Zondag na 20.00 komen de antwoorden hier te staan. Inleveren kan dus nog.
Fannetje bracht mij op een idee om mijn screenshots die ik de hele 3 maanden heb gemaakt om die nog eens te gebruiken voor een Screenshotfoto Kwis. b.t.w Fannetje is op de hoogte gebracht omdat ik dat wel net zo netjes vondt. En aangezien ik niet meer met de koptelefoon op zit om de streams te verslaan moet ik toch wat anders te doen hebben. Kijk zo zag ik er overigens al die maanden uit
De weekopdracht luidt:
Beste Fokbewoners,
Hieronder zie 55 screenshot/foto knipsels die allen te maken hebben met BB van de afgelopen maanden. Als je mee wil doen meldt dat even in deze Topic en mail mij alle antwoorden in onderstaand emailadres. Los ze alle 55 op voor a.s zondag. Vermeldt het volgende:
- van wie is de foto?
- wat/welk onderdeel is het en van wie?
- wat is het voorwerp en waar staat het?
- waar stond het onderdeel in/rondom het huis?
- wat gebeurd er op de foto?
Ik hou hier bij wie deelneemt en hoe de tussenstanden staan.
De hoofdprijs is een award en de poedelprijs een schaal oliebollen met poedersuiker met het oliebollen2000 recept.
Mail de antwoorden naar oliebol_2000@hotmail.com
Het leek me een leuk idee om wat leven in de brouwerij te blazen op Fok. De foto is niet groot dat weet ik maar het moet niet te makkelijk zijn , het zijn echt duidelijke dingen die aan/op/van iemand zijn en delen van voorwerpen laten zien. Geeft het ergenissen dan gewoon niet doen
Ik hoop dat jullie er veel plezier aan beleven.
Heel veel puzzelplezier!!!
Voor degenen die hem iets meer vergroot willen zien, kun je hier kijken:
VERGROTING ZIE HIER
http://members.home.nl/m.schulte/bbkwis1.jpg
Deelnemers tot nu toe:
DIGGER, aya1, Barbie, sunshine, Schanulleke, Hunter, Bor, PLANIX, eli, R@b , BooBooSan, Lecy Luto, Fish, Jesper, Doc, Sanseveria, blauwe m&m, Beppie, Dwientje, Jewel, Planner, Fannetje, rosebud51, dasaliz, Venus, elmo, Mimi, Wich, Bazyx.
Tussenstand:
1. Bor: 45
2. w.o.r : 42 goed
3. Dwientje: 36 goed
4. dasaliz: 29 goed
5. Wich: 28 goed
5. Fish: 28 goed
6. Vossie: 27 goed
6. Fannetje: 27 goed
7. sunshine: 26 goed
7. Mimi: 26 goed
8. Lecy Luto: 25 goed
8. Bazyx: 25
9. Planner: 24 goed
9. Ayla1: 24 goed
9. Hunter: 24 goed
10. Barbie: 20 goed
11. Chrarisma: 19 goed
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 Januari 2000).]
quote:
op 01-06-2000 om 01:03 PM schreef Sanseveria het volgende:
Mooi hoor Oliebol, wat een werk. Heb het nog niet bekeken, maar doe het weekend een poging, okay? Of ben ik dan te laat.
San.
Veel succes!!
maar * Beppie vindt 'm wel errug moelijk.
------------------
Geniet van het leven, het is al later dan je denkt!
Heej, 200 postings!
[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 06 Januari 2000).]
Ook mijn mailtje, met antwoorden komt er z.s.m. aan, er zijn alleen nog een paar plaatjes waar ik nog heel goed naar moet kijken.
groetjes Douwina
Maar ik beloof niets, wat is dit ontzettend moeilijk zeg!
Alvast een smoes voor als ik het heel slecht doe. Ik zit hier ten eerste met een laptopbeeldscherm en ten tweede heb ik nog nooit een stream degelijk kunnen bekijken. Oh, dat zijn twee smoezen, nou ja, des te beter.
p.s. Van plaatje 31 krijg ik de kriebels, maar ik weet niet wat het is. (ja een oog)
------------------
Als ALS waarheid was, was iedereen gelukkig.
[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 06 Januari 2000).]
Trouwens, nog heel hartelijk bedankt Oliebol voor al je verslagen van de afgelopen weken. Ik weet het, iedereen heeft je al bedankt, maar als voormalig alleen-lezer was ik daar nog niet aan toegekomen.
*Planner plant*
groetjes, Fannetje
Wat een hardstikke leuk idee ! Rosebud51 doet mee !
Ik zie er wel geen ene ruk van,zelfs met leesbril,maar de vergroting helpt wel een beetje.
De Huntertruc om hem in Word te copieren lukt niet.Ben daarvoor nog te digibeet.
Krijg hem wel full screen,maar dat is ook
niet echt veel duidelijker.
Ik gebruik mijn intuitie wel, en mijn telepatisch vermogen.
Voor zondag in je box.
Vr.gr.
R51
Bedankt voor de leesbril en de vergoting ik heb hem ff als achtergrond op mijn bureaublad geplaatst dus mooi tijd om te oefenen. Zal best wel lukken heb er al 10 hihihi.
Love, fish
quote:
op 01-07-2000 om 11:41 AM schreef fish het volgende:
Heb inmiddels een spoed-staaroperatie ondergaan, de 'hoe is het nu met'uitzending opgenomen, en dit beeldje voor beeldje afgedraaid. Maar het resultaat is er dan ook naar; plaatje nr.47 is opgelostNog slechts 23 foto's te gaan. Moet toch lukken voor zondag.
Love, fish
Hoera, ik sta bovenaan, hoop natuurlijk dat het zo blijft, maar ik vind dit al een overwinning op zich. Want het was moeilijk hoor.
Nog succes met de komende uitslagen die binnen komen, ik blijf met spanning de scores volgen.
quote:
op 01-07-2000 om 05:57 PM schreef mimi het volgende:
Phoe he, 26 goed. Valt me nog hartstikke mee, Oliebol bedankt voor je breinbrekende puzzelplezier.
Samen op de derde plaats! Goed van ons
Tussenstand:
1. Dwientje: 36 goed
2. Fannetje: 27 goed
3. sunshine: 26 goed
3. Mimi: 26 goed
4. Lecy Luto: 25 goed, haha, moest erg lachen om je mooie creaties
5. Planner: 24 goed
[/quote]
Ondankds dat ik met uitvergroting nog met mijn neus op het het scheerm zit.. probeer ik het toch..
Ik mail je zo spoedig mogelijk...
Ben ontzettend benieuwd wat ik ervan heb gebakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |