Dit dus, helaas.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:27 schreef Heathen. het volgende:
Nog erger, áls je iets doet wordt je aangeklaagd. Daarom doet ook niemand iets.
Als je een inbreker z'n been breekt klaagt ie je nog aan ook en straks zit je zelf achter de tralies.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:27 schreef Heathen. het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:27 schreef Heathen. het volgende:
Dan breek je zijn been nog een keer. Net zolang tot dat 'ie stopt. Godverdomme, zijn jullie nou mannen!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je een inbreker z'n been breekt klaagt ie je nog aan ook en straks zit je zelf achter de tralies.
Inkomstenderving, jwzquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je een inbreker z'n been breekt klaagt ie je nog aan ook en straks zit je zelf achter de tralies.
Gewoon ontkennen dat ie bij je ingebroken heeft.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Van de trap gevallen .quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon ontkennen dat ie bij je ingebroken heeft.
Vanwaar dit nietszeggende filmpje inclusief kutkwaliteit van een of andere schot die vervelend doet tegen vervelende finnen?quote:
Dit lijkt me het 'aanspreken op overlastgevend en agressief gedrag' waar de amsterdamse korpschef het over heeft. Dan moet je daar wel de ballen voor hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Vanwaar dit nietszeggende filmpje inclusief kutkwaliteit van een of andere schot die vervelend doet tegen vervelende finnen?
Dit is gewoon uitdagen en een grote bek hebben, om vervolgens zelf neergehoekt te wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dit lijkt me het 'aanspreken op overlastgevend en agressief gedrag' waar de amsterdamse korpschef het over heeft. Dan moet je daar wel de ballen voor hebben natuurlijk.
Inderdaad, je meot er waarschijnlijk wel een gebroken neus voor over hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dit lijkt me het 'aanspreken op overlastgevend en agressief gedrag' waar de amsterdamse korpschef het over heeft. Dan moet je daar wel de ballen voor hebben natuurlijk.
Ja verdomt! Zo iets heb ik ze ook wel eens horen blaten..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:00 schreef Hukkie het volgende:
Was er niet een tijdje geleden zo'n soort campagne: 'Als je ziet dat iemand in elkaar geslagen wordt, doe niets maar bel 112' ofzoiets?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dit is gewoon uitdagen en een grote bek hebben, om vervolgens zelf neergehoekt te worden![]()
1-0 voor die Marokkaan, of wat het ook is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |