waar de VS en Israelies belang bij hebben. Als ze dreigen aan de dollar te pulken, of op een mooie oliebel zitten. Onrust stoken, de bevolking op de been helpen, pamfletjes inrichten, leugens vertellen.
Mocht dit óók niet helpen, ja dan een inval of een politieke moord. Precies zoals bij Saddam destijds. Allemaal doorzichtig CIA en Mossad gelul. Let op, zo zal dit ook gaan!

Ahmadinejad heeft gewoon eerlijk gewonnen. Dit is geen nipte overwinning maar een klinkklare. En nérgens siginificante sporen van fraude of zelfs intimidatie. Want, waar vind ik die? Waar zijn de bewijzen? Begrijpt niemand dan dat dit zeer zware kwalificaties zijn? Hoe kun je dit nou in de mond nemen als dit nergens aan te tonen valt. Waar is de bron? Moet ik die Iraanse vluchtelingen in Nederland geloven? Lekker representatief. En geen enkele Ahmadinejad aanhanger heeft de kans gekregen zijn of haar verhaal te vertellen. Lekker eenzijdig ook!
Die hele Maxime Verhagen moet zich de ogen uit z'n kop schamen met die stemmingmakende onzin van 'm. Eerst bewijzen, dan die huichelachtige pseudo-Amerikaanse kutkop van je opentrekken.

Wat heeft Ahmadinejad de wereld eigenlijk misdaan? Hoeveel mensen heeft ie vermoord? Hoeveel landen is ie binnengevallen? Al die uitspraken, jee-minee! Heb je wel eens gehoord hoe de gemiddelde Arabische oliesjeik over homo's en vrouwen denkt? Weet je wel dat dáár de vrouwen juist in burka's lopen en Iran relatief sterk verwesterd en bevrijd is?

Weet de gemiddelde NOS-boer wel wat zijn concurrent Mousavi voor doden op zijn naam heeft? Tijdens zijn eerdere ambtstermijn heeft hij +/-30.000 politiek gevangenen laten executeren!. Daarnaast wilde hij geen vrede sluiten met Irak, toen deze dit aanbood bij de oorlog destijds. Ja, frisse knakker! Laten we die steunen met z'n allen!

Ik kan me de één-na-laatste verkiezingen van de VS wel herinneren! Hoe won George W. Bush ook alweer? Met behulp van uitsluiting van een grote groep "minderheden" en de hulp van de zijn broertje de gouverneur. Dat is pas je reinste fraude!!! Waar was de minister van BuZa toen met z'n grote woorden?

Verrotte wereld vol domme elementen is het, die elkaar een beetje lopen na te blaten. En over 20 jaar roept mw. Clinton vanuit d'r rolstoel dat het allemaal opgezet was, en iedereen zucht nog een keertje. Oh toen ja. Who cares. Who's next.
Of het klopt wat je zegt of niet, rechtvaardigt dit dan dat mensen die het niet met hem eens zijn en aan de verkiezingsuitslag twijfelen (of deze nu juist is of niet) met geweld worden aangepakt?
  maandag 15 juni 2009 @ 13:29:46 #120
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_70023150
Dat is wel aan te tonen de uitslagen van de verkiezingen zijn in veel steden onrealistisch hoog uitgevallen voor ahmi en is het ook in tegenspraak met de polls.
Plus het feit dat de iraanse regering nu al 3 dagen probeert alle media af te sluiten is ookw el een teken aan de wand.
Dat israel en de VS hem sponseren wil ik nog wel geloven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 15 juni 2009 @ 13:33:12 #121
188345 Py
op zich
pi_70023253
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:28 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Een zeer vereidelijke gedachte. Omdat dat de stemming is die hier heerst in het Westen.

Gebaseerd op wat? Op twitter? Op het staatsnieuws? Waar zijn die bewijzen? Mag iemand zich ook verdedigen?
Heb je die filmpjes niet gezien met die massale protesten?
Die stemming komt toch echt van daar. Al die mensen weten best op wie ze gestemd hebben.
  maandag 15 juni 2009 @ 13:34:07 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_70023290
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:28 schreef Chooselife het volgende:
Ja, maar liever niet door mensen dood te schieten, alle oppositiemedia af te sluiten, de leiders onder huisarrest te plaatsen, de Islamitische SturmAbteilung op studenten af te sturen, en iedereen oppakken en doodmartelen die het er niet mee eens is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 15 juni 2009 @ 13:36:34 #123
8369 speknek
Another day another slay
pi_70023365
Deze lijkt het meest up to date
http://twitter.com/persiankiwi
pi_70023382
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja, maar liever niet door mensen dood te schieten, alle oppositiemedia af te sluiten, de leiders onder huisarrest te plaatsen, de Islamitische SturmAbteilung op studenten af te sturen, en iedereen oppakken en doodmartelen die het er niet mee eens is.
Juist. Het zou best kunnen dat Ahmadinejad een meerderheid heeft gehaald.
Maar de vraag is of de meeste kiezers ook maar niet uit angst op hem stemmen, bang voor anders dit soort toestanden.
Het is gewoon een dictator.
pi_70023413
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar wat nou als de verkiezingsuitslag wel min of meer klopt, als in ieder geval een meerderheid voor Ahmadinejad is?

Dan dreigt er dus een revolutie door een minderheid, en dan heeft Ahmadinejad toch het recht of zelfs de plicht om in het landsbelang en het belang van de meerderheid op te treden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')