quote:Op zondag 14 juni 2009 22:59 schreef Adelante het volgende:
Ik vroeg me al af of het in Turkije werd gespeeld
Er waren helemaal geen toeters, dat geluid kwam uit luidsprekers.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:03 schreef BluesRebel het volgende:
Je zal maar zo'n debiel naast je krijgen die de energie ervoor heeft......
Hopen dat de organisatie een oproep doet anders verneuken ze ook de wedstrijden van Oranje volgend jaar.
OMGEKOCHT!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:03 schreef Falco het volgende:
Dat die ene Zuid-Afrikaan in scoringspositie de bal tegenhield met zijn kontwerk is meer beklagenswaardig.
Het was een been en geen kont, die de bal tegenhield, lees ik nu op TT. Ik keek ook maar met een schuin oog naar deze idioterie van de FIFA.quote:
Je hebt niet gekeken?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:06 schreef Lundegaard het volgende:
Ach, elk (WK)land heeft zn eigen soort soundje. Heeft ook wel iets.![]()
Alles beter dan de Nederlandse Dweilorkest die vroeger ingezet werden. Dat was pas de horror.![]()
Hoewel een tegenwoordig ingezette wave bij een 0-0 na 10 minuten ook zwaar triest is.Maar ik dwaal af..
Hier heb je een stukjequote:
Als ze dat tijdens het WK maar laten danquote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef Thieske het volgende:
[..]
Er waren helemaal geen toeters, dat geluid kwam uit luidsprekers.![]()
Ja, 90 minuten lang getoeter...ZONDER ONDERBREKING!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:16 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken het geluidje wel. Maar ik begrijp dat het dus echt hoooooogst irri was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |