Ik dacht iedere positie dubbel bezet? Dat is niet het geval als ze er maar 1 halen.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Nee. 1 centrale verdediger (links), 1 linksback en een aanvallende middenvelder.
Dat geloof ik wel, maar zochten ze voor de tweede plek geen beloftespeler? Achter de basis moet je werken met spelers die kunnen doorgroeien (spelers die op termijn in de basis kunnen en transferwaarde hebben), in die categorie valt Van der Linden niet.quote:
Nu Wuytens weg is zullen ze twee spelers voor die positie aan moeten trekken.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Nee. 1 centrale verdediger (links), 1 linksback en een aanvallende middenvelder.
Je hebt gelijk. Op de plek achter Wuytens zochten ze er ook al 1.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht iedere positie dubbel bezet? Dat is niet het geval als ze er maar 1 halen.
Waarnaartoe na de training?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wie gaan er nog na de training vanmiddag?
Beetje kut ja. Denk dat ik er wel heenga, weet alleen niet of ik hier weg kan. Training op zaterdagmiddag was ideaal geweest.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waarnaartoe na de training?
Ik ga sowieso niet naar de training overigens, sommige mensen moeten ook werken.
Eerste training op een maandag
Inderdaad, en dat is toch ook best mogelijk!?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Beetje kut ja. Denk dat ik er wel heenga, weet alleen niet of ik hier weg kan. Training op zaterdagmiddag was ideaal geweest.
Geruchten zijn er voorlopig alleen nog maar.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Die nieuwe spelers mogen onderhand ook wel eens bekend worden
Dat is dit jaar nog niet realistisch. Als we naar het nieuwe stadion gaan wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zijn z'n beetje de verwachtingen onder de Heracles-fans voor komend seizoen? Op basis van begroting zouden jullie weer bij de onderste drie/vier ploegen horen. Maar als ik de woorden van Jan Smit begrijp, moet er beter gepresteerd worden dan voorgaande jaren. Dus plekje 12, 13?
Het was niet bijzonder interessant inderdaad.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:47 schreef Blawh het volgende:
Waas weinig bijzonders, saaie eerste training vond ik.
quote:Sebastiaan Steur weet waar hij aan toe is
Wijzijnheracles.nl kan u mededelen dat Sebastiaan Steur over enkele weken zijn training weer kan oppakken. Steur die sinds begin vorig seizoen niet aan spelen toe kwam is vijf dagen geleden geopereerd in Duitsland. Hij is daar naar toe gegaan met de gedachte dat hij een aantal injecties zou krijgen om vervolgens snel weer aan het spelen toe te komen. Niets is minder waar volgens de aanvaller; “Men heeft alvorens de injecties te zetten ter controle een MRI scan gemaakt, waarbij bleek dat ik twee liesbreuken heb. Een in de linker en een grotere in de rechter. Ik heb er flink de pest over in. Negen maanden niet gevoetbald omdat men in Nederland de liesbreuken over het hoofd heeft gezien. Ik ben erg teleurgesteld, als men dit had gezien was mijn seizoen niet verloren geweest”.
Je kunt dit echt niet op het bordje van Jos gooien. Die man heeft geen MRI staan, en is echt niet verantwoordelijk voor fouten van de behandelend artsen. Je zou zeggen dat Steur had moeten merken dat hij 9 maanden met twee liesblessures heeft rondgelopen (ik neem aan dat het pijn doet) maar die jongen is ook geen dokter en ik weet niet wat de artsen tegen hem hebben gezegd.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou het niet mogelijk zijn om Nederlandse artsen (ziekenhuis) aansprakelijk te stellen voor zulke zaken?
1. We hebben een speler onnodig een seizoen moeten missen.
2. Zijn salaris moest wel doorbetaald worden.
3. Vanwege de blessure heeft Heracles zich moeten roeren op de transfermarkt.
Of is Heracles (Jos) hiervoor zelf aansprakelijk? In dat geval moet de positie van Jos maar eens ter discussie gesteld worden, dit is na Quansah en Boakye alweer de derde blunder.
Hij is wat voozichtiger geworden.quote:Voorzitter Jan Smit vreest dat het nog wel zeker anderhalve maand duurt voor er echt zicht komt op verdere versterking van de selectie.
Niks nieuws dus.quote:Heracles-preses Smit laat zich niet gek maken op transfermarkt.
ALMELO – Veel nieuwe spelers zijn er nog niet te zien bij Heracles, maar de nieuwsgierigheid bij de aanhang is er niet minder om. Gisteren bij de start van de voorbereiding was het ongekend druk in het Polman Stadion. Een van de kijkers was de voorzitter. Jan Smit over de stand van zaken.
Over de eerste training
„Ik ben blij dat het weer begint. Die weken zonder voetbal brengen veel stress met zich mee. Je hebt met contracten te maken, sponsoren, dingen die fout gaan. Een voetbalclub die niet voetbalt is als een café zonder bier. Nu ligt de focus weer bij het voetbal.”
Over de transferperiode
„Ik verwacht dat het transfercircus 15 augustus echt gaat beginnen. Dan zijn er twee wedstrijden gespeeld en komen spelers er achter dat ze niet in de basis zullen spelen. Zij gaan muiten en willen weg. En dan zijn er de clubs die verliezen en in paniek raken. Die willen dan snel nog een paar spelers halen.”
Over geduld hebben
„ Wij hebben geduld, honderd procent. Wij kunnen als Heracles ook niet anders. Als we nu gaan shoppen, moeten we de hoofdprijs betalen.
Dat kunnen we niet. De eerste les die ik kreeg van Riemer van de Velde (oud-voorzitter SC Heerenveen) was: ‘Je moet nooit in de war raken’. Het is de belangrijkste les in de voetbalwereld. Daar ben ik wel achter gekomen. De laatste jaren hebben ook uitgewezen dat dat beleid succes heeft. ”
Over Nederlandse spelers
„We hebben een voorkeur voor Nederlandse spelers. Zij spreken de taal en hebben minder tijd nodig zich aan te passen. Toch, als er morgen een goede speler uit het buitenland wordt aangeboden, slaan we wel toe.”
Over wat Heracles nog wil
„We zoeken in ieder geval nog naar een nummer tien en een linker centrale verdediger en een linksback. Met Resit Schuurman en Peter Reekers hebben we twee Hollandse knapen waar ik veel vertrouwen in heb. Maar we willen er nog wel drie of vier bij hebben. Siem de Jong? Ik weet van niets, ik heb geen contact gehad met Ajax. Maar elke speler die bij Ajax rondloopt, kan Heracles goed gebruiken.”
Over het budget
„ Ja, er is geld voor nieuwe spelers, maar wij betalen normale salarissen. Wij kunnen geen vijf of zes ton betalen. Bij ons zijn er een paar die 2,5 ton verdienen, maar dan houdt het ook wel op.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |