Ergens op de vloer op de 2de verdieping van school.quote:
Nee, het was een insect, maar vraag me niet wat voor 1.quote:
Bij Groenlo de grens over... basiskennis, hallo!quote:
Dankje Liesje.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
HenkHet had zo mooi kunnen zijn. Kut Bas! En er ook nog een beetje op staan he?
![]()
Sterkte porsche!![]()
Niet eens in Nederland dusquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bij Groenlo de grens over... basiskennis, hallo!
Denk je wel aan de rouwverwerking ? Voor de nabestaanden kan het een erg lastig proces zijn. Jullie moeten voornamelijk veel praten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dankje Liesje.![]()
Heb het er erg moeilijk mee.
We hebben bas wel een paar keer een pak slaag verkocht, dat luchte wel een beetje op.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Denk je wel aan de rouwverwerking ? Voor de nabestaanden kan het een erg lastig proces zijn. Jullie moeten voornamelijk veel praten.
Ik had laatst een soortgenoot gespot! Sanne heette ze...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, het was een insect, maar vraag me niet wat voor 1.
Goedzo ventjequote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
We hebben bas wel een paar keer een pak slaag verkocht, dat luchte wel een beetje op.
Henk leek er wel erg op, maar Henk had geen geel op zen lichaam.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik had laatst een soortgenoot gespot! Sanne heette ze...Ik ben nog niet over haar heen...
[ afbeelding ]
Heeft iemand haar gezien? Laat het me weten!
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dankje Liesje.![]()
Heb het er erg moeilijk mee.
Nou, niet echt. Voel me nog steeds helemaal kapot van binnen met die grote verlies.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk daar zijn we geheime lovers voor toch?
Ik heb wel het idee dat je het al iets meer van je af kan zetten dan op de dag zelf, slaap je inmiddels al wat beter?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:50 schreef porsche1 het volgende:
OKAY IK MOET IETS BEKENEN!!!!
Het is ook mijn schuld dat Henk dood is.Ik had hem in een pennen dop gemieterd en toen had hij 1 pootje gebroken.
Jij beul! Hoe kon je!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:50 schreef porsche1 het volgende:
Het is ook mijn schuld dat Henk dood is.Ik had hem in een pennen dop gemieterd en toen had hij 1 pootje gebroken.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Voel me nog steeds helemaal kapot van binnen met die grote verlies.
Ik had gister een ijzer staafje gevonden, die hadden we Jaap genoemd. Daar kon ik hem opzich wel mee spalken, maar Henk was al dood, dus het had geen zin meer.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu pas?! Dat pootje was nog wel te spalken, maar nu bel ik de dierenpolitie.
+nquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:50 schreef porsche1 het volgende:
Je zat in de Nederlandse les ook al niet op te letten begrijp ik...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:47 schreef porsche1 het volgende:
Owja dit was ik vergeten te tellen.
Ik en een vriend van mij hebben hem gekend van 10.30 tot 11.20.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik had gister een ijzer staafje gevonden, die hadden we Jaap genoemd. Daar kon ik hem opzich wel mee spalken, maar Henk was al dood, dus het had geen zin meer.
Het is zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jij beul! Hoe kon je!![]()
AARGHH! Het ongeloof! ZEG DAT HET NIET ZO IS!
We hadden ook een bout gevonden die we Albertoo noemde en een schroef die Willem heet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Je maakt wat mee he? In zo'n klaslokaal.
Nee. Nog geen tijd gehad, me gevoelens zitten in de weg.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:52 schreef -Datdus- het volgende:
porsche heb je al een mooie kist uitgezocht?
oftopic:blerg jordy van loon opent onze verbouwde winkelcentrum
Wel!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Henk leek er wel erg op, maar Henk had geen geel op zen lichaam.
Dat overtreft niet Autootjes verdriet om Henkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:52 schreef -Datdus- het volgende:
porsche heb je al een mooie kist uitgezocht?
oftopic:blerg jordy van loon opent onze verbouwde winkelcentrum
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
We hadden ook een bout gevonden die we Albertoo noemde en een schroef die Willem heet._! Autistische kindjes zijn we toch.
Klinkt als een uit de hand gelopen speelkwartiertje. En hoe kan ik dat jou nou kwalijk nemen. Je bent jong, onbezonnen, weet amper het verschil tussen leuke spelletjes en gevaarlijke acties. Nee. Jij ging op in het moment. Allicht dat je hem in de pennenhuls wilde laten schuilen tegen de kwaadaardigheid van Bas. Die jongen mogen ze dus echt niet meer in de buurt van enig insect laten komen, de barbaar! Maak jij nou maar mooi een kleurplaat om de verwerking te voorspoedigen en dan komt het heus goed. Zul je zien. Hier, pak een spekje!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het is zo.
Het spijt me Henk.
Please mensen, geef me niet aan bij de dieren politie ding.
Moeten ze 'm wel eerst kopen natuurlijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:58 schreef Lkw het volgende:
Wanneer gaan jullie Bas op de grond gooien en op 'm stampen?
Nou nou! Wat hebben we nou geleerd hiervan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:58 schreef Lkw het volgende:
Wanneer gaan jullie Bas op de grond gooien en op 'm stampen?
Maar... maaree... MAAR! Weet je hoe duur!?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Moeten ze 'm wel eerst kopen natuurlijk
Ach, voor een vriendenprijsjequote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Maar... maaree... MAAR! Weet je hoe duur!?
Mag iedereen dan wel nog op Bas' veesje kome?quote:
Dat lieg je!quote:
Kweeniequote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mag iedereen dan wel nog op Bas' veesje kome?![]()
omnomnomnomquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat lieg je!
In de naam van Henk, je maakt hem belachelijk.
Houd daar onmiddelijk mee op wil je!
Dat rietje lijkt nét echt!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:05 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb Henk zijn kist uitgezocht. Ik weet zeker dat hij net als mij van Capri-Sonne hield.
[ afbeelding ]
quote:
Ahhh...quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:49 schreef drijfhout het volgende:
Had Bas Henk kapotgestampt zonder hem te kopen?!![]()
Mijn groene ietsie, wat doe je!![]()
Je mag iets niet kapotstampen als je het niet gekocht hebt.
quote:
quote:
Nee.quote:
Nee daar zal remlof blij mee zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk daar zijn we geheime lovers voor toch?
Eigenshuld dikke bult.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:18 schreef -Datdus- het volgende:
er zitten echt 30 van die kut beesten in mn tuin
wedden, die gaat bas ook dood maken.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:22 schreef tjuppi het volgende:
Henk,
onze trouwe insect,
laat hem rusten
in ons hart en in de Carprisonne doos,
maar ook in de matrix van FOK!
moge zijn familie Bas dood irriteren.
amen
Zit je er nog steeds mee... Ik heb zelf al een week niets vernomen van Sanne.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:00 schreef porsche1 het volgende:
bas was vandaag niet op school. Zal hij bang zijn?
fuck basquote:Op maandag 15 juni 2009 23:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zit je er nog steeds mee... Ik heb zelf al een week niets vernomen van Sanne.
Ik denk dat ze me verlaten heeft. Ze schreef niet eens een afscheidsbriefje.
Hoewel, ik vond een stukje blad, maar dat kon ik niet lezen.
Zullen we een lotgenotengroepje starten?
En Bas zou zich moeten schamen! Diep en diep! Niet betalen en toch doden. Dat kan niet!
Wist de juf er wel van dan?quote:
Mijn mentor weet er niks van.quote:
Uhm betekent dat dat ik al oma benquote:
Yups, van o.a Porsche, Olep, Tabloid, Jimmyrodgersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm betekent dat dat ik al oma ben
Jij wel dan tijdens je les Nederlandsquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:53 schreef Ruud het volgende:
[..]
Je zat in de Nederlandse les ook al niet op te letten begrijp ik...
aight boxquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef porsche1 het volgende:
Vandaag is het 1 week geleden dat Henk is vermoord.
Gastquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef porsche1 het volgende:
Vandaag is het 1 week geleden dat Henk is vermoord.
Wat?quote:
Al lang. Het is nu umm 3/4 weken geleden dat Henk dood is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |