Dan kon ze op zijn minst zeggen dat haar opa op sterven lag dan kon ik het nog begrijpenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:13 schreef Snack44 het volgende:
Ik vind bellen soms ook belangrijker.
Misschien lag haar Opa op sterven?
Koop een ijsje, eet die op, zand erover.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, wel over zelfmoord en dat is bij die populatie zeer hoog
Uiteindelijk heb ik mooie puma's gekocht maar niet bij die winkel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Koop een ijsje, eet die op, zand erover.
Dan eet je die puma's op.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik mooie puma's gekocht maar niet bij die winkel.
Dat geloof ik bestquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, 16. Maar ben best klein tegenover andere 16-jarige
Is Kappa ook goed TS?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, Nike is opperkoningmensen die geen eigen smaak hebben qua kleding.
Nikequote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, houdt het liever bij Adidas, Puma of Nike die hebben kwaliteit. Heb ooit kappa schoenen gehad na een week weg geflikkerd, de zolen zaten losquote:
Nikequote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ga ik morgen ook proberen mijn manager wijs te maken. Lekker niet werken. Fijn, hoor, lekker mensen naaien.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:13 schreef Snack44 het volgende:
Ik vind bellen soms ook belangrijker.
Misschien lag haar Opa op sterven?
Ja die hebben kleine schoenen!quote:Op maandag 15 juni 2009 00:34 schreef Jeej het volgende:
Je weet wat ze zeggen over mensen met een kleine schoenmaat
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:37 schreef Fortitudo het volgende:
-aktiesport
-sportschoenen om op te lopen
-TS
Conclusie:
En dat zegt een 16 jarige die Adidas koopt he?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |