abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:10:47 #251
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70283295
quote:
Over geduld hebben
„ Wij hebben geduld, honderd pro­cent. Wij kunnen als Heracles ook niet anders. Als we nu gaan shop­pen, moeten we de hoofdprijs be­talen.

Dat kunnen we niet. De eer­ste les die ik kreeg van Riemer van de Velde (oud-voorzitter SC Hee­renveen) was: ‘Je moet nooit in de war raken’. Het is de belangrijkste les in de voetbalwereld. Daar ben ik wel achter gekomen. De laatste jaren hebben ook uitgewezen dat dat beleid succes heeft. ”
Ik meen dat we vorig seizoen al een stuk verder op weg waren qua selectie?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_70283433
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:10 schreef Damzkieee het volgende:
Ik meen dat we vorig seizoen al een stuk verder op weg waren qua selectie?
Vorig jaar hadden we Steur, Fledderus, v. Nieuwenhuijsen, Dost en Maertens voor de eerste training binnen. Daarna kwam er een heel peloton proefspelers.

Hij heeft 2 jaar geleden geroepen dat de selectie binnen 2 weken rond zou zijn, daar is hij later ongenadig hard mee op de broek getikt. Hij speelt gewoon op safe denk ik, kan me niet voorstellen dat ze echt nergens mee bezig zijn.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:42:43 #253
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70284216
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:16 schreef Blawh het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden we Steur, Fledderus, v. Nieuwenhuijsen, Dost en Maertens voor de eerste training binnen. Daarna kwam er een heel peloton proefspelers.
Nogal een verschilletje dus. In dit seizoen is dat aantal spelers juist vertrokken en hebben we er jeugdspelers voor teruggekregen. We hebben straks niet eens meer de tijd om spelers rustig te bekijken.
quote:
Hij heeft 2 jaar geleden geroepen dat de selectie binnen 2 weken rond zou zijn, daar is hij later ongenadig hard mee op de broek getikt. Hij speelt gewoon op safe denk ik, kan me niet voorstellen dat ze echt nergens mee bezig zijn.
Inderdaad.
29.10 Novastar HMH
pi_70285109
Smit heeft het steeds over die salarissen die max op 200.000-25.000 liggen, maar verdiend Everton volgend jaar niet minimaal ¤450,000?
pi_70285120
Karel van Burik (makelaar Snoyl) was gisteren trouwens ook op de club tijdens de eerste training. Moet wel gezegd worden dat hij dat de voorgaande 2 jaar ook was, toen Wuytens en/ of Maas nog (basisspelers) Heraclied waren. Nu is Pech (reserve) de enige Heraclied in zijn portefuille.
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Smit heeft het steeds over die salarissen die max op 200.000-25.000 liggen, maar verdiend Everton volgend jaar niet minimaal ¤450,000?
3,4 ton verdient Everton, dat was destijds het vastgestelde minimum voor een non-EU speler. Momenteel ligt dat bedrag inderdaad hoger, maar dat geldt alleen voor contracten die vanaf dit seizoen afgesloten worden.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:52:50 #256
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70288165
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:14 schreef Blawh het volgende:
Karel van Burik (makelaar Snoyl) was gisteren trouwens ook op de club tijdens de eerste training. Moet wel gezegd worden dat hij dat de voorgaande 2 jaar ook was, toen Wuytens en/ of Maas nog (basisspelers) Heraclied waren. Nu is Pech (reserve) de enige Heraclied in zijn portefuille.
[..]

3,4 ton verdient Everton, dat was destijds het vastgestelde minimum voor een non-EU speler. Momenteel ligt dat bedrag inderdaad hoger, maar dat geldt alleen voor contracten die vanaf dit seizoen afgesloten worden.
Denk dat van Burik gewoon naar Pech kwam kijken
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:00:18 #257
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70288416
Onbegrijpelijk eigenlijk dat Heracles Snoyl nog niet binnen heeft
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_70288648
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:14 schreef Blawh het volgende:
[..]

Wat inhoud dat zijn contract over 2 jaar ook niet verlengd wordt, anders moet hij 500.000eur oid verdienen
pi_70289420
Everton had sportief gezien beter bij zijn oude club kunnen blijven, die staan tegenwoordig gewoon zevende in de hoogste divisie in Brazilië. Zijn ook bezig met een best stadion (40.000), die nu ongeveer voor 50% klaar is. Financieel casht hij momenteel beter wel lekker in Nederland natuurlijk.

Als ze hem deze zomer niet weten te verkopen kan het ook maar zo zijn dat Verbeek hem wel aan de praat krijgt, want voetballen kan hij zeker wel. Jammer alleen dat zijn contract dan niet lang meer doorloopt, waardoor je niet veel geld voor hem kunt vangen als hij het wel weer op de heupen krijgt. Bij een subtopper, in een 4-4-2 of met meer ondersteuning, legt hij er plenty in.
pi_70289909
quote:
Arbitragezaak lijkt van de baan

ALMELO - Heracles-voorzitter Jan Smit enGert Heerkes hopen deze week alsnog tot een akkoord te komen. Dat zou betekenen dat een arbitragezaak van de baan is. „De aanvraag is nog niet de deur uit en er is een vervolggesprek gepland. Dus dat is positief”, aldus Heerkes.

Ook Smit hoopt op een snelle oplossing zonder tussenkomst van een arbitragecommissie. „Wij willen on speaking terms blijven met Gert. En dat gaat ook gebeuren.”
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:46:16 #261
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70290059
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:41 schreef Blawh het volgende:

[..]
Hij heeft zich bedacht. Grote woorden dus
29.10 Novastar HMH
pi_70293896
Heracles strijdt om Van der Linden
Geschreven door: Hendry Altena op maandag, 22 juni om 10:18
Bron: Omroep Fryslan

Heracles Almelo wil zich verdedigend versterken met Antoine van der Linden. Volgens Omroep Fryslan heeft Heracles vergaande interesse in de oud-speler van FC Groningen. Ook Cambuur Leewarden wil de verdediger graag inlijven.

De 33-jarige verdediger speelt momenteel nog in Portugal bij Maritimo Funchal en heeft daar een aflopend contract. In 2007 verkaste hij van FC Groningen naar Maritimo Funchal.

Nou geweldige versterking weer
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:02:21 #263
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_70307580
Bleh Aintoine van der Linden alstjeblieft zeg ... :/
451 °F
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:15:58 #264
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70317136
quote:
Heracles gelooft nog niet in komst Van der Linden
Heracles Almelo ziet in Antoine van der Linden een mogelijke opvolger van de naar FC Utrecht vertrokken Jan Wuytens. De oud-speler van onder meer FC Groningen sprak reeds met de eredivisionist.

Van der Linden, die bij zijn huidige club Marítimo Funchal in het bezit is van een aflopend contract, vertrok twee seizoenen geleden naar Portugal. Voordat hij bij Marítimo aan de bak ging, speelde hij in Nederland voor Sparta Rotterdam, FC Emmen en FC Groningen.

In gesprek met TC/Tubantia laat Nico-Jan Hoogma, algemeen directeur van de club, weten dat er reeds gesproken is met Van der Linden. Of de verdediger ook naar Almelo vertrekt is nog even de vraag. Hoogma klinkt echter niet bijster enthousiast.

"Ik geloof er nog niet zo in", is de korte reactie van de oud-voetballer tegenover het dagblad. Heracles zou in de strijd om de handtekening van de 33-jarige verdediger overigens concurrentie hebben van onder meer Cambuur Leeuwarden.
een 33-jarige man. Gewoon een afschrijving dus. Zijn er geen jonge transfervrije verdedigers? En waar blijft het nieuws omtrent Snoyl?
29.10 Novastar HMH
pi_70319263
quote:
Dietmar Beiersdorfer geht. Wer kommt jetzt als neuer Sportchef? Möglichkeiten gibt es einige.

• Schnell in den neuen Job einarbeiten könnte sich in jedem Fall Ex-Kapitän Nico Hoogma (40, 177 HSV-Spiele von 1998 – 2004). Der Holländer bringt alles mit: Erfahrung, Kontakte, Charakter, HSV-Insider. Nach seiner Rückkehr in die Heimat führte er Heracles Almelo in die holländische Elite-Liga, ist seit 2006 dort erfolgreicher Manager. Mit kleinem Etat nie ernsthaft in Abstiegsgefahr. Wäre eine Top-Lösung.
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:46:56 #266
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70320591
Ah geruchten
29.10 Novastar HMH
pi_70326146
Dat zou zeer vervelend zijn, voorlopig blijft het bij geruchten. Als ze echt serieus worden dan wordt de verleiding wel erg groot. Het zou niet vreemd zijn wanneer Hoogma dan vertrekt.
Heraaacles Almelooo
pi_70328220
Hoogma wou destijds juist vertrekken uit Hamburg om weer in Twente te kunnen wonen, vooral voor de kinderen e.d. Denk daarom dat hij nog wel een jaar of 10 hier wil blijven voor zijn gezin/ familie.
pi_70330476
We zijn intussen een aantal jaar verder, en zijn kinderen een aantal jaar ouder.

Ondertussen zijn Heerkes en Heracles eruit, aldus RtvOost.
Heraaacles Almelooo
pi_70330851
Boek Heerkes dus eindelijk gesloten.
quote:
Het was een andere entree dan bij zijn vorige club Heracles Almelo, want daar was het niet zo hectisch. "Dat was inderdaad niet zo hectisch als hier, maar dat is altijd mooi", zei Van den Bergh tegenover Haaglanden Voetbal. "Hier gaan ze uit van een goede voorbereiding en dan gaan ze ervoor om iemand een mooi welkom te heten. Dat is ook prima gelukt, want het was ook heel erg mooi."
pi_70331049
vd Bergh vind het overal mooi zegt ie

Lulhannes.
  woensdag 24 juni 2009 @ 19:44:34 #272
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_70334811
Ach ja, misschien vind hij het wel echt overal mooi. Kan toch

Ricky kan me niet zoveel meer schelen, ik wil nieuwe namen horen

PS. namen die ik ken en/of waar wat potentieel in zit, JAN SMIT ...
451 °F
pi_70341623
Hoogma weg, Heerkes neemt zijn plaats in?
  donderdag 25 juni 2009 @ 09:07:15 #274
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70348815
Mooi, dat geneuzel ook achter de rug, nu spelers halen!
29.10 Novastar HMH
pi_70348855
quote:
Robbert Schilder wint zijn eerste wedstrijd als NAC'er

Zonder een twaalftal potentiële basisspelers, maar mét de herstelde Edwin de Graaf en nieuwkomer Robbert Schilder in de basis, boekte NAC gisteravond zijn eerste zege van het seizoen.
Gilze-uit, 2-7. De ex-Ajacied had uitgekeken naar zijn eerste potje. "Altijd lekker om weer te beginnen."

Als middenvelder, zoals verwacht. "Voor die positie ben ik door NAC gehaald. En daar voel ik me het lekkerst", benadrukte hij gistermiddag na de training.

En zo blijft het de vraag wie komend seizoen de opvolger wordt van Patrick Mtiliga, die zeer waarschijnlijk naar het Spaanse Málaga verkast. Technisch directeur Earnest Stewart heeft RKC-speler Ferne Snoyl onlangs op de hoogte gesteld van de interesse die NAC in hem heeft. De linkspoot, die recentelijk brak met zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht, moet zijn huidige club uiterlijk morgen laten weten of hij ingaat op de aanbieding van contractverlenging in Waalwijk. Behalve NAC, aast ook Sparta op de voormalig speler van onder meer Feyenoord en NEC.

Struikelblok voor de Parel van het Zuiden blijft echter het gebrek aan financiële middelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')