Anders post je hetzelfde gewoon 2 keerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:42 schreef Falco het volgende:
Een nuttige post:
2008 was een matig FOK!jaar als je die mijlpalen in de OP bekijkt, maar tot nu wordt het tempo één miljoen posts per maand goed volgehouden.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:42 schreef Falco het volgende:
Een nuttige post:
2008 was een matig FOK!jaar als je die mijlpalen in de OP bekijkt, maar tot nu wordt het tempo één miljoen posts per maand goed volgehouden.
Anders post je hetzelfde gewoon 2 keerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:42 schreef Falco het volgende:
Een nuttige post:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn er mensen die 2x of meer posten tijdens post-spree's?
3 keer is ook niets mis meequote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Anders post je hetzelfde gewoon 2 keer
je bent eerlijk en geeft toequote:
vast welquote:
Wel. Frikandell gaat er uit als ie goed is, en dan laat ik de kroketten nog ff zittenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar niet tegelijk toch? Want ze moeten geloof ik niet even lang
dat kan een goede eigenschap zijnquote:
o kquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Anders post je hetzelfde gewoon 2 keer
quote:
Dat kan vakerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:43 schreef Nizno het volgende:
3 keer is ook niets mis mee
kroketten moet je altijd pas als laatste in het vet doen. Dan is het vet echt goed heet. Dus eerst de frikandelletjes en daarna pas de kroketjesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wel. Frikandell gaat er uit als ie goed is, en dan laat ik de kroketten nog ff zitten
Kut te laat met quotenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wel. Frikandell gaat er uit als ie goed is, en dan laat ik de kroketten nog ff zitten
Apart he ja preciesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
kroketten moet je altijd pas als laatste in het vet doen. Dan is het vet echt goed heet. Dus eerst de frikandelletjes en daarna pas de kroketjes
grijnz dat is is sputterpoepquote:
die 8 die doet het hem.quote:
yotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |