Ik meen dat we vorig seizoen al een stuk verder op weg waren qua selectie?quote:Over geduld hebben
„ Wij hebben geduld, honderd procent. Wij kunnen als Heracles ook niet anders. Als we nu gaan shoppen, moeten we de hoofdprijs betalen.
Dat kunnen we niet. De eerste les die ik kreeg van Riemer van de Velde (oud-voorzitter SC Heerenveen) was: ‘Je moet nooit in de war raken’. Het is de belangrijkste les in de voetbalwereld. Daar ben ik wel achter gekomen. De laatste jaren hebben ook uitgewezen dat dat beleid succes heeft. ”
Vorig jaar hadden we Steur, Fledderus, v. Nieuwenhuijsen, Dost en Maertens voor de eerste training binnen. Daarna kwam er een heel peloton proefspelers.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:10 schreef Damzkieee het volgende:
Ik meen dat we vorig seizoen al een stuk verder op weg waren qua selectie?
Nogal een verschilletje dus. In dit seizoen is dat aantal spelers juist vertrokken en hebben we er jeugdspelers voor teruggekregen. We hebben straks niet eens meer de tijd om spelers rustig te bekijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we Steur, Fledderus, v. Nieuwenhuijsen, Dost en Maertens voor de eerste training binnen. Daarna kwam er een heel peloton proefspelers.
Inderdaad.quote:Hij heeft 2 jaar geleden geroepen dat de selectie binnen 2 weken rond zou zijn, daar is hij later ongenadig hard mee op de broek getikt. Hij speelt gewoon op safe denk ik, kan me niet voorstellen dat ze echt nergens mee bezig zijn.
3,4 ton verdient Everton, dat was destijds het vastgestelde minimum voor een non-EU speler. Momenteel ligt dat bedrag inderdaad hoger, maar dat geldt alleen voor contracten die vanaf dit seizoen afgesloten worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Smit heeft het steeds over die salarissen die max op 200.000-25.000 liggen, maar verdiend Everton volgend jaar niet minimaal ¤450,000?
Denk dat van Burik gewoon naar Pech kwam kijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:14 schreef Blawh het volgende:
Karel van Burik (makelaar Snoyl) was gisteren trouwens ook op de club tijdens de eerste training. Moet wel gezegd worden dat hij dat de voorgaande 2 jaar ook was, toen Wuytens en/ of Maas nog (basisspelers) Heraclied waren. Nu is Pech (reserve) de enige Heraclied in zijn portefuille.
[..]
3,4 ton verdient Everton, dat was destijds het vastgestelde minimum voor een non-EU speler. Momenteel ligt dat bedrag inderdaad hoger, maar dat geldt alleen voor contracten die vanaf dit seizoen afgesloten worden.
Wat inhoud dat zijn contract over 2 jaar ook niet verlengd wordt, anders moet hij 500.000eur oid verdienenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:14 schreef Blawh het volgende:
Karel van Burik (makelaar Snoyl) was gisteren trouwens ook op de club tijdens de eerste training. Moet wel gezegd worden dat hij dat de voorgaande 2 jaar ook was, toen Wuytens en/ of Maas nog (basisspelers) Heraclied waren. Nu is Pech (reserve) de enige Heraclied in zijn portefuille.
[..]
3,4 ton verdient Everton, dat was destijds het vastgestelde minimum voor een non-EU speler. Momenteel ligt dat bedrag inderdaad hoger, maar dat geldt alleen voor contracten die vanaf dit seizoen afgesloten worden.
quote:Arbitragezaak lijkt van de baan
ALMELO - Heracles-voorzitter Jan Smit enGert Heerkes hopen deze week alsnog tot een akkoord te komen. Dat zou betekenen dat een arbitragezaak van de baan is. „De aanvraag is nog niet de deur uit en er is een vervolggesprek gepland. Dus dat is positief”, aldus Heerkes.
Ook Smit hoopt op een snelle oplossing zonder tussenkomst van een arbitragecommissie. „Wij willen on speaking terms blijven met Gert. En dat gaat ook gebeuren.”
Hij heeft zich bedacht. Grote woorden dusquote:
quote:Heracles gelooft nog niet in komst Van der Linden
Heracles Almelo ziet in Antoine van der Linden een mogelijke opvolger van de naar FC Utrecht vertrokken Jan Wuytens. De oud-speler van onder meer FC Groningen sprak reeds met de eredivisionist.
Van der Linden, die bij zijn huidige club Marítimo Funchal in het bezit is van een aflopend contract, vertrok twee seizoenen geleden naar Portugal. Voordat hij bij Marítimo aan de bak ging, speelde hij in Nederland voor Sparta Rotterdam, FC Emmen en FC Groningen.
In gesprek met TC/Tubantia laat Nico-Jan Hoogma, algemeen directeur van de club, weten dat er reeds gesproken is met Van der Linden. Of de verdediger ook naar Almelo vertrekt is nog even de vraag. Hoogma klinkt echter niet bijster enthousiast.
"Ik geloof er nog niet zo in", is de korte reactie van de oud-voetballer tegenover het dagblad. Heracles zou in de strijd om de handtekening van de 33-jarige verdediger overigens concurrentie hebben van onder meer Cambuur Leeuwarden.
quote:Dietmar Beiersdorfer geht. Wer kommt jetzt als neuer Sportchef? Möglichkeiten gibt es einige.
• Schnell in den neuen Job einarbeiten könnte sich in jedem Fall Ex-Kapitän Nico Hoogma (40, 177 HSV-Spiele von 1998 – 2004). Der Holländer bringt alles mit: Erfahrung, Kontakte, Charakter, HSV-Insider. Nach seiner Rückkehr in die Heimat führte er Heracles Almelo in die holländische Elite-Liga, ist seit 2006 dort erfolgreicher Manager. Mit kleinem Etat nie ernsthaft in Abstiegsgefahr. Wäre eine Top-Lösung.
quote:Het was een andere entree dan bij zijn vorige club Heracles Almelo, want daar was het niet zo hectisch. "Dat was inderdaad niet zo hectisch als hier, maar dat is altijd mooi", zei Van den Bergh tegenover Haaglanden Voetbal. "Hier gaan ze uit van een goede voorbereiding en dan gaan ze ervoor om iemand een mooi welkom te heten. Dat is ook prima gelukt, want het was ook heel erg mooi."
quote:Robbert Schilder wint zijn eerste wedstrijd als NAC'er
Zonder een twaalftal potentiële basisspelers, maar mét de herstelde Edwin de Graaf en nieuwkomer Robbert Schilder in de basis, boekte NAC gisteravond zijn eerste zege van het seizoen.
Gilze-uit, 2-7. De ex-Ajacied had uitgekeken naar zijn eerste potje. "Altijd lekker om weer te beginnen."
Als middenvelder, zoals verwacht. "Voor die positie ben ik door NAC gehaald. En daar voel ik me het lekkerst", benadrukte hij gistermiddag na de training.
En zo blijft het de vraag wie komend seizoen de opvolger wordt van Patrick Mtiliga, die zeer waarschijnlijk naar het Spaanse Málaga verkast. Technisch directeur Earnest Stewart heeft RKC-speler Ferne Snoyl onlangs op de hoogte gesteld van de interesse die NAC in hem heeft. De linkspoot, die recentelijk brak met zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht, moet zijn huidige club uiterlijk morgen laten weten of hij ingaat op de aanbieding van contractverlenging in Waalwijk. Behalve NAC, aast ook Sparta op de voormalig speler van onder meer Feyenoord en NEC.
Struikelblok voor de Parel van het Zuiden blijft echter het gebrek aan financiële middelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |