Kluts wist dat niet volgens mijquote:
Opa!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi, ik ben De_Kardinaal en ik zoek een leuke dame. Grote borsten, stevige billen, intelligentie en rijkdom geen bezwaar!
Die wil ik ook die wil ik ook!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi, ik ben De_Kardinaal en ik zoek een leuke dame. Grote borsten, stevige billen, intelligentie en rijkdom geen bezwaar!
Idem, heb dat ook gehad met een ex van me. Ook gezegd dat het of hem of ik was.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb mijn ex ook leren kennen toen hij nog een vriendin had.
Maar ik heb hem iig wel gezegd dat ik geen sletje on the side wilde zijn en dat ie me maar moest bellen als ie die vriendin niet meer had.
Dit is gewoon puberaal gedrag natuurlijk.
Ben jij dat niet?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:28 schreef DragonFire het volgende:
Zijn er nog nieuwe mensen welke ik niet ken?
Asl?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
het weekend is nog niet overquote:Op zondag 14 juni 2009 23:15 schreef Kluts het volgende:
Samenvatting van het weekend:
Te weinig gedronken, te weinig gefeest en helemaal te weinig geneukt.
Jij hebt zo ook je dingen tutjequote:Op zondag 14 juni 2009 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is enkel advies. Wat jij op een gemiddelde stapavond doet, kan me echt niets schelen. Ik vind 21 toch best 'oud' om nog niet verstandig om te gaan met dit soort situaties. Maar als jij dat niet vind, en het spannend vind, ga vooral je gang.
Ik voldoe aan de eisen, maar ik wacht nog evenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jou weekend nog een beetje gegaan zoals je het had voorgesteld ?quote:
Mens zekerquote:
Ik heb haar ook geen aandacht meer gegeven en zei dat ik niet een of andere 2e keus wilde zijn...quote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Idem, heb dat ook gehad met een ex van me. Ook gezegd dat het of hem of ik was.
Ach zodra het legaal is, is de leeftijd geen bezwaar, graag en veel ja, waar doet er niet toe!quote:
Ik heb weinig hoop dat er binnen nu en 5 minuten een goddelijke Adonis voor mijn deur staat die mij voor 12.00 uur nog een spetterend orgasme bezorgt.quote:
Tof!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef Den_Haag het volgende:
Tegan, ik ben nog naar een deel van jouw opera geweest
waar op de bus?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik voldoe aan de eisen, maar ik wacht nog even
Jaman, ik ben zelfs naar de ZOOmeravond in artis geweestquote:Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jou weekend nog een beetje gegaan zoals je het had voorgesteld ?
5 minuten ga ik niet reddenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb weinig hoop dat er binnen nu en 5 minuten een goddelijke Adonis voor mijn deur staat die mij voor 12.00 uur nog een spetterend orgasme bezorgt.
Nja ik heb gewoon een super gezellige avond met haar gehadquote:Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef JonKeL het volgende:
KF gewoon aanpappen met die meid als jij dat ziet zitten
Wat kan jou die andere kerel nou bommen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |