curry ?quote:
op 25 naquote:
Porsche en remlofquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Misschien moet je even melden dat Porsche1 frikadelletjes heeft. Zulks werkt vaak wel bij mannen
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
en mayoquote:
faaaaaaaaaalquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:40 schreef porsche1 het volgende:
Kut, hij was allang warm, maar ik keek telkens naar het knopje waar je kan zien dat ie aanstaat, en niet naar het warmte knopje._!!!
je bent 6 te laat!quote:
Anders was je 50 posts te laatquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ui?quote:
Hup die frikandellen erin dan!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:40 schreef porsche1 het volgende:
Kut, hij was allang warm, maar ik keek telkens naar het knopje waar je kan zien dat ie aanstaat, en niet naar het warmte knopje._!!!
Neequote:
ik ben goehoed!!!!!!! ondanks dat ik nu Niz ben hequote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:40 schreef porsche1 het volgende:
en krokettenquote:
Voor mij ben je nog steeds Wex, Wex.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:42 schreef Nizno het volgende:
ik ben goehoed!!!!!!! ondanks dat ik nu Niz ben he
Kun je wel nagaan hoe belangrijk de frikandellen zijn voor 'm. Zulks kan verbroederenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Porsche en remlof
Ik probeer straks wel wat anders, maar eerst even zelf goed wakker worden
slechtquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |