abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70246161
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Nee. 1 centrale verdediger (links), 1 linksback en een aanvallende middenvelder.
Ik dacht iedere positie dubbel bezet? Dat is niet het geval als ze er maar 1 halen.
pi_70246176
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

Zochten ze er niet 2 voor die positie?
Dat geloof ik wel, maar zochten ze voor de tweede plek geen beloftespeler? Achter de basis moet je werken met spelers die kunnen doorgroeien (spelers die op termijn in de basis kunnen en transferwaarde hebben), in die categorie valt Van der Linden niet.

Dat was het nieuwe beleid althans, waar ik het zeer mee eens ben.
Heraaacles Almelooo
pi_70246211
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Nee. 1 centrale verdediger (links), 1 linksback en een aanvallende middenvelder.
Nu Wuytens weg is zullen ze twee spelers voor die positie aan moeten trekken.
Heraaacles Almelooo
  maandag 22 juni 2009 @ 11:02:49 #229
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70246214
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:00 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik dacht iedere positie dubbel bezet? Dat is niet het geval als ze er maar 1 halen.
Je hebt gelijk. Op de plek achter Wuytens zochten ze er ook al 1.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_70246222
een Van der Linden kan wel een beloftespeler coachen misschien. en dan na 1 of 2 jaar een andere functie krijgen
pi_70246704
wie gaan er nog na de training vanmiddag?
  maandag 22 juni 2009 @ 11:33:51 #232
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70247127
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wie gaan er nog na de training vanmiddag?
Waarnaartoe na de training?
Ik ga sowieso niet naar de training overigens, sommige mensen moeten ook werken.
Eerste training op een maandag
29.10 Novastar HMH
pi_70247158
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:33 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Waarnaartoe na de training?
Ik ga sowieso niet naar de training overigens, sommige mensen moeten ook werken.
Eerste training op een maandag
Beetje kut ja. Denk dat ik er wel heenga, weet alleen niet of ik hier weg kan. Training op zaterdagmiddag was ideaal geweest.
  maandag 22 juni 2009 @ 12:00:17 #234
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70247863
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:35 schreef Blawh het volgende:

[..]

Beetje kut ja. Denk dat ik er wel heenga, weet alleen niet of ik hier weg kan. Training op zaterdagmiddag was ideaal geweest.
Inderdaad, en dat is toch ook best mogelijk!?
29.10 Novastar HMH
  maandag 22 juni 2009 @ 13:17:31 #235
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_70250198
Wat zijn z'n beetje de verwachtingen onder de Heracles-fans voor komend seizoen? Op basis van begroting zouden jullie weer bij de onderste drie/vier ploegen horen. Maar als ik de woorden van Jan Smit begrijp, moet er beter gepresteerd worden dan voorgaande jaren. Dus plekje 12, 13?
pi_70250232
Ik ga er ook heen, altijd leuk zo'n eerste training!
Heraaacles Almelooo
pi_70251031
Die nieuwe spelers mogen onderhand ook wel eens bekend worden
  maandag 22 juni 2009 @ 14:12:43 #238
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70251999
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Die nieuwe spelers mogen onderhand ook wel eens bekend worden
Geruchten zijn er voorlopig alleen nog maar.
29.10 Novastar HMH
  maandag 22 juni 2009 @ 14:13:23 #239
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70252030
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zijn z'n beetje de verwachtingen onder de Heracles-fans voor komend seizoen? Op basis van begroting zouden jullie weer bij de onderste drie/vier ploegen horen. Maar als ik de woorden van Jan Smit begrijp, moet er beter gepresteerd worden dan voorgaande jaren. Dus plekje 12, 13?
Dat is dit jaar nog niet realistisch. Als we naar het nieuwe stadion gaan wel.
Wij doen gewoon weer mee in de strijd tegen degradatie dit seizoen.
29.10 Novastar HMH
pi_70259786
Waas weinig bijzonders, saaie eerste training vond ik.
pi_70264900
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:47 schreef Blawh het volgende:
Waas weinig bijzonders, saaie eerste training vond ik.
Het was niet bijzonder interessant inderdaad.
Heraaacles Almelooo
pi_70267106
quote:
Sebastiaan Steur weet waar hij aan toe is

Wijzijnheracles.nl kan u mededelen dat Sebastiaan Steur over enkele weken zijn training weer kan oppakken. Steur die sinds begin vorig seizoen niet aan spelen toe kwam is vijf dagen geleden geopereerd in Duitsland. Hij is daar naar toe gegaan met de gedachte dat hij een aantal injecties zou krijgen om vervolgens snel weer aan het spelen toe te komen. Niets is minder waar volgens de aanvaller; “Men heeft alvorens de injecties te zetten ter controle een MRI scan gemaakt, waarbij bleek dat ik twee liesbreuken heb. Een in de linker en een grotere in de rechter. Ik heb er flink de pest over in. Negen maanden niet gevoetbald omdat men in Nederland de liesbreuken over het hoofd heeft gezien. Ik ben erg teleurgesteld, als men dit had gezien was mijn seizoen niet verloren geweest”.

Zou het niet mogelijk zijn om Nederlandse artsen (ziekenhuis) aansprakelijk te stellen voor zulke zaken?

1. We hebben een speler onnodig een seizoen moeten missen.
2. Zijn salaris moest wel doorbetaald worden.
3. Vanwege de blessure heeft Heracles zich moeten roeren op de transfermarkt.

Of is Heracles (Jos) hiervoor zelf aansprakelijk? In dat geval moet de positie van Jos maar eens ter discussie gesteld worden, dit is na Quansah en Boakye alweer de derde blunder.
pi_70270548
als ie in t Twenteborg is geweest had je het kunnen verwachten Heb net de selectie even bekeken en die is nog belabberder dan van Rkc
  dinsdag 23 juni 2009 @ 00:14:12 #244
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_70276291
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Blawh het volgende:

[..]

Zou het niet mogelijk zijn om Nederlandse artsen (ziekenhuis) aansprakelijk te stellen voor zulke zaken?

1. We hebben een speler onnodig een seizoen moeten missen.
2. Zijn salaris moest wel doorbetaald worden.
3. Vanwege de blessure heeft Heracles zich moeten roeren op de transfermarkt.

Of is Heracles (Jos) hiervoor zelf aansprakelijk? In dat geval moet de positie van Jos maar eens ter discussie gesteld worden, dit is na Quansah en Boakye alweer de derde blunder.
Je kunt dit echt niet op het bordje van Jos gooien. Die man heeft geen MRI staan, en is echt niet verantwoordelijk voor fouten van de behandelend artsen. Je zou zeggen dat Steur had moeten merken dat hij 9 maanden met twee liesblessures heeft rondgelopen (ik neem aan dat het pijn doet) maar die jongen is ook geen dokter en ik weet niet wat de artsen tegen hem hebben gezegd.

Aanklagen lijkt me een lastige zaak omdat er hier vrij slecht te zeggen is waar de fout is gemaakt. Dat het enorm lullig is voor zowel Steur als Heracles lijkt me duidelijk. En dat het verschrikkelijk onprofessioneel is, lijkt me ook duidelijk. Laat het een les zijn voor elke topsporter: altijd een second opinion aanvragen!

Ook een dikke van mij!
451 °F
  dinsdag 23 juni 2009 @ 08:56:26 #245
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70279830
Zuur voor Steur, die jongen heeft nu al 2 seizoenen op rij amper gespeeld.
Echt zonde.
29.10 Novastar HMH
pi_70281164
quote:
Voorzitter Jan Smit vreest dat het nog wel zeker anderhalve maand duurt voor er echt zicht komt op verdere versterking van de selectie.
Hij is wat voozichtiger geworden.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:14:16 #247
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70281636
29.10 Novastar HMH
pi_70282815
Ik sta op de foto van de training in de Tubantia!

We kunnen dus nog even wachten op spelers als we Smit moeten geloven, altijd slim om de hoge verwachtingen te temperen, dan kan er altijd nog een verrassing volgen.
Heraaacles Almelooo
pi_70282870
quote:
Heracles-preses Smit laat zich niet gek maken op transfermarkt.

ALMELO – Veel nieuwe spelers zijn er nog niet te zien bij Heracles, maar de nieuwsgierigheid bij de aanhang is er niet minder om. Gis­teren bij de start van de voorberei­ding was het ongekend druk in het Polman Stadion. Een van de kijkers was de voorzitter. Jan Smit over de stand van zaken.

Over de eerste training
„Ik ben blij dat het weer begint. Die weken zonder voetbal breng­en veel stress met zich mee. Je hebt met contracten te maken, sponsoren, dingen die fout gaan. Een voetbalclub die niet voetbalt is als een café zonder bier. Nu ligt de focus weer bij het voetbal.”

Over de transferperiode
„Ik verwacht dat het transfercircus 15 augustus echt gaat beginnen. Dan zijn er twee wedstrijden ge­speeld en komen spelers er achter dat ze niet in de basis zullen spe­len. Zij gaan muiten en willen weg. En dan zijn er de clubs die verliezen en in paniek raken. Die willen dan snel nog een paar spe­lers halen.”

Over geduld hebben
„ Wij hebben geduld, honderd pro­cent. Wij kunnen als Heracles ook niet anders. Als we nu gaan shop­pen, moeten we de hoofdprijs be­talen.

Dat kunnen we niet. De eer­ste les die ik kreeg van Riemer van de Velde (oud-voorzitter SC Hee­renveen) was: ‘Je moet nooit in de war raken’. Het is de belangrijkste les in de voetbalwereld. Daar ben ik wel achter gekomen. De laatste jaren hebben ook uitgewezen dat dat beleid succes heeft. ”

Over Nederlandse spelers
„We hebben een voorkeur voor Nederlandse spelers. Zij spreken de taal en hebben minder tijd no­dig zich aan te passen. Toch, als er morgen een goede speler uit het buitenland wordt aangeboden, slaan we wel toe.”
Over wat Heracles nog wil

„We zoeken in ieder geval nog naar een nummer tien en een lin­ker centrale verdediger en een linksback. Met Resit Schuurman en Peter Reekers hebben we twee Hollandse knapen waar ik veel ver­trouwen in heb. Maar we willen er nog wel drie of vier bij hebben. Siem de Jong? Ik weet van niets, ik heb geen contact gehad met Ajax. Maar elke speler die bij Ajax rond­loopt, kan Heracles goed gebrui­ken.”

Over het budget
„ Ja, er is geld voor nieuwe spelers, maar wij betalen normale salaris­sen. Wij kunnen geen vijf of zes ton betalen. Bij ons zijn er een paar die 2,5 ton verdienen, maar dan houdt het ook wel op.”
Niks nieuws dus.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:08:15 #250
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70283201
Als we niks doen komt er bij ons ook vanzelf wel paniek, en we zijn niet de enige koopjesjagers.
Kan me niet voorstellen dat er nu nog geen actie wordt ondernomen.
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')