Madame Rip.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef Ripley het volgende:
Al die mindgames en het dingen doen want die hebben dan weer gevolg naar anderen - is ook wat puberaal
Ze moet haar ogen open doenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zij heeft 3 weken met een barjongen (omdat ze dat zelf eigenlijk stiekem in a groupie kinda wat geil vind) en binnen 3 weken is de relatie zo verschrikkelijk dat ze er met jou vandoor moet gaan?
Jazeker, tijd om wat na de gaan denken over acties, hoe je overkomt als persoon en vooral bedenken of iets wel slim is voor je eraan begint ipv achteraf.quote:
Dat zeg ik, die gast is zo cliché als maar kan, echt het stereotype barkeeperquote:
Voor een binkie met volgens mij heel weinig relatie-ervaring heb je best een grote mond.quote:
Ik doe het toch ook expres ?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jazeker, tijd om wat na de gaan denken over acties, hoe je overkomt als persoon en vooral bedenken of iets wel slim is voor je eraan begint ipv achteraf.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik doe het toch ook expres ?
Ik weet dat het niet verstandig is, maar juist wel spannend
Heb een relatie van 4 jaar gehad, dat vind ik best veel voor iemand van 21, en nog 1 jaar met iemand anders...quote:Op zondag 14 juni 2009 23:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor een binkie met volgens mij heel weinig relatie-ervaring heb je best een grote mond.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb mijn ex ook leren kennen toen hij nog een vriendin had.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:Op zondag 14 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
Dat zeg ik, die gast is zo cliché als maar kan
Met zijn rechterhand.quote:
Ben je het weer zat?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi, ik ben De_Kardinaal en ik zoek een leuke dame. Grote borsten, stevige billen, intelligentie en rijkdom geen bezwaar!
Het is enkel advies. Wat jij op een gemiddelde stapavond doet, kan me echt niets schelen. Ik vind 21 toch best 'oud' om nog niet verstandig om te gaan met dit soort situaties. Maar als jij dat niet vind, en het spannend vind, ga vooral je gang.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |